Siis sijoittajalle kaketsulla näyttti sohvatyynyt olevan terveysjätin väriä?
Joku klasu ja kaketsu laittaisi lisää rahaa terveys jättiin?
7
1403
Vastaukset
- Anonyymi
Saanu jo osinkoja/lahjuksia?
- Anonyymi
minä olen järkyttynyt näistä touhuista minulla ei ole enään seksihaluja kun aina on mielessä nämä vääryydet . En pysty keskittyyn minun kaveriin kun epäilen että hänkin on mukana näissä kähminnöissä
- Anonyymi
Tais olla Kaketsu, joka olis maksamassa hyväntahdon eleenä varmaan niin paljon kuin pörssiyhtiö haluaa! Sais Kake kaks kertaa miettiä lähteekö mihinkään enää ehdokkaaksi!!!!
- Anonyymi
1,8 miltsiä, eihän se nyt paljon ole.
- Anonyymi
Parkanolaisten huonoista tuloista siiretään rahaa pörssiyhtiöön.
- Anonyymi
se jolla on vähempi siltä otetaan enempi.tai tää eläkekorotus joka kuulemma auttaa pieniä eläkkeitä saavia ihme matikkaa.jos saat 1200 €/kk eläkettä saat noin 60€ /kk korotusta.jos saat 4000 €/kk saat korotusta yli 400€/kk miten tää sitte auttoi pienintä eläkettä saavaa ?????
- Anonyymi
No kyllä amerikka auttaa meitä sieltä tulee halpaa kaasua sähköä ja muita vempeleitä. Kyllä kelpaa köllötellä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5252514Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial512207Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2032158Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle101463Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191450Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip491343- 971318
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621131Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise911096Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931035