yhä vieläkin suomettunut. Hän tuskin on ainoa EUn päämies, joka ajattelee niin. Olisiko aika terävöittää ulkopolitiikan johtoa ja kertoa, että Suomi tekee itsenäisesti päätöksiä vai tekeekö sittenkään. Näin sivusta seurattuna aina ollaan johonkin suuntaan rähmällään milloin Brysseliin, milloin Moskovaan, milloin Washingtoniin, milloin Bonniin ja välistä jopa Pekingiin. Ei taida olla Suomella olla isommissa asioissa itsenäistä pääyösvaltaa muualla kuin juhlapuheissa esimerkkinä vaikka Fennovoima, Nodstream 1 & 2, maakaasun-ja öljyntuonti, Fortumin investoinnit, tont-ja mökkikaupat jne.
Hollannin pääministerin mukaan Suomi on vieläkin Venäjän ja Putinin talutusnuorassa eli
1
139
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa on kelvottomat poliitikot, jotka kyllä nauttivat kaikki mahdolliset ja mahdottomat etuudet, mutta asiat jäävät hoitamatta. Epäpätevät ja osaamattomat ministerit (jopa rikollisia) suoraan pystymetsästä, juoppoja ja mitään tekemättömiä MEPpejä. Kansanedustajia, joita ei kiinnosta mikään muu kuin oma napa. Virkamiehiä joilla on palkka ja etuisuudet kuin Norjassa tai Sveitsissä.
Suomi on EU:n laiskin EU-rahojen anoja, josta seurauksena Suomi on EU:n nettomaksajana EU:n loppuun asti. Suomella on EU:n vaikein ilmasto ja sen mukanaan tuomat kulut. Ja silti maksetaan miljardeja ympärivuotisen kasvukauden omaaville maille. Suomessa on suhteellisesti Euroopan kalleimat verot. Italiassa on paperilla paikoin kalliimpaa, mutta veronmaksu perustuu vapaaehtoisuuteen., kuten Kreikassakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195