Onko täällä muita T-miehiä?

Anonyymi

Kuulun kuntoisuusluokkaan Ta1. Eli sain salaisen erikoikoulutuksen mikä toteutettiin armeijan ulkopuolella. Onko täällä muita T-miehiä etulinjoilla?

11

926

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tottahan toki. Sain siirron kunniamitalin myötä H-luokkaan. Tämä on ryhmä joka valvoo T-miehiä salaa.

• Anonyymi

Minä taas olen I-miehiä. Salainen tehtävämme on valvoa H-miehiä.

• Anonyymi

Minulla myös salainen koulutus, se on niin salainen että ei sille mitään T-tunnusta ole.

• Anonyymi

Minä inttikaverini kanssa ollaan molemmat H-miehiä.

• Anonyymi

T-luokasta ei puhuta. Siitä on pitänyt allekirjoittaa useampikin paperi.

• Anonyymi

Me U-Miehet olemme niin salaisia että meitä ei näy ikinä missään.

• Anonyymi

Näistä puolustuksemme erikoisluokkamiehistä koostetaan NITUP-rykmentti, mikä on Suomen kovin nyrkki maahamme pyrkiviä vihollisia vastaan.

• Anonyymi

Minä sain salaisen, S-miehen koulutuksen. siru jolla ympäristöä kuunnelleen ja kuvataan asennettiin kehooni.

• Anonyymi

Mulla on niin salainen tehtävä että sitä ei tiedä kukaan, itsekään en tiedä tehtävääni.

• Anonyymi

T-luokka tulee sanasta Tuhovoimaisin.

• Anonyymi

Voin kyllä allekirjoittaa tuon. Täällä Ahvenanmaan saaristossa kun ollaan tehty linnoitustöitä viimeiset puoltoista kuukautta, niin yhtäältä on tullut ruåtsi hieman tutummaksi (osaa tilata safkaa), toisaalta just T-miesten kanssa ollut pari harjoitusta. Räjäyttivät tieltä yhden kannon, että saatiin kaivantoa eteenpäin. Jäljelle jäänet dynyt laittoivat kivien alle. Eka kerta kun näen kiven "hyppäävän".

Mutta nyt on valmista! Ei paljon pinta- tai vedenalaisilla purkeilla ole asiaa kantaman sisälle...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. puukkotappelu-keskella-tieta

https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo
      Rovaniemi
      37
      3028
    2. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      190
      1846
    3. Pidätkö kaivattuasi

Haluttavana? Miksi erityisesti?
      Ikävä
      70
      1263
    4. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      45
      1222
    5. Mitä antaisit nainen ensimmäiseksi?

Kaipaamallesi miehelle.
      Ikävä
      84
      1162
    6. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      103
      1135
    7. Koirahyökkäys filpuntiellä.

Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu
      Pori
      112
      1058
    8. Tiedätkö mikä mulle

On vaikeaa?
      Ikävä
      44
      1020
    9. Helpottaisi paljon

jos saisin tietää miten sulla menee.
      Ikävä
      54
      961
    10. Paavi on kuollut

Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill
      70 plus
      144
      955
    Aihe