Hygienia peppupanossa

Anonyymi

Kuinka huolehditte suolen puhtaudesta.teettekö jonkun tyhjennyksen

16

2211

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tyhjä se on lähtökohtaisesti, jos ei kakata. Sinne voi työnnellä kyllä ihan ilman sen kummempia huuhteluita, niin kuin joskus kiimassa tulee tehtyä. Ei sieltä mitään ihmeempiä jäämiä tule. Joskus saattanut olla ihan vähän jotain, mutta ei ole itseä haitannut, suihkun kautta.

      Sitten kun oikein aletaan nuolemaan ja vaikka uitteleen peppuun ja suuhun ristiin rastiin, niin kannattaa huuhdella hyvin. Bide suihkulla vettä varovasti sisään muutaman kerran niin puhdasta tulee.

      • Anonyymi

        Hyi olkoon, ei kuulu em. aukkoa käyttää kuin exit only kuten Tony Halmeen selässä luki!


      • Anonyymi

        Pideellä itsekin huuhdellut,olis kiva jos toinen tekis sen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pideellä itsekin huuhdellut,olis kiva jos toinen tekis sen

        Tottakai, jos vaan minulta pyytäisi, olisin valmis. Mikä sen parempi esileikki, kuin pestä hyvin toisensa ennen seksiä. Ensin peppuhuuhtelu, vaikka molemmille, suihkuun, jossa hyväillään toisiamme ja saipuidaan vuoron perään molemmat ja pestään kaikki paikat. Samalla voisin imettää kyrpää, ja nuolla naisen pimpsaa ja pyllyä. Suihkussa voidaan vielä tyhjentää pissat, voisin mennä ottamaan ne vastaan suullani suoraan pillusta suihkun valuessa päällemme, nuolisin viimeiset pisarat pois pimpsasta ja puhdistaisin sen... tekisithän saman minulle, ottaisit kiinni munasta ja hellästi runkkaisit samalla, kun annan tulla.. tuon jälkeen oltaisiin valmiit siirtymään makuuhuoneen puolelle. Runsaasti öljyä selkään ja pyllyyn. Ottaisin todella rennon asennon ja antaisin kielen tanssia peppureiän ympärillä ja sisällä käsien hieroessa kehoa. Voisin upottaa kyrpää peppuun ja maistattaa suussasi, ja kostuttaa sitä samalla taas upottaa peppuun ja maistattaa.... Ei se millekään maistu, kun on puhdas.. pumpata pyllyyn niin, että olen melkein räjähtämässä, vetää muna pois, ja laskea koko lasti suuhusi, täristen vapisten ja sykkien. Kun olet imenyt kalun tyhjäksi viimeiseen pisaraan, menee vielä jalkoväliisi nuolemaan pillua niin kauan että saat vapisevan pitkän orgasmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi olkoon, ei kuulu em. aukkoa käyttää kuin exit only kuten Tony Halmeen selässä luki!

        Mistäs tiedät kyllä heteromiehelläkin on satoja herkkiä hermoja pepussaan ja jos se osaaminen ja tutustuminen seksissä jää kokematta voi voi mutta turha sanoa muille mitään muuta kuin kokeilkaa ,,,,,
        Itse juurikin olin sellaisen bipoitsun kanssa 20 v hoikka poika ja halusi panna minua 60 setää ja se nuoli mun peppua nussi sitä kielellään ikinä ei ole seisonut niin kovaa !
        Tokihan annoin lämpöisen kullin tulla kylään jyystäämään pikkuhiljaa spermat suoleen ja poika imi mut vielä kerran , oli jalt lähtee alta....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai, jos vaan minulta pyytäisi, olisin valmis. Mikä sen parempi esileikki, kuin pestä hyvin toisensa ennen seksiä. Ensin peppuhuuhtelu, vaikka molemmille, suihkuun, jossa hyväillään toisiamme ja saipuidaan vuoron perään molemmat ja pestään kaikki paikat. Samalla voisin imettää kyrpää, ja nuolla naisen pimpsaa ja pyllyä. Suihkussa voidaan vielä tyhjentää pissat, voisin mennä ottamaan ne vastaan suullani suoraan pillusta suihkun valuessa päällemme, nuolisin viimeiset pisarat pois pimpsasta ja puhdistaisin sen... tekisithän saman minulle, ottaisit kiinni munasta ja hellästi runkkaisit samalla, kun annan tulla.. tuon jälkeen oltaisiin valmiit siirtymään makuuhuoneen puolelle. Runsaasti öljyä selkään ja pyllyyn. Ottaisin todella rennon asennon ja antaisin kielen tanssia peppureiän ympärillä ja sisällä käsien hieroessa kehoa. Voisin upottaa kyrpää peppuun ja maistattaa suussasi, ja kostuttaa sitä samalla taas upottaa peppuun ja maistattaa.... Ei se millekään maistu, kun on puhdas.. pumpata pyllyyn niin, että olen melkein räjähtämässä, vetää muna pois, ja laskea koko lasti suuhusi, täristen vapisten ja sykkien. Kun olet imenyt kalun tyhjäksi viimeiseen pisaraan, menee vielä jalkoväliisi nuolemaan pillua niin kauan että saat vapisevan pitkän orgasmin

        Kyllä kiinnostaisi tämä kokea!
        Niin kiihottavan kuulloista
        Tavataanko?
        N45


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kiinnostaisi tämä kokea!
        Niin kiihottavan kuulloista
        Tavataanko?
        N45

        Aijai, ihana aikuinen omanikäinen nainen, jolla olisi samat ajatukset. Tottakai tuollainen tapaaminen olisi ihana ja haluttava. Sen järjestäminen vaan toinen juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kiinnostaisi tämä kokea!
        Niin kiihottavan kuulloista
        Tavataanko?
        N45

        ... jatkan vielä tuohon aamun hieman lyhyeen kommenttiin. Haluaistko pyllistää, että saisin nuolla peppua oikein hyvin? Upottaa vähän terskaa sisälle ja nuolla lisää. Maistattaa munanpäätä suussasi, ja upottaa syvemmälle, niin että se on aivan märkä, ja ujuttaa se syvemmälle kerta kerran jälkeen, kunnes se uppoaa sinne aivan juuriaan myöden. Työnnellä ensin rauhassa, lisäten tahtia, lujemmin ja vaativammin..... kunnes huudan, että nyt ei kestä.... kierähdät ottamaan sykkivän ihanan lastin suuhuhsi... Huuhdomme ne alas kivalla poreilevalla juomalla....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... jatkan vielä tuohon aamun hieman lyhyeen kommenttiin. Haluaistko pyllistää, että saisin nuolla peppua oikein hyvin? Upottaa vähän terskaa sisälle ja nuolla lisää. Maistattaa munanpäätä suussasi, ja upottaa syvemmälle, niin että se on aivan märkä, ja ujuttaa se syvemmälle kerta kerran jälkeen, kunnes se uppoaa sinne aivan juuriaan myöden. Työnnellä ensin rauhassa, lisäten tahtia, lujemmin ja vaativammin..... kunnes huudan, että nyt ei kestä.... kierähdät ottamaan sykkivän ihanan lastin suuhuhsi... Huuhdomme ne alas kivalla poreilevalla juomalla....

        Kunnon hyvän ja riittävän pitkäkestoisen nuolemisen jälkeen voit upottaa ihanan kalusi syvälle mun pyllyyn.
        Mikään ole parempaa kun laueta siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon hyvän ja riittävän pitkäkestoisen nuolemisen jälkeen voit upottaa ihanan kalusi syvälle mun pyllyyn.
        Mikään ole parempaa kun laueta siinä.

        Olen ehdottomasti samaa mieltä. Ensin kielellä herkistellen peppu rennoksi ja pehmeäksi. Otan hieman hiuksista kiinni ja työnnän sykkivän nunan sinun suuhun ja kesken jättämään sen oikein märäksi... imet ja pyörittelee sen juuria myöden, jonka jälkeen lähden upottamaan sitä pepun syövereihin. Tanakasti lanteista kiinni ja vähän kerrassaan pohjaan asti nytkytellen kiihtyvää tahtia, kunnes laukean sinne sisälle... En vedä heti pois vaan nautin hetken kun molemmat sykkii ja sulkijalihas puristelee minun munan vartta lypsäen viimeisenkin pisaran ulos. Riittäisikö vielä kantti ottaa muna tuosta suuhun loppujäsittelyyn?

        Pitäisikö jatkaa näitä juttuja meillä tai muulla?


    • Anonyymi

      Vaimoa on tullut paneskeltua peppuun parin kymmennen vuoden ajan kerran pari viikossa. Mitään erityis toimia ei ole tehty ennen eikä jälkeen. Joskus tosiaan voi pikkuisen olla väriä kullissa, mutta tosi harvoin.

      • Anonyymi

        Justiin näin, ihan perus panossa riittää että ei kakata. Sinne vaan. Sitten jos nuollaan tai A2M, tai vaihtelee pillun ja pepun välillä ja muuta kivaa, niin pitää pestä paremmin. Muuten muna sisään pyllyyn vaan. Joskus voi tosiaan olla vähän jotain, mutta ei haittaa.


    • Anonyymi

      moikka! kyllä minä puhdistan kunnolla, alapesusuihku peppureijän päälle ja hieman painan sisään, suihkutan lievällä paineella vettä muutaman sekuntin ajan niin että alkaa tuntua hieman painetta mutta ei paljoa, lopetan jolloin vettä ym suihkuaa pyllystä paineella! istun tovin ja autan kaiken veden ym ulos, jonka jälkeen teen saman uudelleen, yleensä teen tämän vielä ehkä vajaa tunti ennen kun minua pannaan, olen huomannut että yksikin kerta ennen panoa riittää, tyhjennys on tärkeää että vesi ym tulee laikki ulos, joten odota kunnolla kun istut! teen kaiken niin huolella ettei jää mitään eikä ehdi tulla mitään sinne, tähän on olemassa ruiskuja ja letkuja mutta alapesusuihku toimii kun et laita liikaa painetta ja liian pitkään, mies saa työntää vaikka paljaalla 30cm munalla eikä mitään hätää, täyttä nautintoa vain, en suostu antamaan pyllyä jos en saa puhdistettua itseäni ainakin kerran ennen panoa, haluan että mies voi nauttia täysillä ja että himo ei häviä epähygienian vuoksi, kun pyllistän niin pyllyn on oltava puhdas, sinne on isommankin karjun tai vaikka kahden sonnin ihana heittää vaikka parikin lastia, eli spermata saa

      • Anonyymi

        Alapesusuihku toimii hyvin puhdistuksessa, itse vielä suihkuttelujen avuksi käytän 20/3 cm kumidildoa avaamiseen jonka jälkeen paikat saa hyvin puhtaaksi. On helppo sitten nauttia vaikka useammankin miehen pantavana olemisesta. Olen himokas 50v btm hämeestä. O44917 95 03


    • Anonyymi

      Kun saa persettä, millään muulla ei ole väliä. Jos paska vähän pursuaa niin sitten pursuaa. Tajua jo hei, että saat juuri silloin PERSE TTÄ

    Ketjusta on poistettu 112 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe