Peugeot 206 valot ei sammu,missähän vika???.
Peugeot 206???
4
58
Vastaukset
- Anonyymi
kun tuota autoa tehtiin aika pitkään, ja sen sähköt oli aluksi ihan perinteiset, jotka sitten vaihdettiin väyläsähköksi, niin on aika vaikeeta vastata noillä annetuilla tiedoilla
- Anonyymi
Valokytkin tai valorele.
- Anonyymi
Jos auto on 2004 tai uudempi niin valorele on BSM yksikössä ja käytännössä koko BSM yksikkö pitää vaihtaa, releen vaihtaminen tuohon on lähes mahdotonta.
Ongelma tulee siinä että noita BSM yksiköitä ei enää valmisteta ja kunnossa olevien määrä vähenee ja vähenee. Samalla hinta nousee ja nousee.
Ei se varmaan 200 euroa vielä maksa, mutta onhan se 150 euroakin iso raha käytetystä, mikä voi hajota heti huomenna uudelleen.
- Anonyymi
En tiiä, mutta pidä huolta taka-akselista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892