Siis sijoittajalle kaketsulla näyttti sohvatyynyt olevan terveysjätin väriä?
Joku klasu ja kaketsu laittaisi lisää rahaa terveys jättiin?
7
1351
Vastaukset
- Anonyymi
Saanu jo osinkoja/lahjuksia?
- Anonyymi
minä olen järkyttynyt näistä touhuista minulla ei ole enään seksihaluja kun aina on mielessä nämä vääryydet . En pysty keskittyyn minun kaveriin kun epäilen että hänkin on mukana näissä kähminnöissä
- Anonyymi
Tais olla Kaketsu, joka olis maksamassa hyväntahdon eleenä varmaan niin paljon kuin pörssiyhtiö haluaa! Sais Kake kaks kertaa miettiä lähteekö mihinkään enää ehdokkaaksi!!!!
- Anonyymi
1,8 miltsiä, eihän se nyt paljon ole.
- Anonyymi
Parkanolaisten huonoista tuloista siiretään rahaa pörssiyhtiöön.
- Anonyymi
se jolla on vähempi siltä otetaan enempi.tai tää eläkekorotus joka kuulemma auttaa pieniä eläkkeitä saavia ihme matikkaa.jos saat 1200 €/kk eläkettä saat noin 60€ /kk korotusta.jos saat 4000 €/kk saat korotusta yli 400€/kk miten tää sitte auttoi pienintä eläkettä saavaa ?????
- Anonyymi
No kyllä amerikka auttaa meitä sieltä tulee halpaa kaasua sähköä ja muita vempeleitä. Kyllä kelpaa köllötellä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232512- 622414
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062290- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321520
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371442- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201186- 951171