Seksitreffit - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Mie harrastin eilen kimppakivaa ekaa kertaa elämässäni kahden tytön kanssa!
0Äänestä
Anonyymi
En vaan aivan realimaailmassa, tämä on tietysti sinunlaisen vaikea ymmärtää koska itselläsi ei tule koskaan mahdollisuutta kyseiseen tilanteeseen. Huomaa kirjoituksestasi että et ole henkisesti mitenkään kypsä tai älykäs.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vaan aivan realimaailmassa, tämä on tietysti sinunlaisen vaikea ymmärtää koska itselläsi ei tule koskaan mahdollisuutta kyseiseen tilanteeseen. Huomaa kirjoituksestasi että et ole henkisesti mitenkään kypsä tai älykäs.
Nimenomaan sen huomaa noist sun säälittävis urputuksistas täällä.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En urputa kuten jo sanoin, sinulla vaikeuksia ymmärryksen kanssa. Kuten sanoin että kirjoitusasusi ja sisältö kertoo että olet epäkypsä ja et mitenkään älykäs. Olet aika surullinen tapaus, kyllä sinäkin pääset vielä joskus seksiä harrastamaan, viimeistään silloin kun saat kerättyä tarpeeksi rahaa.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En urputa kuten jo sanoin, sinulla vaikeuksia ymmärryksen kanssa. Kuten sanoin että kirjoitusasusi ja sisältö kertoo että olet epäkypsä ja et mitenkään älykäs. Olet aika surullinen tapaus, kyllä sinäkin pääset vielä joskus seksiä harrastamaan, viimeistään silloin kun saat kerättyä tarpeeksi rahaa.
Voi kuule enemmänhän minä oon jopa tänäänkin harrastanu sitä ku ite tuut koskaan edes koko elämäsi aikanakaan. Jatkahan sinä vaan urpoluuseri noita haaveilujasi
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kuule enemmänhän minä oon jopa tänäänkin harrastanu sitä ku ite tuut koskaan edes koko elämäsi aikanakaan. Jatkahan sinä vaan urpoluuseri noita haaveilujasi
Kuten sanoin että elän realimaailmassa toisin kuin sinä Itse. Jokainen kirjoituksesi kertoo miten matalalla tasolla olet älyllisesti, sekä nähtävästi katkera meille joilla on hyvinkin aktiivinen ja villi seksielämä. Kuten sanoin että kyllä sinä pääset poikuudesta todennäköisesti eroon joskus. Vihje: naiset pitävät älykkäistä, komeista ja jotka osaavat olla herrasmiehiä. Siksi todennäköisesti et ole vielä saanut, tsemppiä ressukka.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sanoin että elän realimaailmassa toisin kuin sinä Itse. Jokainen kirjoituksesi kertoo miten matalalla tasolla olet älyllisesti, sekä nähtävästi katkera meille joilla on hyvinkin aktiivinen ja villi seksielämä. Kuten sanoin että kyllä sinä pääset poikuudesta todennäköisesti eroon joskus. Vihje: naiset pitävät älykkäistä, komeista ja jotka osaavat olla herrasmiehiä. Siksi todennäköisesti et ole vielä saanut, tsemppiä ressukka.
Siksipähän kukaan ei tykkää susta ku oot tollane luuseri
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kylläkin kaikkea mitä annoin vihjeeksi itse, ymmärrän että et pystynyt tätä päättelemään koska ÄO'si on niin matalalla. Minua rakastetaan, ehkä saat Joskus kokea sen että sinua rakastetaan mutta vähän alan epäillä. Olet oikeasti surullinen tapaus.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kylläkin kaikkea mitä annoin vihjeeksi itse, ymmärrän että et pystynyt tätä päättelemään koska ÄO'si on niin matalalla. Minua rakastetaan, ehkä saat Joskus kokea sen että sinua rakastetaan mutta vähän alan epäillä. Olet oikeasti surullinen tapaus.
Niinhän sä tosiaan oletkin hyvinkin surkea ja säälittävä tapaus.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten edelleenkin näemme vastauksestasi täydellisesti että olet lapsen tasolla tai sitten olet oikeasti lapsi. Molemmissa tapauksissa surullista, perun sanani että saisit ikinä seksiä. Aika selvää että olet typerä, kouluja käymätön, sivistymätön. Naisillakin on tasonsa.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten edelleenkin näemme vastauksestasi täydellisesti että olet lapsen tasolla tai sitten olet oikeasti lapsi. Molemmissa tapauksissa surullista, perun sanani että saisit ikinä seksiä. Aika selvää että olet typerä, kouluja käymätön, sivistymätön. Naisillakin on tasonsa.
Nimenomaan menehän sinäkin pentu takas sinne äitees helmoje alle opettelemaan tapoja ja käy se lastentarhakin loppuun
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan menehän sinäkin pentu takas sinne äitees helmoje alle opettelemaan tapoja ja käy se lastentarhakin loppuun
Olen kylläkin aikuinen mies kuten kirjoituksistani selvästi näkyy. Itseasiassa äitini on ollut kuolleena kymmenen vuotta ja itseni elättänyt 18 vuotiaasta asti. Osaan tavat ja etiketit erittäin hyvin, eli taas meni sinulla täydellisesti väärin. Kirjoituksissasi nolaat vain itseäsi ja kerrot miten heikoilla olet älyllisesti.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kylläkin aikuinen mies kuten kirjoituksistani selvästi näkyy. Itseasiassa äitini on ollut kuolleena kymmenen vuotta ja itseni elättänyt 18 vuotiaasta asti. Osaan tavat ja etiketit erittäin hyvin, eli taas meni sinulla täydellisesti väärin. Kirjoituksissasi nolaat vain itseäsi ja kerrot miten heikoilla olet älyllisesti.
Unelmissas vaa haaveilet luuseri
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten olen jo useasti sanonut että elän tukevasti realimaailmassa. Kyllä minusta kouluja käymättömän, matalan ÄO'n ja lapsellisen mielen omaava ihminen täyttää termin"luuseri"kriteerit, eli tässä tapauksessa sinun. Itse olen korkeasti koulutettu, älykäs, sivistynyt, hyvin toimeentuleva, komea, herrasmies ja naisia riittää. Ei ihme että olet katkera, kateellinen ja käyttäydyt kuin lapsi koska et ikinä pysty samaan koskaan.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten olen jo useasti sanonut että elän tukevasti realimaailmassa. Kyllä minusta kouluja käymättömän, matalan ÄO'n ja lapsellisen mielen omaava ihminen täyttää termin"luuseri"kriteerit, eli tässä tapauksessa sinun. Itse olen korkeasti koulutettu, älykäs, sivistynyt, hyvin toimeentuleva, komea, herrasmies ja naisia riittää. Ei ihme että olet katkera, kateellinen ja käyttäydyt kuin lapsi koska et ikinä pysty samaan koskaan.
Lastetarhas sä oot ku tollee säälittävästi vaa omias jankkaat kokoaja
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastailen sinun lapsellisiin kirjoituksiin, tietenkin älyllisen vajavaisuuden vuoksi sinun on selvästi vaikeaa ymmärtää ja käsitellä lukemaasi. Olen pahoillani jos faktat sinusta satuttavat. Sinä tosiaan kirjoitat kuten lastentarhalainen ja mentaliteettisi on samalla tasolla, minä kirjoitan kuten sivistynyt aikuinen. Olen selvästi älyllisesti ja kaikinverroin ylivertainen sinuun verrattuna.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastailen sinun lapsellisiin kirjoituksiin, tietenkin älyllisen vajavaisuuden vuoksi sinun on selvästi vaikeaa ymmärtää ja käsitellä lukemaasi. Olen pahoillani jos faktat sinusta satuttavat. Sinä tosiaan kirjoitat kuten lastentarhalainen ja mentaliteettisi on samalla tasolla, minä kirjoitan kuten sivistynyt aikuinen. Olen selvästi älyllisesti ja kaikinverroin ylivertainen sinuun verrattuna.
Unelmissasi vain haaveilet
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo tässä ketjussa todistanut ylivertaisuuteni älyllisesti sinuun kuten kaikki näkevät, minun ei tarvitse unelmoida kun elän sitä.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo tässä ketjussa todistanut ylivertaisuuteni älyllisesti sinuun kuten kaikki näkevät, minun ei tarvitse unelmoida kun elän sitä.
Nimenomaan kaikki näkevät että oot vajaaälyinen lapsi pelleilemässä
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo pätee vain sinun kirjoituksiin selvästi, kuten jo todistettu että sinun kirjoitusasusi ja kirjoitustesi sisältö on kuin lapsen. Toistat yhä uudelleen samoja lapsellisuuksia koska rajallinen käsitykykysi ei pysty parempaan. Sinun elämän täytyy olla erittäin vaikeata noin alhaisella älykkyydellä, en voi edes kuvitella noin surullista elämää. Toivottavasti sinulla on joku läheinen tai edunvalvoja pitämässä huolta.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo pätee vain sinun kirjoituksiin selvästi, kuten jo todistettu että sinun kirjoitusasusi ja kirjoitustesi sisältö on kuin lapsen. Toistat yhä uudelleen samoja lapsellisuuksia koska rajallinen käsitykykysi ei pysty parempaan. Sinun elämän täytyy olla erittäin vaikeata noin alhaisella älykkyydellä, en voi edes kuvitella noin surullista elämää. Toivottavasti sinulla on joku läheinen tai edunvalvoja pitämässä huolta.
Ketäköhän säkin aivovamma enää edes kuvitteletkaan pystyväsi huijaamaan kyllähän täällä kaikki näkee millainen luuseripentu oot. Oikeesti hakeudu hoitoon
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketäköhän säkin aivovamma enää edes kuvitteletkaan pystyväsi huijaamaan kyllähän täällä kaikki näkee millainen luuseripentu oot. Oikeesti hakeudu hoitoon
En minä huijaa ketään, ei ole tarvetta sellaiselle. En tarvitse minkäänlaista hoitoa, sinä selvästikin sellaista kaipaat kuten lapselliset kirjoitukset jatkuvasti todistavat. En usko että aivovammasta kärsivä kirjoittaisi näin hyvin ja selvästi, itse kirjoitin jo kahdeksan vuotiaana paremmin kuin sinä. Et nähtävästi ymmärryksen puutteen vuoksi ymmärrä miten pahasti nolaat itsesi jatkuvasti, tai miten olen älyllisesti nöyryyttänyt sinua. Minä käyttäydyn sekä kirjoitan kuin aikuinen, sinä et rajoittedesi vuoksi pysty siihen edes.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä huijaa ketään, ei ole tarvetta sellaiselle. En tarvitse minkäänlaista hoitoa, sinä selvästikin sellaista kaipaat kuten lapselliset kirjoitukset jatkuvasti todistavat. En usko että aivovammasta kärsivä kirjoittaisi näin hyvin ja selvästi, itse kirjoitin jo kahdeksan vuotiaana paremmin kuin sinä. Et nähtävästi ymmärryksen puutteen vuoksi ymmärrä miten pahasti nolaat itsesi jatkuvasti, tai miten olen älyllisesti nöyryyttänyt sinua. Minä käyttäydyn sekä kirjoitan kuin aikuinen, sinä et rajoittedesi vuoksi pysty siihen edes.
Ihan unelmissasi vain edelleenkin
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vaan tässä maailmassa edelleenkin mutta lopetan keskustelun nyt. Turha keskustella ihmisen kanssa joka ei ymmärrä lukemaansa, pysty sisäistämään sitä ja joka on älyllisesti noin paljon alempana. Myönnän että sinun nolaaminen älyllisesti oli helppoa, toivottavasti joskus kasvat henkisesti aikuiseksi ja läheiset pitävät sinusta huolta siihen asti.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vaan tässä maailmassa edelleenkin mutta lopetan keskustelun nyt. Turha keskustella ihmisen kanssa joka ei ymmärrä lukemaansa, pysty sisäistämään sitä ja joka on älyllisesti noin paljon alempana. Myönnän että sinun nolaaminen älyllisesti oli helppoa, toivottavasti joskus kasvat henkisesti aikuiseksi ja läheiset pitävät sinusta huolta siihen asti.
Ihan oikean päätöksen teit kun lopetit kirjoittelun ja itsesi nolaamisen.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah hah että sinä vajakki juntti sait tuolta turpaan!!!😅😂😂
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan sai.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan sai.
Siis tämä vajakki joka kirjoitti sai turpaan:"Ihan oikean päätöksen teit kun lopetit kirjoittelun ja itsesi nolaamisen."😂😅 Eikä näköjää ees tajuu sitä ja ite aloitti vielä aukomaa päätään!!😂😂😅
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tämä vajakki joka kirjoitti sai turpaan:"Ihan oikean päätöksen teit kun lopetit kirjoittelun ja itsesi nolaamisen."😂😅 Eikä näköjää ees tajuu sitä ja ite aloitti vielä aukomaa päätään!!😂😂😅
Älähän nyt enää vieläkin pahemmin ittees nolaa vajakki
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö sähä se nolasit tossa viestiketjus itsesi koko ajan! Tuohan toine suolasi sut jatkuvasti!🤣😅🤷 Sähä se aloit ekana tota toista haukkuu ja käyttäytyy ku aivokuollu vajakki!!🤣😅🤷
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö sähä se nolasit tossa viestiketjus itsesi koko ajan! Tuohan toine suolasi sut jatkuvasti!🤣😅🤷 Sähä se aloit ekana tota toista haukkuu ja käyttäytyy ku aivokuollu vajakki!!🤣😅🤷
Nimenomaan.
0Äänestä
Anonyymi
Oot oikeasti yksinkertainen!!😅🤣😂🤷 Sähkö se ekana aloit tota toista haukkuu ilma syytä ja sut nolattii ihan täydellisesti!! Hankiha sairas pelle apuun jo😂🤣😅
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot oikeasti yksinkertainen!!😅🤣😂🤷 Sähkö se ekana aloit tota toista haukkuu ilma syytä ja sut nolattii ihan täydellisesti!! Hankiha sairas pelle apuun jo😂🤣😅
Hauska ketju
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauska ketju
Tätähän oli oikeasti jo huvittavaa lukeakkin.
0Äänestä
Anonyymi
Oon 27v,174cm, 74, C85 ja vaalea tukka ja joroisista, haluaisitko nähdä ja tehdä kaikkee kivaa?
0Äänestä
Anonyymi
Saanko pistää anaaliin?
0Äänestä
Anonyymi
Saako setä nuolla sinua?
0Äänestä
Anonyymi
Yhteyttä?
0Äänestä
Anonyymi
50v mies Varkaudesta olisi kiinnostunut tutustuu Joroisten naiseen.Kik on minulla.
0Äänestä
Anonyymi00207
Mitä kautta saisi yhteyttä otettua? Olen joroisista kanssa
0Äänestä
Anonyymi00424
Kiinnostaisi 33v kuvansi
0Äänestä
Anonyymi00536
Anonyymi kirjoitti:
Saanko pistää anaaliin?
Mihin mentäis
0Äänestä
Anonyymi00544
Oletko vapaa vaalea
0Äänestä
Anonyymi
Haluatko myös miestä?
0Äänestä
Anonyymi
Harrastin taas kilömppakivaa kahden nuoren naisen kanssa.
Täällä olisi 38v noin 190cm 85kg mies joka haluaisi saada kiimaista naista? Olisiko täällä halukkaita panemaan.
0Äänestä
Anonyymi00330
Löytyskö seuraa kahelle orille kerralla?
0Äänestä
Anonyymi00334
Tälle aamulle selksiseuraa 18-45v naisesta? Itse olen 35 normaali vartaloinen
0Äänestä
Anonyymi00337
Löytyiskö pano seuraa naisesta.
0Äänestä
Anonyymi00338
Panoseuraa naisilta vailla. Tän illan tarjous.
0Äänestä
Anonyymi00339
Löytyiskö pillua.
0Äänestä
Anonyymi00356
Moikka kaikille. Olisiko Varkaudessa tai Joroisissa seuraa?. Olen tämä nainen joka kirjoitti : Oon 27v,174cm, 74, C85 ja vaalea tukka ja joroisista, haluaisitko nähdä ja tehdä kaikkee kivaa?
T: Laura
0Äänestä
Anonyymi00363
Moi mitä kautta sinuun saisi yhteyttä terv.M33
0Äänestä
Anonyymi00367
Moi Laura..kyllä haluaisin..Asun Varkaudessa..nähdäänkö vaikka tänään torstaina..
0Äänestä
Anonyymi00379
Kuvansissa 32v mies ois
0Äänestä
Anonyymi00537
Anonyymi00363 kirjoitti:
Mihin Laura mentäis
0Äänestä
Anonyymi00550
Laura mihin mentäis
0Äänestä
Anonyymi00364
Täällä vaalea nainen Joroisista, miehistä tykkään.
Moikka kaikille. Olisiko Varkaudessa tai Joroisissa seuraa?. Olen tämä nainen joka kirjoitti : Oon 27v,174cm, 74, C85 ja vaalea tukka ja joroisista, haluaisitko nähdä ja tehdä kaikkee kivaa?
Vieläkö aloittaja oot täällä?:)
0Äänestä
Anonyymi00383
Aloittaja on homo!!!!
0Äänestä
Anonyymi00387
Tuskin on...
0Äänestä
Anonyymi00419
Anonyymi00383 kirjoitti:
Aloittaja on homo!!!!
Jos sinä oot aloittaja sit varmaan onkin.
0Äänestä
Anonyymi00425
Kiinnostaisiko 33v
0Äänestä
Anonyymi00426
Anonyymi00425 kirjoitti:
Kiinnostaisiko 33v
Onko viestisi tarkoitettu kelle?
0Äänestä
Anonyymi00427
0Äänestä
Anonyymi00444
Olen Joroisssa. Naista kaipaan!
0Äänestä
Anonyymi00469
33v kiinnostaako, asun kuvansissa
0Äänestä
Anonyymi00445
Oikein hyvältä kuulostaa
0Äänestä
Anonyymi00472
0Äänestä
Anonyymi00493
Löytyy keikkamiehesi (at) gmailpistecom osoitteen kautta
0Äänestä
Anonyymi00474
Olen huumorintajuinen mies kaipaan ihanaa naista seurakseni.
0Äänestä
Anonyymi00478
Puutteessa, naista tarVe. Heti!
0Äänestä
Anonyymi00480
Puutteessa
0Äänestä
Anonyymi00481
Moi täällä olisi nainen Joroisista... N46
0Äänestä
Anonyymi00487
Kiinnostaisi
0Äänestä
Anonyymi00490
Anonyymi00487 kirjoitti:
Kiinnostaisi
Miten sinuun yhteys? N46
0Äänestä
Anonyymi00492
Kirjoittele suoraan keikkamiehesi (at) gmailpistecom osoitteeseen niin jatketaan sitä kautta
0Äänestä
Anonyymi00495
Anonyymi00490 kirjoitti:
Miten sinuun yhteys? N46
Terve nainen46, täällä oikea ap, olisin kiinnostunut näkemään sinut. Täällä näköjään jo muut innokkaat laittaneet viestiä:)
Varkauden mies, ap
0Äänestä
Anonyymi00496
Anonyymi00495 kirjoitti:
Terve nainen46, täällä oikea ap, olisin kiinnostunut näkemään sinut. Täällä näköjään jo muut innokkaat laittaneet viestiä:)
Varkauden mies, ap
Voin antaa numeroni tai sähköpostin jos olet N46 kiinnostunut näkemään Ap'n? :)
Varkauden mies, Ap.
0Äänestä
Anonyymi00497
Anonyymi00495 kirjoitti:
Varkauden mies, ap
Ei enää tarvetta sain jo mitä kaipasin myöhäistyit kyllä nyt pahemman kerran N46
0Äänestä
Anonyymi00498
Anonyymi00497 kirjoitti:
Ei enää tarvetta sain jo mitä kaipasin myöhäistyit kyllä nyt pahemman kerran N46
Ei se mitään, en kauheasti päivystä näillä sivuilla :D Varkauden mies
0Äänestä
Anonyymi00499
Anonyymi00498 kirjoitti:
Ei se mitään, en kauheasti päivystä näillä sivuilla :D Varkauden mies
Äläpäs TAAS suolla noita valheitasi sullahan ei ole muuta elämää kuin vuorokauden ympäri roikkua täällä päivystämässä
0Äänestä
Anonyymi00500
Anonyymi00499 kirjoitti:
Äläpäs TAAS suolla noita valheitasi sullahan ei ole muuta elämää kuin vuorokauden ympäri roikkua täällä päivystämässä
Meillä normaaleilla ihmisillä on ihan työt ja netin ulkopuolinen elämä, sinä et nähtävästi tällaista asiaa et ymmärrä.
Siksi en ole pahemmin vastannut tähänkään ketjuun koska on ollut kiireitä.
Varkauden mies, Ap
0Äänestä
Anonyymi00501
Anonyymi00500 kirjoitti:
Meillä normaaleilla ihmisillä on ihan työt ja netin ulkopuolinen elämä, sinä et nähtävästi tällaista asiaa et ymmärrä.
Varkauden mies, Ap
Edelleen älä valehtele
0Äänestä
Anonyymi00502
Anonyymi00497 kirjoitti:
Näköjään epätoivoinen "keikkamiehesi" taas loisii toisten ketjussa kun ei pysty tekemään omia aloituksia. Kyseinen heppu on epätoivoinen ja tämän palstan vitsi.
0Äänestä
Anonyymi00503
Anonyymi00502 kirjoitti:
Näköjään epätoivoinen "keikkamiehesi" taas loisii toisten ketjussa kun ei pysty tekemään omia aloituksia. Kyseinen heppu on epätoivoinen ja tämän palstan vitsi.
Niinhän sä säälittävistä säälittävin urpoluuseri pikkupoika oletkin ja hyvä että itsekin sen jo ymmärrät myös
0Äänestä
Anonyymi00504
Anonyymi00503 kirjoitti:
Niinhän sä säälittävistä säälittävin urpoluuseri pikkupoika oletkin ja hyvä että itsekin sen jo ymmärrät myös
Näköjään et ole oppinut lukemisen ymmärtämistä ollenkaan, se ei ole ihme kun ottaa huomioon että henkinen kapasiteettisi on lapsen tasolla. Toivottavasti joku perheenjäsen tai edunvalvojasi huolehtii sinusta, on selvää että et itse siihen kykene.
0Äänestä
Anonyymi00505
Anonyymi00496 kirjoitti:
Löytyiskö 32v miehelle Pieksämäki-Joroinen-Varkaus alueella seksiseuraa?
0Äänestä
Anonyymi00485
Vieläkö aloittaja oot täällä vai hävinnyt?:)
0Äänestä
Anonyymi00486
Kiinnostaisi
0Äänestä
Anonyymi00488
Anonyymi00486 kirjoitti:
Kiinnostaisi
Sä ap?
0Äänestä
Anonyymi00489
Anonyymi00488 kirjoitti:
Sä ap?
En ole
0Äänestä
Anonyymi00508
27 naiselle. Täällä ois 33 v mies kuvansissa
0Äänestä
Anonyymi00538
Olen
0Äänestä
Anonyymi00510
Seksiä tänään.
0Äänestä
Anonyymi00511
Oisko 34 vuotiaalle miehelle nais seuraa Varkaus+ lähistöltä
0Äänestä
Anonyymi00512
Täällä yhdeksäntoista vuotias opiskelijatyttönen varkaudesta joka kaipaa seuraa.
Oon 175, 65 ja C85.
Mirva
0Äänestä
Anonyymi00522
laita viestä kik pojuli99 täällä 35v mies varkaudesta
0Äänestä
Anonyymi00526
Missä Mirva treffataan perjantaina?
0Äänestä
Anonyymi00527
34v olisi varkaudesta . Kiinnostaako mirvaa
0Äänestä
Anonyymi00539
Mihin mentäis ryyppäämään
0Äänestä
Anonyymi00515
löytyykö seksiä Varkaudessa
0Äänestä
Anonyymi00516
Kokeillaan vielä löytyykö: Moikka kaikille. Olisiko Varkaudessa tai Joroisissa seuraa?. Olen tämä nainen joka kirjoitti : Oon 27v,174cm, 74, C85 ja vaalea tukka ja joroisista, haluaisitko nähdä ja tehdä kaikkee kivaa?
Ja liian vanhat ei kyllä kiinnosta.
0Äänestä
Anonyymi00523
Moikka! Ens viikonloppuna 6-7.9 mökillä Varkaudessa, lähdetkö Laura mukaan? Mies 51v 178/93...
0Äänestä
Anonyymi00524
Anonyymi00523 kirjoitti:
Moikka! Ens viikonloppuna 6-7.9 mökillä Varkaudessa, lähdetkö Laura mukaan? Mies 51v 178/93...
Viestissä luki että "liian vanhat ei kiinnosta"
0Äänestä
Anonyymi00525
Anonyymi00524 kirjoitti:
Niin luki, ettei "liian vanhat ei kiinnosta"...
0Äänestä
Anonyymi00528
Anonyymi00525 kirjoitti:
Ja sellainen sinä selvästikin olet.
0Äänestä
Anonyymi00529
Kiinnostaako lauraa 34v mies kuvansista
0Äänestä
Anonyymi00553
Olisko vielä seuraa haussa?
0Äänestä
Anonyymi00521
jos joku tietää muita paikkoja mistään voi ostaa naista niin kertokoon se miulle
Vastaukset 207
Vanhimmat
Löytyy
Ootko mistä päin??
Lieksasta
prismaa viesassä
muun mmilloin
Löytyykö n
seuraa niin tiedän mitä yeen
pihan sebkorvats jollain. Löppuko selipqqtti?
Mitäpä luulet, on hiljaista, mikään s maksais?
Mitä mmieles
Ei löydy
Löytyy
Joroisissa vapaa sänky odottaa, puute,
Minkälainen nainen siellä sängyssä odottaa...
Ota yhteyttä
Moikka
Olisitko halunnu nähdä
Tulenko
Moikka
Seksitreffit - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm
Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Uuuuih.
Oon 63 vuotias tukeva nainen, saat paljaalla.
Voin tulla heti
Kyl kääpi..
Uuuuhh..
Kiinnostaa
Vieläkö tarjolla?
59 v. Hoikka kaveri . Paljaspillu on mainio.
Moikka vieläkö oot tarjolla haluisin nuolla sua ja sormettaa ja tyhjentää sun sisään
Minkälainen nainen olisi tulossa saunomaan kanssani olen varkauden harjurannalla mökillä kertoisitko itsestäsi.
Mä 65 joroine
Olen 173/80/18cm/37v ja haluaisin naista.
En naurata, kirjoituksesi kertoo että olet älyllisesti erittäin matalalla tasolla ja katkera.
Tuollainen on jo säälittävää, tsemppiä ressukka.
Tarjolla olek
, saunaan kulli pystyssä,
Aina on löytynyt
Kättä ei lasketa 😅😂
Oon 29 vuotias, 175, 80,c85, oranssi tukka ja tatskoja.
Kerro lisää miten yhteyttä jne
Oletko varkaudesta tai läheltä? Itse läheltä mutta käyn siellä töissä.
Ja sinä oot?
Olen Joroisissa.
Mut sinä siis oot se oranssitukka?
Kyllä olen 😊
Hyvä. Säpo? Kik tms?
Kävisikö alussa snäpissä?
Vaikka
Kerro kerro
Kukas sinä oot. Terv toinen joroslainen
Moikka
32v mies kuvansissa
No moi!!!mistäs sinuun saisi yhteyttä?
Joroisten keskustasaa
Tunnettu kaveri joroisissamja Varkaudessa😃
Joroinen 194 90 64 22
Lähde lounaalle
Mihin ajettais
Mihin ajettais oranssi
Tavataan
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://3711222.com/H/n4JJ 👈
Tahtoo tavata tukevan!!Miten onnistuu?
Kuka on tukeva?
Tukeva 63 ! Kyseli panomiestä!Täällä olis!
Hyi?!
Mie harrastin eilen kimppakivaa ekaa kertaa elämässäni kahden tytön kanssa!
En vaan aivan realimaailmassa, tämä on tietysti sinunlaisen vaikea ymmärtää koska itselläsi ei tule koskaan mahdollisuutta kyseiseen tilanteeseen.
Huomaa kirjoituksestasi että et ole henkisesti mitenkään kypsä tai älykäs.
En urputa kuten jo sanoin, sinulla vaikeuksia ymmärryksen kanssa.
Kuten sanoin että kirjoitusasusi ja sisältö kertoo että olet epäkypsä ja et mitenkään älykäs.
Olet aika surullinen tapaus, kyllä sinäkin pääset vielä joskus seksiä harrastamaan, viimeistään silloin kun saat kerättyä tarpeeksi rahaa.
Kuten sanoin että elän realimaailmassa toisin kuin sinä Itse.
Jokainen kirjoituksesi kertoo miten matalalla tasolla olet älyllisesti, sekä nähtävästi katkera meille joilla on hyvinkin aktiivinen ja villi seksielämä.
Kuten sanoin että kyllä sinä pääset poikuudesta todennäköisesti eroon joskus.
Vihje: naiset pitävät älykkäistä, komeista ja jotka osaavat olla herrasmiehiä.
Siksi todennäköisesti et ole vielä saanut, tsemppiä ressukka.
Olen kylläkin kaikkea mitä annoin vihjeeksi itse, ymmärrän että et pystynyt tätä päättelemään koska ÄO'si on niin matalalla.
Minua rakastetaan, ehkä saat Joskus kokea sen että sinua rakastetaan mutta vähän alan epäillä.
Olet oikeasti surullinen tapaus.
Kuten edelleenkin näemme vastauksestasi täydellisesti että olet lapsen tasolla tai sitten olet oikeasti lapsi.
Molemmissa tapauksissa surullista, perun sanani että saisit ikinä seksiä.
Aika selvää että olet typerä, kouluja käymätön, sivistymätön. Naisillakin on tasonsa.
Olen kylläkin aikuinen mies kuten kirjoituksistani selvästi näkyy.
Itseasiassa äitini on ollut kuolleena kymmenen vuotta ja itseni elättänyt 18 vuotiaasta asti.
Osaan tavat ja etiketit erittäin hyvin, eli taas meni sinulla täydellisesti väärin.
Kirjoituksissasi nolaat vain itseäsi ja kerrot miten heikoilla olet älyllisesti.
Kuten olen jo useasti sanonut että elän tukevasti realimaailmassa.
Kyllä minusta kouluja käymättömän, matalan ÄO'n ja lapsellisen mielen omaava ihminen täyttää termin"luuseri"kriteerit, eli tässä tapauksessa sinun.
Itse olen korkeasti koulutettu, älykäs, sivistynyt, hyvin toimeentuleva, komea, herrasmies ja naisia riittää.
Ei ihme että olet katkera, kateellinen ja käyttäydyt kuin lapsi koska et ikinä pysty samaan koskaan.
Vastailen sinun lapsellisiin kirjoituksiin, tietenkin älyllisen vajavaisuuden vuoksi sinun on selvästi vaikeaa ymmärtää ja käsitellä lukemaasi.
Olen pahoillani jos faktat sinusta satuttavat.
Sinä tosiaan kirjoitat kuten lastentarhalainen ja mentaliteettisi on samalla tasolla, minä kirjoitan kuten sivistynyt aikuinen.
Olen selvästi älyllisesti ja kaikinverroin ylivertainen sinuun verrattuna.
Tuo pätee vain sinun kirjoituksiin selvästi, kuten jo todistettu että sinun kirjoitusasusi ja kirjoitustesi sisältö on kuin lapsen.
Toistat yhä uudelleen samoja lapsellisuuksia koska rajallinen käsitykykysi ei pysty parempaan.
Sinun elämän täytyy olla erittäin vaikeata noin alhaisella älykkyydellä, en voi edes kuvitella noin surullista elämää.
Toivottavasti sinulla on joku läheinen tai edunvalvoja pitämässä huolta.
En minä huijaa ketään, ei ole tarvetta sellaiselle.
En tarvitse minkäänlaista hoitoa, sinä selvästikin sellaista kaipaat kuten lapselliset kirjoitukset jatkuvasti todistavat.
En usko että aivovammasta kärsivä kirjoittaisi näin hyvin ja selvästi, itse kirjoitin jo kahdeksan vuotiaana paremmin kuin sinä.
Et nähtävästi ymmärryksen puutteen vuoksi ymmärrä miten pahasti nolaat itsesi jatkuvasti, tai miten olen älyllisesti nöyryyttänyt sinua.
Minä käyttäydyn sekä kirjoitan kuin aikuinen, sinä et rajoittedesi vuoksi pysty siihen edes.
En vaan tässä maailmassa edelleenkin mutta lopetan keskustelun nyt.
Turha keskustella ihmisen kanssa joka ei ymmärrä lukemaansa, pysty sisäistämään sitä ja joka on älyllisesti noin paljon alempana.
Myönnän että sinun nolaaminen älyllisesti oli helppoa, toivottavasti joskus kasvat henkisesti aikuiseksi ja läheiset pitävät sinusta huolta siihen asti.
Nimenomaan sai.
Siis tämä vajakki joka kirjoitti sai turpaan:"Ihan oikean päätöksen teit kun lopetit kirjoittelun ja itsesi nolaamisen."😂😅
Eikä näköjää ees tajuu sitä ja ite aloitti vielä aukomaa päätään!!😂😂😅
Öö sähä se nolasit tossa viestiketjus itsesi koko ajan! Tuohan toine suolasi sut jatkuvasti!🤣😅🤷
Sähä se aloit ekana tota toista haukkuu ja käyttäytyy ku aivokuollu vajakki!!🤣😅🤷
Nimenomaan.
Oot oikeasti yksinkertainen!!😅🤣😂🤷
Sähkö se ekana aloit tota toista haukkuu ilma syytä ja sut nolattii ihan täydellisesti!!
Hankiha sairas pelle apuun jo😂🤣😅
Hauska ketju
Tätähän oli oikeasti jo huvittavaa lukeakkin.
Oon 27v,174cm, 74, C85 ja vaalea tukka ja joroisista, haluaisitko nähdä ja tehdä kaikkee kivaa?
Saanko pistää anaaliin?
Saako setä nuolla sinua?
Yhteyttä?
50v mies Varkaudesta olisi kiinnostunut tutustuu Joroisten naiseen.Kik on minulla.
Mitä kautta saisi yhteyttä otettua? Olen joroisista kanssa
Kiinnostaisi 33v kuvansi
Mihin mentäis
Oletko vapaa vaalea
Haluatko myös miestä?
Harrastin taas kilömppakivaa kahden nuoren naisen kanssa.
Sain eilen kahta teiniä, kunto loppui kesken.
Minäpä sain eilen kahta teiniä 🥳😝
Saitko?
Minä sain kolmea!
Löytyykö varkaudesta sitä seksiseuraa?
Löytyykö 60v miehelle naista Varkauden seudulta
Täällä 60v mies..Löytyykö..
Löytääkö 35 vuotias mies nuorta varkaudesta?
Saako 28 vuotias dominatrix pissiä sun päälle?
No hyi!! Painu pehmustettuun selliin, ei kiitos!
saa
lait viest
Oot aloittaja?
mies3131 naiset kik.oon varkaudesta.isokalunen
Löytyskö seksiseuraa varkaudesta
Täällä olisi 38v noin 190cm 85kg mies joka haluaisi saada kiimaista naista? Olisiko täällä halukkaita panemaan.
Löytyskö seuraa kahelle orille kerralla?
Tälle aamulle selksiseuraa 18-45v naisesta? Itse olen 35 normaali vartaloinen
Löytyiskö pano seuraa naisesta.
Panoseuraa naisilta vailla. Tän illan tarjous.
Löytyiskö pillua.
Moikka kaikille.
Olisiko Varkaudessa tai Joroisissa seuraa?. Olen tämä nainen joka kirjoitti : Oon 27v,174cm, 74, C85 ja vaalea tukka ja joroisista, haluaisitko nähdä ja tehdä kaikkee kivaa?
Moi Laura..kyllä haluaisin..Asun Varkaudessa..nähdäänkö vaikka tänään torstaina..
Kuvansissa 32v mies ois
Mihin
Laura mentäis
Laura mihin mentäis
Täällä vaalea nainen Joroisista, miehistä tykkään.
N45
Hieno homma miten saan yhteyttä mies 47v
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://www.kevatkiimajopaalla.online/H/V5f8J5
Moikka kaikille.
Olisiko Varkaudessa tai Joroisissa seuraa?. Olen tämä nainen joka kirjoitti : Oon 27v,174cm, 74, C85 ja vaalea tukka ja joroisista, haluaisitko nähdä ja tehdä kaikkee kivaa?
Aloittaja on homo!!!!
Tuskin on...
Jos sinä oot aloittaja sit varmaan onkin.
Kiinnostaisiko 33v
Onko viestisi tarkoitettu kelle?
Moikka kaikille.
Olen Joroisssa. Naista kaipaan!
33v kiinnostaako, asun kuvansissa
Oikein hyvältä kuulostaa
Moikka kaikille.
Löytyy keikkamiehesi (at) gmailpistecom osoitteen kautta
Olen huumorintajuinen mies kaipaan ihanaa naista seurakseni.
Puutteessa, naista tarVe. Heti!
Puutteessa
Moi täällä olisi nainen Joroisista...
N46
Kiinnostaisi
Miten sinuun yhteys?
N46
Kirjoittele suoraan keikkamiehesi (at) gmailpistecom osoitteeseen niin jatketaan sitä kautta
Varkauden mies, ap
Varkauden mies, Ap.
Ei enää tarvetta sain jo mitä kaipasin myöhäistyit kyllä nyt pahemman kerran
N46
Ei se mitään, en kauheasti päivystä näillä sivuilla :D
Varkauden mies
Varkauden mies, Ap
Edelleen älä valehtele
Näköjään epätoivoinen "keikkamiehesi" taas loisii toisten ketjussa kun ei pysty tekemään omia aloituksia.
Kyseinen heppu on epätoivoinen ja tämän palstan vitsi.
Näköjään et ole oppinut lukemisen ymmärtämistä ollenkaan, se ei ole ihme kun ottaa huomioon että henkinen kapasiteettisi on lapsen tasolla.
Toivottavasti joku perheenjäsen tai edunvalvojasi huolehtii sinusta, on selvää että et itse siihen kykene.
Hei, anna vaikka s-posti...
Oikea N46
keikkamiehesi (at) gmailpistecom
Varkauden mies, Ap
duracellpupuksi (at) gmailpistecom
Varkauden mies, Ap (se aito ja alkuperäinen) ;)
Löytyykö 32v miehelle seksiseuraa Pieksämäki-Varkaus-Joroinen alueella?
Löytyiskö 32v miehelle Pieksämäki-Joroinen-Varkaus alueella seksiseuraa?
Moikka kaikille.
Kiinnostaisi
Sä ap?
En ole
27 naiselle.
Täällä ois 33 v mies kuvansissa
Olen
Seksiä tänään.
Oisko 34 vuotiaalle miehelle nais seuraa Varkaus+ lähistöltä
Täällä yhdeksäntoista vuotias opiskelijatyttönen varkaudesta joka kaipaa seuraa.
Oon 175, 65 ja C85.
Mirva
laita viestä kik pojuli99 täällä 35v mies varkaudesta
Missä Mirva treffataan perjantaina?
34v olisi varkaudesta . Kiinnostaako mirvaa
Mihin mentäis ryyppäämään
löytyykö seksiä Varkaudessa
Kokeillaan vielä löytyykö:
Moikka kaikille.
Ja liian vanhat ei kyllä kiinnosta.
Moikka!
Ens viikonloppuna 6-7.9 mökillä Varkaudessa, lähdetkö Laura mukaan? Mies 51v 178/93...
Ja sellainen sinä selvästikin olet.
Kiinnostaako lauraa 34v mies kuvansista
Olisko vielä seuraa haussa?
jos joku tietää muita paikkoja mistään voi ostaa naista niin kertokoon se miulle
Löytyiskö seksiseuraa naisesta 50v miehelle. Yksikin nainen riittää, mut kimppakin olis kiva😁
No tee oma aloitus.
Oliko miehet vailla. Täällä nainen varkaudesta yksin kotona taas kerran
No miten yhteyttä?
Kiinnostaako 35v mies lähellä
Olisko mitään juhannuksen aikana 31 v miehen kanssa?
Vieläkö aloittaja etsit seuraa? Täällä ois nätti 22 vuotias tytteli joka kaipais seuraa /seksiseuraa tänä kesänä 🤭
Oon 175/75/DD & blondi
Jenna
Painu vittuu kusipää
Painu itse
Milloin Jenna tavataan 🔥
Ootko ap?
Jenna, en ole ap. Aivan uusi viksu ja viriili mies.
Täällä ainakin 23v kiinnostunut!
Löytyykö 2026 23 v miehelle naista 18-40 v?