Eli jos nyt muutattaisit, niin mille alueelle mieluiten muuttaisit? Miksi? Ei väliä, onko alueella kerros-, rivi- ja omakotitaloja.
Mikä on Äänekosken paras ja viihtyisin asuinalue?
34
2405
Vastaukset
- Anonyymi
Paras paikka on uusi kerrostalo ihan keskustassa kirjaston vieressä. Palvelut lähellä, rauhallinen talo, hienot maisemat partsilta.
- Anonyymi
Vaan sinä spuge asut pukkmäessä
- Anonyymi
Ois kyllä hienoa aamulla juoda parvekkeella kahvia, ja kahtoa tehtaan piipuista nousevaa höyryä ja haistella woodin liuotusaltaitten hajuja.
Paras paikka äänekoskella asumiseen on Pripyat, eli suolahti, se niin huonossa kunnossa ettei sinne hyökkäisi edes venäjäkään
- Anonyymi
Missä vaan kunhan on niin kaukana tehtaasta, ettei pa..a haise.
- Anonyymi
Sospummeilet vaan mahdollisimman kaukana , niin täällä tehtaalla ei haise sinusta tuleva paskan käry 🤣🤣
- Anonyymi
Keskustan alueelta poispäin, ainakin n. 5-6 km jyväskylän suuntaan, jostain sieltä jos asunnon löydät niin hyvä, ei tartte haistella tehtaan hajuja.
- Anonyymi
Likolahti tai kierälahti, kaikki pummit siellä.
- Anonyymi
Varsinkin sinä
- Anonyymi
Kiertokadulla on kivoja ne asumisoikeusasunnot. Uudehkoja ja siistejä, niihin vaan pitää ilmeisesti vähän aikaa aina jonottaa, että saa mieleisensä. Taloissa myös hyvä äänieristys ja yhteiset tilat vaikka perhejuhlien pitoon.
- Anonyymi
Sossu pummin on turha noihin hakea ja niitä äkissä riittää
- Anonyymi
Ai hyvä äänieristys, sieltä on lähtent pois asukkaita , juurikin sen vuoksi , ettei äänieristystä ole!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sossu pummin on turha noihin hakea ja niitä äkissä riittää
No mitä itse tekisit työlllisyyden parantamisen suhteen?
- Anonyymi
Ääneniemi on hyvää aluetta järven läheisyydessä. Ja siellä on omakotitaloja, rivitaloja, kerrostaloja. Ja päiväkotikin löytyy, jos sellaiselle tarvetta.
- Anonyymi
Eli täyttä kulissia
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä!!! Hyvin hoidettua, luksus asuinpaikka Äänekoskella ja kaunis järvenranta kävely/pyörätie keskustaan pienen matkan päässä. Tervetuloa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin samaa mieltä!!! Hyvin hoidettua, luksus asuinpaikka Äänekoskella ja kaunis järvenranta kävely/pyörätie keskustaan pienen matkan päässä. Tervetuloa!
Tehtaan savut ja woodin liuotusaltaitten käryt leviää aina sinne mörtin suuntaan, no mikäs siellä äänekosken monacossa asuessa, ylihintaisia taloja huonoilla tonteilla...
- Anonyymi
Suolahteen kerrostaloon. Olen kuullut kehuttavan.
- Anonyymi
Juurikin sopiva paikka sulle herska Heikki
- Anonyymi
Joo, markorepairssin naapuriin
- Anonyymi
Äänekosken Järvelänkatu on kääntymässä arvoon arvaamattomaan hyvien ja suurien väestösuojien, pommisuojien ansiosta. Äänekoskella on väestön pommisuojat vähässä nykyajan asunnoissa. Järvelänkadun 1970- luvun taloissa on isot , toivivat väestönsuojat talon asukkaille. Järvelänkadun osakeyhtiötalot ovat rauhallisia, hyvin hoidetussa yhtiössä. Tervetuloa asumaan.
- Anonyymi
Suolahdesta saa taloja muutamalla kymppitonnilla 😊
- Anonyymi
Luulisin että kivetyn alue kiinnostaa tulevaisuudessa on korpimetsää ja kosteikkoja,lisäksi luolasto joka tarjoaa suojaa säteilyltä.
- Anonyymi
Siellä ammutaan vaan pelkurimaisesti selkään...
- Anonyymi
Suolahden lehtorinne on oikein unelmapaikka asumiseen, kaunista ja rauhallista.
- Anonyymi
Se hautausmaako?
- Anonyymi
Minkälaista on ilmapiiri siinä uudessa kirjaston viereisessä kerrostalossa? Kuulema pesuhuoneitten laatat irti ja pesutilojen lattiat vinksallaan? Ne korjataan, mutta millaista porukkaa siinä on, ovatko nokka pystyssä toisilleen?
- Anonyymi
Olisi kiva kuulla ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi kiva kuulla ?
Asuntoja talossa myynissä. Uskaltaako talosta ostaa asuntoa, niin pitäisi tietää mihinkä sitoutuu? Kiva juttu, jos saisi tietoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asuntoja talossa myynissä. Uskaltaako talosta ostaa asuntoa, niin pitäisi tietää mihinkä sitoutuu? Kiva juttu, jos saisi tietoa.
En ostais.
- Anonyymi
Siellä Halpa-Hallin takana on se uusi omakotitaloalue, missä vielä vapaita tonttejakin. Sinne vaan rakentamaan. Varmaan rauhallista aluetta ja saa sitten just mieleisensä talon.
- Anonyymi
Suolahti on unelmapaikka, jos ei muualla ole sattunut ikinä asumaan...
- Anonyymi
No yksi on ylitse muiden: Mämmensalmi.
- Anonyymi
Rakentamisesta ei edelleenkään tiedetä nykyään yhtään mitään. Kunhan vaan saa hyvät rahat niin muusta ei väliä. Osake asuntoa en ostais ikinä, enkä asumisoikeusasuntoa, enkä osaomistusasuntoa . Vuokra-asunnoissa toimii kuri ja järjestys , omistusasunnoissa isännöitsijät antaa häriköiden häiriköidä.Istuuvat vaan perse homeessa tai mitä lie tekeevätkään ja nostavat hyvää liksaa.
- Anonyymi
N. 6km j siitä eteenpäin nelostien suuntaan., kauas keskustan alueelta ja sen lähituntumasta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760