Siis sijoittajalle kaketsulla näyttti sohvatyynyt olevan terveysjätin väriä?
Joku klasu ja kaketsu laittaisi lisää rahaa terveys jättiin?
7
1366
Vastaukset
- Anonyymi
Saanu jo osinkoja/lahjuksia?
- Anonyymi
minä olen järkyttynyt näistä touhuista minulla ei ole enään seksihaluja kun aina on mielessä nämä vääryydet . En pysty keskittyyn minun kaveriin kun epäilen että hänkin on mukana näissä kähminnöissä
- Anonyymi
Tais olla Kaketsu, joka olis maksamassa hyväntahdon eleenä varmaan niin paljon kuin pörssiyhtiö haluaa! Sais Kake kaks kertaa miettiä lähteekö mihinkään enää ehdokkaaksi!!!!
- Anonyymi
1,8 miltsiä, eihän se nyt paljon ole.
- Anonyymi
Parkanolaisten huonoista tuloista siiretään rahaa pörssiyhtiöön.
- Anonyymi
se jolla on vähempi siltä otetaan enempi.tai tää eläkekorotus joka kuulemma auttaa pieniä eläkkeitä saavia ihme matikkaa.jos saat 1200 €/kk eläkettä saat noin 60€ /kk korotusta.jos saat 4000 €/kk saat korotusta yli 400€/kk miten tää sitte auttoi pienintä eläkettä saavaa ?????
- Anonyymi
No kyllä amerikka auttaa meitä sieltä tulee halpaa kaasua sähköä ja muita vempeleitä. Kyllä kelpaa köllötellä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372340
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361276- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan57582