Hei! Tällä hetkellä käyn Suomessa pakollista asepalvelusta. Minulla on diagnosoitu useita selkärangan poikkeavuuksia EU:n ulkopuolisessa maassa, joten diagnoosit eivät päde täällä. Aiemmin jouduin noiden terveysongelmien takia lopettamaan jääkiekon pelaamisen, ja nyt asepalveluksen aikana ongelmat palasivat. Jostain syystä varuskunnan sairaalassa he eivät halua tutkia selkärankaani, vaan määrää minulle pelkästään kipulääkkeitä. Koska on äärimmäisen haitallista terveydelle ottaa suuria kipulääkkeiden annoksia päivittäin, en usko, että pystyn jatkamaan asepalvelusta. Tällä hetkellä minulla on A-paperit. Koska fyysisesti en kykene jatkaa asepalvelusta, voinko siirtyä nyt siviilipalvelukseen ja hakea C- tai D-papereita ennen siviilipalveluksen alkamista, koska kuulin, että sieltä niitä on helpompi saada?
Kiitos vastauksista etukäteen!
Vapautus intistä palveluksen aikana
1
148
Vastaukset
- Anonyymi
Hanki erikoislääkärin lausunto yksityisen lääkäriaseman kautta. Vanhat RTG-kuvat ja selvitykset muista maista voivat auttaa.
Tarvitset silti kertomustasi tukevat tuoreet magneettikuvat selkärangasta, joiden mukaan erikoislääkärin lausunto asiastasi. Puolustusvoimien lääkärit menevät aina sieltä, missä aita on matalin. Varusmiehet ovat heille pelkkä vaiva ja vain numeroita; ei ole aikaa paneutua yhteen henkilöön.
Erikoislääkärin avulla saat melko varmasti lykkäystä jatkopalvelukseesi, ja jos vamma ei ole parantuvaa laatua, palveluksesta vapauttavat paperit. Helpommin asia olisi onnistunut jo ennen palvelukseen astumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986178KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602673Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072098Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071808- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331068