Marraskuun puolivälin jälkeen pidetyssä kaupunginhallituksen kokouksessa päätettiin tilata ulkopuoliselta toimijalta kysely, jolla selvitetään kaupungin luottamushenkilöstön ja henkilöstön kokema mahdollinen kiusaaminen ja häiriökäyttäytyminen.
Kysely on sittemmin toteutettu. Kaupunginhallitus on eilen pitämässään kokouksessa todennut kyselyyn vastanneen 226 kaupungilla työsuhteessa olevaa henkilöä tammikuussa. Otos on noin 22 prosenttia kaupungin koko henkilökunnasta. Luottamushenkilöitä koskevaan kyselyyn vastasi 22 henkilöä.
Kyselyn tulokset on määrä käsitellä kaupunginvaltuustossa ensi maanantaina 28. helmikuuta.
Raisiossakin kiusataan?
2
184
Vastaukset
- Anonyymi
Ajatellaan hypoteettinen tilanne. Olet kansallismielinen suomalainen, joka vastustaa Marinin hallitusta. Nato-kiimainen Marin haastaa riitaa naapurille ja Suomessa syttyisi sota Venäjää vastaan, jolloin suomalaisten olisi puolustettava istuvaa hallitusta – siis sitä, jota vastustamme. Mitä tekisit tässä tilanteessa? Sodat ovat poliittisten ristiriitojen viimeinen selvitystapa, jossa kansalaiset ovat lähinnä teuraalle marssitettavaa karjaa.
- Anonyymi
Marin ei ole haastanut mitään riitaa mihinkään suuntaan.
Naapurin pikkumies on seonnut ja katuu vielä jos jää henkiin.
Suomalaisten tulee puolustaa omaa kansaansa ja maataan, tarvittaessa.
Et tunnu olevan lainkaan kansallismielinen. Tai edes suomalainen.
Taidat olla ns Venäjän trolli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2252530Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32109Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3211860- 1021624
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831505Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001240- 671180
- 251121
- 501053
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731006