Teboil yhtiön omistaja on Lukoil, jonka pääomistaja on Alekperov, Venäjän kuudenneksi rikkain mies, hyvissä väleissä Putinin kanssa, muutenhan ei olisikaan niin varakas.
Autoliitto, ja Caravaanarit, on mm. sanoneet yhteistyö sopimukset irti, kyseisen yhtiön kanssa.
Sinä voit vaikuttaa sillä, missä tankkaat.
10
282
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihtoehto teboilille on Juukalainen Kiepoil. Kierrätetystä laksatiivista ja rypsiöljystä jalostettu monipolttoaine.
- Anonyymi
Entä punalippujen käyttökielto?
- Anonyymi
Kiepoilia sietää välttää. Se toimii suoraan Putinin alaisuudessa. Kiepissä voi nähdä vilaukselra KGB agentteja vaate rekkien takana piileskelemässä.
- Anonyymi
Aljaksander Likasanko nähtiin Juuan kierrätyskeskus kiepissä. Osti karvalakkeja söi borssikeittoa.
- Anonyymi
Tankkasi vielä ihan itse hänen Tatra 8x8 maastokuorma auton. Sanoi että parhaalla kaverilla nimeltä vladimir on sauna ilta.
- Anonyymi
KGB uniformut ovat suoraan kierrätyskeskus kiepistä.
Itsemurha kapselina saavat ulostuslääke tabletteja. - Anonyymi
Uloste-trolli saisi työtä puhdistamolta, jos vain ilmoittautuisi Kunnan palkkalistoille!
- Anonyymi
Vastalauseena polttoaineen kalliille hinnoille olen ottanut tavaksi että en tarkkaa autoa vaan ajan tankin tyhjäksi ja ajan taksilla autokauppaan hakemaan uuden auton jossa on tankki täynnä.
- Anonyymi
Kannattavampaa muttei mukavampaa olisi ajaa taksin tankki ensin tyhjäksi ja sit ottaa oma auto ja jatkaa matkaa ja lähtee vaikka taksi kauppaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattavampaa muttei mukavampaa olisi ajaa taksin tankki ensin tyhjäksi ja sit ottaa oma auto ja jatkaa matkaa ja lähtee vaikka taksi kauppaan.
Ensimmäinen asia aamusta lähtien on runkutella kivekset tyhjäksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."662268Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2302172- 1201478
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj211232En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711200- 1181146
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73959Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78909Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933885