https://www.is.fi/jaakiekko/art-2000008644297.html
Tämän palstan voi sulkea. Jokereita ei enää ole.
Se on nyt loppu!
10
874
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/2fe890a0-665f-4a9d-bb76-567310d08f6b
Olisi pitänyt tapahtua aiemmin - Anonyymi
Jokerit.
Koko Suomen häpeä. - Anonyymi
Nyt alkaa uudestaan sumuttaminen, Kurri kiittää venäläisiä hyvästä yhteistyöstä.
Kenenkä bulvaanina nyt jatkaa? - Anonyymi
Harkimo, jokerien KHL ajan pelaajien, valmentajien, huoltajien, toimitsijoiden ja Jari Kurrin tulisi lahjoittaa kaikki saamansa "veri-rahat" sodasta kärsiville Ukrainan lapsille.
Nämä kaikki ovat palvelleet Putinin toimia ja osaltaan mahdollistaneet Putinin tämän päivän julmat sita toimet. - Anonyymi
Kannattaa boikotoida kaikkia Jokereiden sponsoreita. Samoin jääkiekko maajoukkueen tukijoita. Sinnehän tulee pelaajia KHL.stä
- Anonyymi
Jokerit tuottaneet tappiota vuosikaudet. Venäjä oligarkkeineen pitänyt pystyssä Jokereita. Nyt Kurri ostanut itselleen seuran kokonaisuudessaan. MILLÄ RAHOILLA ! Miksi ei tutkita koko kuviota , tilejä. ulkopuolisin voimin ? Onko edelleen Venäjän verirahat monien mutkien kautta kuvioissa. Harkimo pällistelee ja nauraa partaansa , kun sai " myytyä " konkurssikypsän hallin Venäläisille oligarkeille ja tienasi itse kymmeniä miljoonia. Onko korkeita poliitikkoja tässä sopassa , kun kukaan ei tee mitään . Asia pitäisi penkoa alusta loppuun , miten kaikki on mennyt.
- Anonyymi
Toivottavasti selvittävät pohjamutia myöten mitä rahaa liikkunut kurrin kaupoissa, tuskin käyttänyt euroakaan omiaan kuten Aamu-TV:ssä kertoivat. En arvosta tippaakaan tuota tyyppiä sen enempää kuin harkimoakaan kun alkoivat oligarkkien kanssa yhteistyöhön ja samaa touhua oluut muuallakikin, etenkin Englannissa.
- Anonyymi
Unohdetaan jokerit eikä kaiveta sitä sontatunkiolta enää ikinä.
Ei siitä tule ikinä enää mitään, se on pilalla lopullisesti ja amen. - Anonyymi
Voiskos joku toistaa samoja asioita mitä toistettu 7 vuotta, pääsen alzhaimer hoitajana työntynkään kiinni.
Esem liiga ei ole mikään haaste, köyhät pelaa, taso on mitä on. Tissiposket kauhistee missä Jokerit pelannu.
Marisen seuraavan 8 vuotta koska lähetty äijäliigasta, joka tosin muuttu lapsenmurha pomon sekasin menon johdosta mahdottomaksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1215534- 623841
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺433479Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332882Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭272644En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä112137Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli112006Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle261988- 1181697
- 1131567