Kuinka usein siivoatte kohteessanne nämä:

Anonyymi

Lattialistojen päälliset?
Ilmastointikanavien venttiilit?
Ovien päälliset ja oven karmien päälliset? Patterit kauttaaltaan (pölyä kertyy näkyvästi patterien alareunaan)?

4

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerran viikossa, tai 2x viikon välein. Heti kun on näkyvää pölyä.

• Anonyymi

Kerran vuodessa, yleensä kesällä kun tehdään muutkin perussiivoukset. Normaalissa työajassa ei ole huomioitu ylimääräisiä hommia joten en rupea kiirehtimään huvin vuoksi.

• Anonyymi

mitä detaljimpaa siivousta tehdään sitä kauemmin aikaa menee ja erittäin paljon. Jos kaikki pinnat (oven karmien päälliset, patterien taustat jne) käy vaikkapa tavallisessa 150 m2 omakotitalossa putsaten läpi niin puhutaan kymmenistä kilometreistä pyyhittävää ja kuurattavaa. Käytännössä mahdotonta. Jos joku sanooo että on putsanut niin jää varmasti puheistansa kiinni, Tarkastajaupseeri tulee maagisella sormellansa paikalle niin aina löytyy jokin paikka josta sormella pyyhkäisemällä saa pölyä esiin. Johonkin on siis raja vedettävä. Pöly tunkee jopa suljetuun pulloon sisälle.

• Anonyymi

Perussiivouksessa,kerran vuoteen. Siis ikkunat,lattioiden peruspesut,seinistä,yläpölyt,kynbykset kunnolla,jne asioita,myös sosiaalitilojen kaapit ja ne ilmanvaihtoventtiilit,tuolien ja pöytien jalat ym mitä on.
      Kysehän on siitä mistä ajasta maksetaan. Ellei kihde halua makdaa perussiivouksesta,joka vuosi niin sitten sitä ei tehdä. Tai tehdään ihmisten kannalta välttämätön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1714
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1222
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      906
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      874
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe