Vaimolla tekee mieli vierasta mutta ei halua pettää. Olen ehdotellut Tampereen cinema gloryhole, kiihottuu mutta on ottanut sen verran selvää, että tietää olevan homojen suosikkipaikka, eli ei.
No keinoja on monia eli tykkäämme reissata ympäri Suomea kesäisin asuntoautolla. Onko kiinnostusta tulla sovittuna aikana tiettyyn rauhalliseen paikkaan jossa vaimo odottaa autossa sängyllä ja saat naida kondomilla. Saat naida vain siinä asennossa jossa vaimo odottaa eli ei muuta.
Tämä on luvassa vain terveille, selvinpäin paikalle omalla autolla saapuneille. Rahastusta ei siis ole vaan kaikki perustuu fantasioiden toteuttamiseen.
Meillä ei ole vielä kik tunnusta mutta laita omasi tai tee sellainen niin "haastattelemme" sinut niin voidaan edetä pidemmälle.
P. S. Voin luvata hyvää pillua jos olet sen arvoinen!
Onko kiinnostusta caravan sex?
41
2622
Vastaukset
- Anonyymi
Keväällä otetaan auto käyttöön. Kaksi aikuista.
- Anonyymi
Samoin, keväällä lähdemme pariskuntana liikkeelle ja tutustumme mielellämme mukaviin ihmisiin vaikka enemmänkin 😀.
- Anonyymi
Idiootti!
- Anonyymi
Mielenkiinto kyllä heräsi, jos samalla saisi itsekkin nauttia vieraan suloista. Eikä tarvitse potea huonoa omatuntoa asiasta. Onko teillä kahdella karavaanarilla kokemusta tällaisesta kimpasta tai vaihdosta? Kerrotteko hiukan enemmänkin kokemuksistanne.. Olen tuon ketjun aloittaja.
- Anonyymi
Caravaanarithan on kuuluisia just siitä kun eksytään vieraaseen vaunuun..tiedän monia tapauksia ja kaveri panettaa vaimoaan "vierailla"caravaanareilla ja pääsee valmiksi liukkaaseen pillun myös. Miesten saunassa kuulemma hyvin onnistuu bongaus ja sopiminen. Tietyyn kellonaikaan vaimo odottaa valmiina vierasta vaunussa ja kaveri kuulee puhelimesta kun vaimon nussitaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Caravaanarithan on kuuluisia just siitä kun eksytään vieraaseen vaunuun..tiedän monia tapauksia ja kaveri panettaa vaimoaan "vierailla"caravaanareilla ja pääsee valmiksi liukkaaseen pillun myös. Miesten saunassa kuulemma hyvin onnistuu bongaus ja sopiminen. Tietyyn kellonaikaan vaimo odottaa valmiina vierasta vaunussa ja kaveri kuulee puhelimesta kun vaimon nussitaan...
Huh...taitaa vaimo saada ensikesänä kunnolla kyytiä. Välillä vain vaihtaa paikkaa, kun vaihtelua haluaa. Vois kyllä itsekkin käydä vieraisilla. Onkohan heillä joku somekanava jossa vois paremmin sopia "tärskyt" samanmielisten kanssa etukäteen.
Kiinnostaako 58v pitkä roteva ok näk fiksu iloinen kaveri.olen sata prosenttisen luotettava ja terve kummastakin päästä.kuvakin löytyy.
- Anonyymi
Sori mutta ei taida kiinnostaa.
- Anonyymi
moi
laittakaa viestiä [email protected].
kiinnostaa todellakin niin jutellaan lisää - Anonyymi
Jatketaan jutustelua kik Tetrao_as
- Anonyymi
Kertokaa mielellään kokemuksista tai laittakaa yhteystietoa yhteydenpitoa varten....
- Anonyymi
Lukisin mielelläni kokemuksista. Sen verran aihe kiinnostaa.
- Anonyymi
Miehet keitä kiinnostaa, nyt helposti pillua!!Menette vaan leirintä alueelle etsitte auton , jonka luona jono ja odottelette vuoroanne!
- Anonyymi
Enpä usko että ihan noin, mutta 20 Min varvilla voisi useampikin saada, kun etukäteen sovittu aikataulua. Vaimo ei ole mikään jakorasia, eli tämä on ihan ensimmäinen kerta.
- Anonyymi
Olen vastikään eronnut siisti ja hyvin toimeen tuleva. Minullakin on fantasia:
voisiko vaimosi pukeutua mustaan korsettiin tai vastaavaan asuun mustiin sukkiin?
Kaarlo- Anonyymi
Voin kysyä jos kiinnostaa sellainenkin.
Laittakaa oikeasti myös paikkakuntaa missä asutte niin katsotaan osuuko reittimme varrelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin kysyä jos kiinnostaa sellainenkin.
Laittakaa oikeasti myös paikkakuntaa missä asutte niin katsotaan osuuko reittimme varrelle.Kyllä löytyy sellainen pitsinen musta alusasu. Saa alapään kivasti esille nepparit avaamalla. Kelpaako Kaarlolle?
- Anonyymi
Rohkeasti vaan jos on joskus edes käynyt mielessä. Yritämme olla niin anonyymejä kuin vain voimme ja sitä sinäkin tulet meille olemaan!!
- Anonyymi
Moni siis kuvittele meidän toteuttavan tämän leirintäalueilla niin ei todellakaan. Siellä käyttäydytään niinkuin kuuluu ja voimme touhuta korkeintaan jonkun pariskunnan kanssa, joka samalla aaltopituudelle. Tämäkin siten ettei muut retkeilijät häiriinny!
Vaimon fantasia toteutetaan sopivassa puskaparkissa järven rannalla....auringon laskiessa. 👌- Anonyymi
Juuri noin kävi mulle takavuosina..olin kolmaspyörä kaverin ja sen vaimon kanssa. Ajeltiin vaunun kanssa ja pysähdyttiin sopivaan paikkaa yöksi.Kaveri väsähti kesken kaiken ,minä ja sen vaimo pirteinä vielä..joka johti sitten ihanaan paneskeluun ulkona vaunun vieressä...ollaan vieläkin kavereita ja ei se jäänyt viimeiseksi kerraksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin kävi mulle takavuosina..olin kolmaspyörä kaverin ja sen vaimon kanssa. Ajeltiin vaunun kanssa ja pysähdyttiin sopivaan paikkaa yöksi.Kaveri väsähti kesken kaiken ,minä ja sen vaimo pirteinä vielä..joka johti sitten ihanaan paneskeluun ulkona vaunun vieressä...ollaan vieläkin kavereita ja ei se jäänyt viimeiseksi kerraksi.
Hienoa. Pistäkää vain lisää kokemuksistanne. 👍 Saan nimittäin takoa tosi märkää vakoa koko kevään, kun kerron mitä tuleman pitää..
- Anonyymi
Ois se kiihottavaa touhuta asuntoautossa vanhemman parin kanssa. Molemmille antaisin tyydytyksen. M49
- Anonyymi
Sori mutta nyt pointsit vähän putosi jos viittaat alkuperäiseen viestiin. Vaimo on 44v ja vain naisesi voi minut tyydyttää.
- Anonyymi
Mitähän vaimo tuumaisi jos itsekkin ehdottaisin.
- Anonyymi
Samaa mietin.
- Anonyymi
52v miehen luo voi tulla vaunulla/autolla yöpymään. Rantasaunakin käytössä. Päijät-hämeessä. [email protected]
- Anonyymi
Kun tankkaat dieselin ja haet kaupasta matkaevästä, voin sillä aikaa tankata vaimoasi.
- Anonyymi
Herättää kiinnostusta, näin kevään kynnyksellä.
- Anonyymi
Mekin mietitty vaihtaa veneily caravaani hommiin. Alle nelikymppinen pari ollaan ja kimpat kiinnostaa.
- Anonyymi
Laittakaa viestiä tuohon " lomalla...." osoitteeseen ni jutskataa lisää
- Anonyymi
Olis kiva "törmäillä" jos vaihdatte harrastusta. Veneilykin on kivaa mutta aikansa kutakin. Autolle vähän monipuolisemmat maisemat!
- Anonyymi
Kyllä minä voisin tulla.
- Anonyymi
Mitä jos tulee prätkällä saako sittenkin?
- Anonyymi
Ei kai sen väliä, kunhan selvinpäin ja iloisin mielin.
- Anonyymi
Kyllähä mäki prätkällä tuun
- Anonyymi
Kuinkas sitä satutaan samoille suunnille?
- Anonyymi
Taas vaikea tietää kuka täs on kukakin. Kolmanneksi innokkaan sposti osoite tuossa vähän ylempänä(lomalla...)
- Anonyymi
jos eksytte savonlinnaan, täällä terve reilu nelikymppinen hoikan sporttinen mies, 182cm75kg, kalu 23cm, jaksan ja pystyn panemaan kunnolla vaikka tunnin, kiinnostava ehdotus! kokeilen mielelläni uusia juttuja
- Anonyymi
Kiinnostaisiko tavata mukava ja luotettava 35v kundi? Oon rentoa seuraa ja tuun hyvin juttuun ihmisten kanssa. Kerron mielelläni lisää jos kiinnostuitte. Asun kuopiossa
- Anonyymi
Jos eksytte Hämeenlinnaan niin toki kiinnostaa. Täällä 40 vuotias mies tarjolla. Mailia [email protected]
- Anonyymi
Moi. Tääl olis halukas 44v mies. Minun kik on mikko80x
Ketjusta on poistettu 142 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1121760En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331158SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2191118Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e72931029Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36855- 42796
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33784Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6781It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9762+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais235736