Okei jos haluatte niin voitte käydä täällä eli: http://www.freewebs.com/leffaland
Siellä on nyt 5 elokuvaa. Ne menee kyllä ehkä sinne c-luokan puolellekin:), mutta tulkaa katsomaan ja kommentoikaa vieraskirjaan.
Leffaland
4
446
Vastaukset 4
- Leffaland
Unohdin sanoa että nämä on piirrettyjä lyhyt elokuvia.
- psychoman
kuinka vitus jokus voi olla noin mulkku:D ihmettelen sitä suuresti...
- CcCcCcCc
Ei jumaliste! Päivän parhaat naurut tuli kun sivu latasi tuohon selaimeen. Siis...jollain FrontPage vittu 1995 versiolla väännetyt sivut joissa jollain Times New Roman -fontilla lukee jotain paskaa.
No joo, mutta omatpahan on sivus. Ei oikein maistuneet nuo "elokuvat", aika käytettyjä juttuja ja muutenkin...mutta jatkakaa jos tykkäätte tehdä.- jaajaa
En mä nyt tiiä oliko noi sivut niin kamalan huonot. Ne jotkut elokuvat oli ihan hyvin mun mielestä tehty ja muutenki ihan toimivat sivut näytti olevan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3001050Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61867- 76845
- 69722
- 67701
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40675Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34587- 44587
- 40515
- 48507