Olet kaivannut täälä toista

Anonyymi

Anteeksi etten ole herännyt aiemmin.
Enkä halunnut omia tuota pilkkaa mitä mulle laitoit.
Halusin pitää susta sen kivan mielikuvan vaikka väkisin.
Hyvää jatkoa ja mukavia palstahetkiä sinulle!
Poistun sivummalle.

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Prööt

      • Anonyymi

        No ehkä ja hyvin todennäköisesti tämä nimittelemäsi ihminen ei tiedä tästä ns kaippasmisestasi mitään ja voit huoleti osoittaa huomiota ainostaan tälle tulevalle palstalutkalle, joka on varmasti asiasta yhtä tietämätön, joten kasvosi on pelastettu jihuu. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä ja hyvin todennäköisesti tämä nimittelemäsi ihminen ei tiedä tästä ns kaippasmisestasi mitään ja voit huoleti osoittaa huomiota ainostaan tälle tulevalle palstalutkalle, joka on varmasti asiasta yhtä tietämätön, joten kasvosi on pelastettu jihuu. Sivusta

        Ei tuollaisella Iutkalla ole ensimmäistäkään ystävää tai tuttua. En todellakaan tiedä kuka hän on eikä kiinnosta. On vaan niin vtun ärsyttävä Iutka tuo,.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuollaisella Iutkalla ole ensimmäistäkään ystävää tai tuttua. En todellakaan tiedä kuka hän on eikä kiinnosta. On vaan niin vtun ärsyttävä Iutka tuo,.

        Prööt vaan sullekkin. Ja mieheltä tämä. Et vaikuta terveeltä.,


      • Anonyymi

        Olet noita- akka, aina ollut. Ruma oot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuollaisella Iutkalla ole ensimmäistäkään ystävää tai tuttua. En todellakaan tiedä kuka hän on eikä kiinnosta. On vaan niin vtun ärsyttävä Iutka tuo,.

        Et todellakaan tiedä kuka on, mutta ärsyttävä on? Taitaa olla miehinen hermojen romahtaminen menossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prööt vaan sullekkin. Ja mieheltä tämä. Et vaikuta terveeltä.,

        Olen mies. Et vaikuta kovin fiksulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet noita- akka, aina ollut. Ruma oot.

        Olen mies senkin nettiIuuska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet noita- akka, aina ollut. Ruma oot.

        jos olen sun mielestä ruma noita
        älä enään ikinä ota minuun yhteyttä

        kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prööt vaan sullekkin. Ja mieheltä tämä. Et vaikuta terveeltä.,

        Sullekin, ei koskaan sullekkin, Missä te olitte ala-asteella kun kirjoittamaan opeteltiin. Puheopetuksessako? (sivusta)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen mies senkin nettiIuuska.

        Teillä kova erä menossa, katkera mies ja vielä katkerampi nainen tunteitaan tuulettelemassa. K market n*****sta ehtis vielä yllykettä ihanaan netti-iltamaan hakea jälkimmäiselle vinkki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä kova erä menossa, katkera mies ja vielä katkerampi nainen tunteitaan tuulettelemassa. K market n*****sta ehtis vielä yllykettä ihanaan netti-iltamaan hakea jälkimmäiselle vinkki

        Minä olen oikeasti nainen. Annoin vaan tuolle yhdelle palkinnon, kun se haluaa kaikkien olevan jotain miehiä. Annoin vähän onnistumista luuserille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä kova erä menossa, katkera mies ja vielä katkerampi nainen tunteitaan tuulettelemassa. K market n*****sta ehtis vielä yllykettä ihanaan netti-iltamaan hakea jälkimmäiselle vinkki

        Eikä nuo kommentit multa ollut kaikki, tuossa taitaa olla 4-5 kommentoijaan minun (ap) lisäkseni. Minä tosiaan valehtelin olevani mies, koska tiesin, että siltä mieheksiluulijalta tippuu tekarit, kun hänen naiseksi tietämä ja mieheksi luulema, ei korjaa olevansa nainen. Musta tulee tosi hyvä troIIi tänne jatkossa. Mitään yllykettä en tarvii mistään marketista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos olen sun mielestä ruma noita
        älä enään ikinä ota minuun yhteyttä

        kiitos

        Älä mies jaksa esittää naista ja kukaan ei muserru oikeasti siitä, että joku omena käy netissä rankkaamassa toisen ulkonäköä hyvin kaukaa tosiasiallista vastaanottajaa hakien kun ei kestä omaa peilikuvaansa. Siitä kertoo ettei pää ole kunnossa jo se, että yrittää lämiä mihin tahansa riitaisaan asiayhteyteen ns maailmankatsomustaan. Josko toinen vuosi exit-ohjelmaa eli sitä, että katkeruuden kohdetta ei näy kulmilla tai kioskeilla auttaisi rassukkaa pääsemään irti taipumuksistaan vai onko tämä realiteetti edes pureutunut tajuntaan, no eipä tietenkään kun tämä nettiutopia asuu päässä ja aktivoituu erityisesti ns pyhän veden vaikutuksesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä mies jaksa esittää naista ja kukaan ei muserru oikeasti siitä, että joku omena käy netissä rankkaamassa toisen ulkonäköä hyvin kaukaa tosiasiallista vastaanottajaa hakien kun ei kestä omaa peilikuvaansa. Siitä kertoo ettei pää ole kunnossa jo se, että yrittää lämiä mihin tahansa riitaisaan asiayhteyteen ns maailmankatsomustaan. Josko toinen vuosi exit-ohjelmaa eli sitä, että katkeruuden kohdetta ei näy kulmilla tai kioskeilla auttaisi rassukkaa pääsemään irti taipumuksistaan vai onko tämä realiteetti edes pureutunut tajuntaan, no eipä tietenkään kun tämä nettiutopia asuu päässä ja aktivoituu erityisesti ns pyhän veden vaikutuksesta

        Maalitat kaikkia täällä, ihan jokaista. Se on syy miksi kukaan ei ota sinua vakavasti. Olet maalittanut ihan jokaista täällä yli 10 kertaa käynyttä. Et edes tajua, että muut nauraa sulle jo. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä mies jaksa esittää naista ja kukaan ei muserru oikeasti siitä, että joku omena käy netissä rankkaamassa toisen ulkonäköä hyvin kaukaa tosiasiallista vastaanottajaa hakien kun ei kestä omaa peilikuvaansa. Siitä kertoo ettei pää ole kunnossa jo se, että yrittää lämiä mihin tahansa riitaisaan asiayhteyteen ns maailmankatsomustaan. Josko toinen vuosi exit-ohjelmaa eli sitä, että katkeruuden kohdetta ei näy kulmilla tai kioskeilla auttaisi rassukkaa pääsemään irti taipumuksistaan vai onko tämä realiteetti edes pureutunut tajuntaan, no eipä tietenkään kun tämä nettiutopia asuu päässä ja aktivoituu erityisesti ns pyhän veden vaikutuksesta

        Enkä muuten lukenut kommenttiasi. Tunnistan psykötyylisi jo parista lauseesta.


    • Anonyymi

      Spruits 💨

    • Anonyymi

      Todennäköisintä on että kyseinen henkilö ei edes palstalla käy ja jos käy, niin ei sun takia.

      • Anonyymi

        Hän on käynyt palstalla ja tunnistanut minut. Ja ihan positiivisessa mielessä. Tämä on fakta. Aloitus on tätä hetkeä, mennyt on mennyttä.


    • Anonyymi

      Missäs päiväkodissa nää taas olikaan

    • Anonyymi

      Täällä on kyllä aika vaikea varmaksi tunnistaa ketään. Itse ainakin oon huomannut, että omassa päässä on vaan aina ollut tunnisteista huolimatta kuvitelmat.

    • Anonyymi

      No niinhän se olikin. Semmosta se on, kun haluaa totuutensa löytää palstalta.

      • Anonyymi

        Eikä silti ikinä löydä.. hihhih! On ne ongelmat taas, joillain!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä silti ikinä löydä.. hihhih! On ne ongelmat taas, joillain!

        On, mittaluokaltaan massiiviset ja supervakavat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, mittaluokaltaan massiiviset ja supervakavat

        Yksinpuhelija täällä tukee itseään kun kukaan muu ei sitä koskaan tee. Hah!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinpuhelija täällä tukee itseään kun kukaan muu ei sitä koskaan tee. Hah!

        Elämä onkin näistä netin tukijoukoists ja oman elämän populismista kiinni😂👍Toisekseen en vastannut itselleni, mutta mitä tuota yhtä lankaa seurasin, niin sinä olet kyllä aloittajamiehen kanssa aivan oikeassa seurassa räyhäämässä ja nimittelemässä👍 Mutta olisihan tämä ollut erittäin merkityksellinen itsekeskustelu mikäli olisin itselleni vastannut.


    • Anonyymi

      Niin kuin muutkin ovat jo sanoneet. Väärinymmärtämisen mahdollisuus on täällä melko suuri.

      • Anonyymi

        Mitä te kakkosälynporukka vikisette. Menkää laittamaan etukirjaimia ja sydämiä nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä te kakkosälynporukka vikisette. Menkää laittamaan etukirjaimia ja sydämiä nyt.

        Laitetaan laitetaan.


    • Anonyymi

      Ne ajat on ohi. Kukaan ei kaipaa.

      • Anonyymi

        Sulla on pää seonnut, jos luulet muiden tekemiset tietäväsi.


    • Anonyymi

      Älä tuu mulle kertoo ketä oon kaivannut.

      • Anonyymi

        Äläkä sinä tule omimaan mun sanoja kuin olisi sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläkä sinä tule omimaan mun sanoja kuin olisi sulle.

        En. Omin vaan ne mitkä on mulle.


    • Anonyymi

      Todellakin, mitään raivohullua ukkoa kukkaan halua joka kaikille kirjoittelee.

      • Anonyymi

        Mitä ukkoa. Soita sinä vaikka ennustajalle ja kysy siltä ketä täällä kirjoittaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe