Onko liian suuri penis suuseksiin eli mitat seisokissa P: 19.5cm ympmitt 15.5cm terskan ympmitta 16.5cm . Vaimoni saa vain nuoleskeltua terskaa ja peniksen vartta, sanoo kyllä että haluaisi ottaa suuhun muttei mahdu. Kerran kokeili oli leuat pari päivää kipeänä. Saisiko asiallisia vastauksia kiitos, ei ole aina helppoa liian suurenkaan peniksen kanssa.
Mitä mieltä olette
7
656
Vastaukset
- Anonyymi
Todellakin liian suuri suuhun otettavaksi, tuon kokoinen hyvä jos pilluunikaan mahtuisi huh! Sentään.
- Anonyymi
Todelliset mitathan ovat 9,5 5,5 ja 6,5 cm.
- Anonyymi
Saapi oll ihan sitä mieltä mitä haluaa, jos on pieni jollakin ja taas toisella iso. Niin eikös iske penis kateus, eihän sille mitään voi jos on saanut ison peniksen syntymä lahjana.
- Anonyymi
Itellä hyvin samaa kokoa. Terskan paksuus 6cm ja varsi hieman paksumpi koska omistan pienen terskan. Hyvin on sopinut naisten suuhun.ympärysmitta on halkaisia kertaa pii.
- Anonyymi
Vaimoni on hyvin pieni kokoinen, siinä syy että ei pysty kaikkeen mitä haluaisi tehdä.
- Anonyymi
Ihan miehenä sanon! Munan mittaajat on outo porukka! Kyllä kait naiset sen aina tietää mikä on hyvän kokoinen mihinkin aukkoon! Itse olen ottanut joskus kuvan munasta joka oli ehkä 80% kunnossa. Näytin sitä yhdelle naiselle ja hän kommentoi sitä, että täydessä mitassa se voi olla hankala. Harvoin saa edes täyteen mittaan ja sen mittaaminen ei kyllä silloin onnistu! Sitäpaitti se sattuukin eikä sitä saa lepoon kuin rauhottumalla!
- Anonyymi
Eihän tuo vielä edes ole iso. Koitappa 24/19/18 kanssa niin kuin mun ukolla on
Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641506Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281379Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201041Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että285956- 76954