Okei jos haluatte niin voitte käydä täällä eli: http://www.freewebs.com/leffaland
Siellä on nyt 5 elokuvaa. Ne menee kyllä ehkä sinne c-luokan puolellekin:), mutta tulkaa katsomaan ja kommentoikaa vieraskirjaan.
Leffaland
4
407
Vastaukset
- Leffaland
Unohdin sanoa että nämä on piirrettyjä lyhyt elokuvia.
- psychoman
kuinka vitus jokus voi olla noin mulkku:D ihmettelen sitä suuresti...
- CcCcCcCc
Ei jumaliste! Päivän parhaat naurut tuli kun sivu latasi tuohon selaimeen. Siis...jollain FrontPage vittu 1995 versiolla väännetyt sivut joissa jollain Times New Roman -fontilla lukee jotain paskaa.
No joo, mutta omatpahan on sivus. Ei oikein maistuneet nuo "elokuvat", aika käytettyjä juttuja ja muutenkin...mutta jatkakaa jos tykkäätte tehdä.- jaajaa
En mä nyt tiiä oliko noi sivut niin kamalan huonot. Ne jotkut elokuvat oli ihan hyvin mun mielestä tehty ja muutenki ihan toimivat sivut näytti olevan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876