Teboil yhtiön omistaja on Lukoil, jonka pääomistaja on Alekperov, Venäjän kuudenneksi rikkain mies, hyvissä väleissä Putinin kanssa, muutenhan ei olisikaan niin varakas.
Autoliitto, ja Caravaanarit, on mm. sanoneet yhteistyö sopimukset irti, kyseisen yhtiön kanssa.
Sinä voit vaikuttaa sillä, missä tankkaat.
10
249
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihtoehto teboilille on Juukalainen Kiepoil. Kierrätetystä laksatiivista ja rypsiöljystä jalostettu monipolttoaine.
- Anonyymi
Entä punalippujen käyttökielto?
- Anonyymi
Kiepoilia sietää välttää. Se toimii suoraan Putinin alaisuudessa. Kiepissä voi nähdä vilaukselra KGB agentteja vaate rekkien takana piileskelemässä.
- Anonyymi
Aljaksander Likasanko nähtiin Juuan kierrätyskeskus kiepissä. Osti karvalakkeja söi borssikeittoa.
- Anonyymi
Tankkasi vielä ihan itse hänen Tatra 8x8 maastokuorma auton. Sanoi että parhaalla kaverilla nimeltä vladimir on sauna ilta.
- Anonyymi
KGB uniformut ovat suoraan kierrätyskeskus kiepistä.
Itsemurha kapselina saavat ulostuslääke tabletteja. - Anonyymi
Uloste-trolli saisi työtä puhdistamolta, jos vain ilmoittautuisi Kunnan palkkalistoille!
- Anonyymi
Vastalauseena polttoaineen kalliille hinnoille olen ottanut tavaksi että en tarkkaa autoa vaan ajan tankin tyhjäksi ja ajan taksilla autokauppaan hakemaan uuden auton jossa on tankki täynnä.
- Anonyymi
Kannattavampaa muttei mukavampaa olisi ajaa taksin tankki ensin tyhjäksi ja sit ottaa oma auto ja jatkaa matkaa ja lähtee vaikka taksi kauppaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattavampaa muttei mukavampaa olisi ajaa taksin tankki ensin tyhjäksi ja sit ottaa oma auto ja jatkaa matkaa ja lähtee vaikka taksi kauppaan.
Ensimmäinen asia aamusta lähtien on runkutella kivekset tyhjäksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit956101KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495535Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521032015Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459