Ukrainalle kunnolla apua suomesta, aivan käsittämätöntä että maa joka on sotatoimien kohteena ei saa apua.
Hävetkää vittu siellä kaikki ministerit ja edustajat. Hamekangasta päälle teille sinne jokaiselle.
Suomi on perkele olettanut saavansa itse kalustoa ja apua ja nyt ei anna. Arvatkaa mikä kuva suomesta tulee.
1939-1944 suomeen tuli ulkomailta kertaakaan täällä käyneitä tuntemattomaan maahan avuksi.
Ukrainalle kunnolle apua nyt!
Anonyymi
2
201
Vastaukset
- Anonyymi
Ukraina voi auttaa itse itseään.
Paavo Väyrynyn kertoo että voisi vetää Nato paperin pois ja sopia että myöhemmin voi hakea .
Sama neuvo minusta pitää antaa Suomellekin, turha vouhkata sodasta ,päivästä päivään.
Näyttää siltä että halutaan tietoisesti sotaa ja tuhoa jos ei niille Nato suunnitelmille tule loppua.
Niinistö käänsi selkänsä Presidentti Putinille ,olisi siis syytä vaihtaa Paavoon neuvottelija.
Historiasta voivat sitten lukea kuinka typerykset aloittivat sodan .Ei kiitosta tule kenellekään . - Anonyymi
Hallitus vaihtoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663302Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell201829Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241499- 811334
- 1371038
- 81984
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.61799Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86746Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61677Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗50626