Ukrainalle kunnolla apua suomesta, aivan käsittämätöntä että maa joka on sotatoimien kohteena ei saa apua.
Hävetkää vittu siellä kaikki ministerit ja edustajat. Hamekangasta päälle teille sinne jokaiselle.
Suomi on perkele olettanut saavansa itse kalustoa ja apua ja nyt ei anna. Arvatkaa mikä kuva suomesta tulee.
1939-1944 suomeen tuli ulkomailta kertaakaan täällä käyneitä tuntemattomaan maahan avuksi.
Ukrainalle kunnolle apua nyt!
Anonyymi
2
136
Vastaukset
- Anonyymi
Ukraina voi auttaa itse itseään.
Paavo Väyrynyn kertoo että voisi vetää Nato paperin pois ja sopia että myöhemmin voi hakea .
Sama neuvo minusta pitää antaa Suomellekin, turha vouhkata sodasta ,päivästä päivään.
Näyttää siltä että halutaan tietoisesti sotaa ja tuhoa jos ei niille Nato suunnitelmille tule loppua.
Niinistö käänsi selkänsä Presidentti Putinille ,olisi siis syytä vaihtaa Paavoon neuvottelija.
Historiasta voivat sitten lukea kuinka typerykset aloittivat sodan .Ei kiitosta tule kenellekään . - Anonyymi
Hallitus vaihtoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522095
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3321293Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.921199- 1521094
- 68941
- 35928
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31869Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta24814Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59807Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46779