Mepit vaativat pomonsa eroa.

Anonyymi

18

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä yllätä että EU-nainen kepuloi tuolla tavoin.

      Ursula minkä teit

    • Anonyymi

      Joukko Putinin lahjomia MEP:pejä haluaa siis EU:n riitelevän keskenään ettei aikaa riittäisi Venäjän laajentumissodan käsittelyyn.

      Joka korissa on omat mädät omenansa.

    • Anonyymi

      Tuota noitaa ei saada millään lailla pois

      • Anonyymi

        Millä vaaleilla tämä valitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä vaaleilla tämä valitaan.

        EU on läpimätä organisaatio. Se että pomoja ei valita millään vaalilla on aivan luokatonta touhua. Miten tälläinen voidaan sallia. Jäsenvaltioille ykskantaan vaan ilmoitetaan, että valtiaamme on joku tuntemattomuudesta glopalistieliitin junailema tyyppi. Edellinen Junkkeri oli täysjuoppo. Jos pitäis valita Venäjän etupiiriin tai EU, menee vaikeeksi eli ruton ja koleran väliltä.


    • Anonyymi

      Eikös puoliso työskentele lääkeyhtiössä

      • Anonyymi

        Kyllä, eikä mikään ihme että haluaisivat koko Euroopan piikille.


    • Anonyymi

      Näin tämä globalisaation valta toimii. Muutamat ihmiset vallassa määräävät miljardien ihmisten elämän, pakottavat ihmiset toimimaan niin kuin haluavat, jotta voivat varastaa näiltä mahdollisimman paljon, ja voivat alistaa mahdollisimman monia.

      • Anonyymi

        Näin Putinin trollit toimii:
        Kun EU on ollut yllättävän yhtenäinen suhtautumisessaan Venäjän valloitussotaan, niin yritetään kehittää tekaistuin perustein riitoja ja poliittisia kriisejä EU:n sisälle, että huomio ei kiinnittyisi liikaa Venäjän kansainvälistä lakia ja YK:n peruskirjaa räikeästi loukkaavaan toimintaan.

        Nämä MEPit ovat Putinin taskussa ja Venäjän viides kolonna EU:n sisällä.


      • Anonyymi

        Tämä ei tule muuttumaan ellei viestiä saada eteenpäin. Ei ihmiset tiedä näistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei tule muuttumaan ellei viestiä saada eteenpäin. Ei ihmiset tiedä näistä.

        Näinkö Venäjältä sinua ohjeistettiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinkö Venäjältä sinua ohjeistettiin?

        Kummaa kun on putin trolli jos ei hyväksy Von der Leyenin on pimityksiä. Mistähän sinua ohjeistetaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei tule muuttumaan ellei viestiä saada eteenpäin. Ei ihmiset tiedä näistä.

        Ihmiset eivät halua nähdä, tai uskoa. Tuokaan pyrkyri ei tule koskaan eroamaan vapaaehtoisesti. Omat paratiisitilit ovat vielä sen verran vajaita. Nyt " pandemian" varjolla aloitettu kampanja aiotaan viedä nopeutetulla aikataululla läpi. Niin, etteivät kansalaiset edes ehdi tajuta, mikä iski. On tulossa digi- sitä, digi-tätä, valvontaa, varoja siirretään ja kasataan, sen tietyn eliitin haltuun. Periaatteessa, se tarkoittaa, että kansoilta tyhjennetään varallisuus ja annetaan orjuus tilalle. Eikä lopputulosta edes tiedetä vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummaa kun on putin trolli jos ei hyväksy Von der Leyenin on pimityksiä. Mistähän sinua ohjeistetaan?

        Niin, Putin tuntuu olevan kiireinen miekkonen, kun joka kohtaan ehtii. Siellä varmaan on vuorokaudessa 40 tuntia. Ihme, ettei media ole siitä kertonut. Kommenttien perusteella näkee, miten sokeita ja typeriä ihmiset ovat. Omat aivot monellakin narikassa. Mutta lienee positiivista, että edes leimakorttia osataan heiluttaa.


    • Anonyymi

      On vaan tervettä, että maailmassa on vastavoimia. Yhden Klaus Schwabin ja pienen Davosin jengin pakkorokotukset, koronapassia ym. pakkokeinot eivät juurikaan poikkea Venäjän toimista, samaa p- kaa mutta eri paketissa.

      • Anonyymi

        Niin, vahvasti kehotankin, että yhdistykää ihmiset ja vastustakaan tätä uuskommunismia ja kontrollia. Emme kukaan halua Kiinan tai Pohjois-Korean mallia. Päät ja aivot pois pehkosta ja näkemään ja ajattelemaan maailman tila.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, vahvasti kehotankin, että yhdistykää ihmiset ja vastustakaan tätä uuskommunismia ja kontrollia. Emme kukaan halua Kiinan tai Pohjois-Korean mallia. Päät ja aivot pois pehkosta ja näkemään ja ajattelemaan maailman tila.

        Ronski meppi tuo Romanian meppi. On elänyt varmasti Causescun ajan joten tietää koijarit.


    • Anonyymi

      Kun näitä Schwaben roskajoukon hallitsemiskeinoja seuraa, eivät poikkea paljonkaan Venäjän touhuista. Kumpi on lopulta parempi tai pahempi tai yhtä huonoja kumpikin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      878
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe