https://www.is.fi/jaakiekko/art-2000008644297.html
Tämän palstan voi sulkea. Jokereita ei enää ole.
Se on nyt loppu!
10
822
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/2fe890a0-665f-4a9d-bb76-567310d08f6b
Olisi pitänyt tapahtua aiemmin - Anonyymi
Jokerit.
Koko Suomen häpeä. - Anonyymi
Nyt alkaa uudestaan sumuttaminen, Kurri kiittää venäläisiä hyvästä yhteistyöstä.
Kenenkä bulvaanina nyt jatkaa? - Anonyymi
Harkimo, jokerien KHL ajan pelaajien, valmentajien, huoltajien, toimitsijoiden ja Jari Kurrin tulisi lahjoittaa kaikki saamansa "veri-rahat" sodasta kärsiville Ukrainan lapsille.
Nämä kaikki ovat palvelleet Putinin toimia ja osaltaan mahdollistaneet Putinin tämän päivän julmat sita toimet. - Anonyymi
Kannattaa boikotoida kaikkia Jokereiden sponsoreita. Samoin jääkiekko maajoukkueen tukijoita. Sinnehän tulee pelaajia KHL.stä
- Anonyymi
Jokerit tuottaneet tappiota vuosikaudet. Venäjä oligarkkeineen pitänyt pystyssä Jokereita. Nyt Kurri ostanut itselleen seuran kokonaisuudessaan. MILLÄ RAHOILLA ! Miksi ei tutkita koko kuviota , tilejä. ulkopuolisin voimin ? Onko edelleen Venäjän verirahat monien mutkien kautta kuvioissa. Harkimo pällistelee ja nauraa partaansa , kun sai " myytyä " konkurssikypsän hallin Venäläisille oligarkeille ja tienasi itse kymmeniä miljoonia. Onko korkeita poliitikkoja tässä sopassa , kun kukaan ei tee mitään . Asia pitäisi penkoa alusta loppuun , miten kaikki on mennyt.
- Anonyymi
Toivottavasti selvittävät pohjamutia myöten mitä rahaa liikkunut kurrin kaupoissa, tuskin käyttänyt euroakaan omiaan kuten Aamu-TV:ssä kertoivat. En arvosta tippaakaan tuota tyyppiä sen enempää kuin harkimoakaan kun alkoivat oligarkkien kanssa yhteistyöhön ja samaa touhua oluut muuallakikin, etenkin Englannissa.
- Anonyymi
Unohdetaan jokerit eikä kaiveta sitä sontatunkiolta enää ikinä.
Ei siitä tule ikinä enää mitään, se on pilalla lopullisesti ja amen. - Anonyymi
Voiskos joku toistaa samoja asioita mitä toistettu 7 vuotta, pääsen alzhaimer hoitajana työntynkään kiinni.
Esem liiga ei ole mikään haaste, köyhät pelaa, taso on mitä on. Tissiposket kauhistee missä Jokerit pelannu.
Marisen seuraavan 8 vuotta koska lähetty äijäliigasta, joka tosin muuttu lapsenmurha pomon sekasin menon johdosta mahdottomaksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368