Löytyykö kivalle alle 40 v miehelle?
Seksiseuraa Varkaudesta?
156
7091
Vastaukset
- Anonyymi
Löytyy
- Anonyymi
Ootko mistä päin??
- Anonyymi
Ei löydy
- Anonyymi
Löytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyy
Joroisissa vapaa sänky odottaa, puute,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joroisissa vapaa sänky odottaa, puute,
Minkälainen nainen siellä sängyssä odottaa...
- Anonyymi
Uuuuih.
- Anonyymi
Oon 63 vuotias tukeva nainen, saat paljaalla.
- Anonyymi
Voin tulla heti
- Anonyymi
Kyl kääpi..
- Anonyymi
Uuuuhh..
- Anonyymi
Kiinnostaa
- Anonyymi
Vieläkö tarjolla?
- Anonyymi
59 v. Hoikka kaveri . Paljaspillu on mainio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin tulla heti
Minkälainen nainen olisi tulossa saunomaan kanssani olen varkauden harjurannalla mökillä kertoisitko itsestäsi.
- Anonyymi
Olen 173/80/18cm/37v ja haluaisin naista.
- Anonyymi
En naurata, kirjoituksesi kertoo että olet älyllisesti erittäin matalalla tasolla ja katkera.
Tuollainen on jo säälittävää, tsemppiä ressukka. - Anonyymi
Tarjolla olek
, saunaan kulli pystyssä,
- Anonyymi
Aina on löytynyt
- Anonyymi
Kättä ei lasketa 😅😂
- Anonyymi
Oon 29 vuotias, 175, 80,c85, oranssi tukka ja tatskoja.
- Anonyymi
Kerro lisää miten yhteyttä jne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää miten yhteyttä jne
Oletko varkaudesta tai läheltä? Itse läheltä mutta käyn siellä töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varkaudesta tai läheltä? Itse läheltä mutta käyn siellä töissä.
Ja sinä oot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä oot?
Olen Joroisissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen Joroisissa.
Mut sinä siis oot se oranssitukka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut sinä siis oot se oranssitukka?
Kyllä olen 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen 😊
Hyvä. Säpo? Kik tms?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä. Säpo? Kik tms?
Kävisikö alussa snäpissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro kerro
- Anonyymi
Kukas sinä oot. Terv toinen joroslainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moikka
- Anonyymi
32v mies kuvansissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moikka
No moi!!!mistäs sinuun saisi yhteyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen Joroisissa.
Joroisten keskustasaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnettu kaveri joroisissamja Varkaudessa😃
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://3711222.com/H/n4JJ 👈
- Anonyymi
Tahtoo tavata tukevan!!Miten onnistuu?
- Anonyymi
Kuka on tukeva?
- Anonyymi
Tukeva 63 ! Kyseli panomiestä!Täällä olis!
- Anonyymi
Hyi?!
- Anonyymi
Mie harrastin eilen kimppakivaa ekaa kertaa elämässäni kahden tytön kanssa!
- Anonyymi
En vaan aivan realimaailmassa, tämä on tietysti sinunlaisen vaikea ymmärtää koska itselläsi ei tule koskaan mahdollisuutta kyseiseen tilanteeseen.
Huomaa kirjoituksestasi että et ole henkisesti mitenkään kypsä tai älykäs. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vaan aivan realimaailmassa, tämä on tietysti sinunlaisen vaikea ymmärtää koska itselläsi ei tule koskaan mahdollisuutta kyseiseen tilanteeseen.
Huomaa kirjoituksestasi että et ole henkisesti mitenkään kypsä tai älykäs.Nimenomaan sen huomaa noist sun säälittävis urputuksistas täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan sen huomaa noist sun säälittävis urputuksistas täällä.
En urputa kuten jo sanoin, sinulla vaikeuksia ymmärryksen kanssa.
Kuten sanoin että kirjoitusasusi ja sisältö kertoo että olet epäkypsä ja et mitenkään älykäs.
Olet aika surullinen tapaus, kyllä sinäkin pääset vielä joskus seksiä harrastamaan, viimeistään silloin kun saat kerättyä tarpeeksi rahaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En urputa kuten jo sanoin, sinulla vaikeuksia ymmärryksen kanssa.
Kuten sanoin että kirjoitusasusi ja sisältö kertoo että olet epäkypsä ja et mitenkään älykäs.
Olet aika surullinen tapaus, kyllä sinäkin pääset vielä joskus seksiä harrastamaan, viimeistään silloin kun saat kerättyä tarpeeksi rahaa.Voi kuule enemmänhän minä oon jopa tänäänkin harrastanu sitä ku ite tuut koskaan edes koko elämäsi aikanakaan. Jatkahan sinä vaan urpoluuseri noita haaveilujasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kuule enemmänhän minä oon jopa tänäänkin harrastanu sitä ku ite tuut koskaan edes koko elämäsi aikanakaan. Jatkahan sinä vaan urpoluuseri noita haaveilujasi
Kuten sanoin että elän realimaailmassa toisin kuin sinä Itse.
Jokainen kirjoituksesi kertoo miten matalalla tasolla olet älyllisesti, sekä nähtävästi katkera meille joilla on hyvinkin aktiivinen ja villi seksielämä.
Kuten sanoin että kyllä sinä pääset poikuudesta todennäköisesti eroon joskus.
Vihje: naiset pitävät älykkäistä, komeista ja jotka osaavat olla herrasmiehiä.
Siksi todennäköisesti et ole vielä saanut, tsemppiä ressukka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sanoin että elän realimaailmassa toisin kuin sinä Itse.
Jokainen kirjoituksesi kertoo miten matalalla tasolla olet älyllisesti, sekä nähtävästi katkera meille joilla on hyvinkin aktiivinen ja villi seksielämä.
Kuten sanoin että kyllä sinä pääset poikuudesta todennäköisesti eroon joskus.
Vihje: naiset pitävät älykkäistä, komeista ja jotka osaavat olla herrasmiehiä.
Siksi todennäköisesti et ole vielä saanut, tsemppiä ressukka.Siksipähän kukaan ei tykkää susta ku oot tollane luuseri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksipähän kukaan ei tykkää susta ku oot tollane luuseri
Olen kylläkin kaikkea mitä annoin vihjeeksi itse, ymmärrän että et pystynyt tätä päättelemään koska ÄO'si on niin matalalla.
Minua rakastetaan, ehkä saat Joskus kokea sen että sinua rakastetaan mutta vähän alan epäillä.
Olet oikeasti surullinen tapaus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kylläkin kaikkea mitä annoin vihjeeksi itse, ymmärrän että et pystynyt tätä päättelemään koska ÄO'si on niin matalalla.
Minua rakastetaan, ehkä saat Joskus kokea sen että sinua rakastetaan mutta vähän alan epäillä.
Olet oikeasti surullinen tapaus.Niinhän sä tosiaan oletkin hyvinkin surkea ja säälittävä tapaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sä tosiaan oletkin hyvinkin surkea ja säälittävä tapaus.
Kuten edelleenkin näemme vastauksestasi täydellisesti että olet lapsen tasolla tai sitten olet oikeasti lapsi.
Molemmissa tapauksissa surullista, perun sanani että saisit ikinä seksiä.
Aika selvää että olet typerä, kouluja käymätön, sivistymätön. Naisillakin on tasonsa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten edelleenkin näemme vastauksestasi täydellisesti että olet lapsen tasolla tai sitten olet oikeasti lapsi.
Molemmissa tapauksissa surullista, perun sanani että saisit ikinä seksiä.
Aika selvää että olet typerä, kouluja käymätön, sivistymätön. Naisillakin on tasonsa.Nimenomaan menehän sinäkin pentu takas sinne äitees helmoje alle opettelemaan tapoja ja käy se lastentarhakin loppuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan menehän sinäkin pentu takas sinne äitees helmoje alle opettelemaan tapoja ja käy se lastentarhakin loppuun
Olen kylläkin aikuinen mies kuten kirjoituksistani selvästi näkyy.
Itseasiassa äitini on ollut kuolleena kymmenen vuotta ja itseni elättänyt 18 vuotiaasta asti.
Osaan tavat ja etiketit erittäin hyvin, eli taas meni sinulla täydellisesti väärin.
Kirjoituksissasi nolaat vain itseäsi ja kerrot miten heikoilla olet älyllisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kylläkin aikuinen mies kuten kirjoituksistani selvästi näkyy.
Itseasiassa äitini on ollut kuolleena kymmenen vuotta ja itseni elättänyt 18 vuotiaasta asti.
Osaan tavat ja etiketit erittäin hyvin, eli taas meni sinulla täydellisesti väärin.
Kirjoituksissasi nolaat vain itseäsi ja kerrot miten heikoilla olet älyllisesti.Unelmissas vaa haaveilet luuseri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unelmissas vaa haaveilet luuseri
Kuten olen jo useasti sanonut että elän tukevasti realimaailmassa.
Kyllä minusta kouluja käymättömän, matalan ÄO'n ja lapsellisen mielen omaava ihminen täyttää termin"luuseri"kriteerit, eli tässä tapauksessa sinun.
Itse olen korkeasti koulutettu, älykäs, sivistynyt, hyvin toimeentuleva, komea, herrasmies ja naisia riittää.
Ei ihme että olet katkera, kateellinen ja käyttäydyt kuin lapsi koska et ikinä pysty samaan koskaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten olen jo useasti sanonut että elän tukevasti realimaailmassa.
Kyllä minusta kouluja käymättömän, matalan ÄO'n ja lapsellisen mielen omaava ihminen täyttää termin"luuseri"kriteerit, eli tässä tapauksessa sinun.
Itse olen korkeasti koulutettu, älykäs, sivistynyt, hyvin toimeentuleva, komea, herrasmies ja naisia riittää.
Ei ihme että olet katkera, kateellinen ja käyttäydyt kuin lapsi koska et ikinä pysty samaan koskaan.Lastetarhas sä oot ku tollee säälittävästi vaa omias jankkaat kokoaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lastetarhas sä oot ku tollee säälittävästi vaa omias jankkaat kokoaja
Vastailen sinun lapsellisiin kirjoituksiin, tietenkin älyllisen vajavaisuuden vuoksi sinun on selvästi vaikeaa ymmärtää ja käsitellä lukemaasi.
Olen pahoillani jos faktat sinusta satuttavat.
Sinä tosiaan kirjoitat kuten lastentarhalainen ja mentaliteettisi on samalla tasolla, minä kirjoitan kuten sivistynyt aikuinen.
Olen selvästi älyllisesti ja kaikinverroin ylivertainen sinuun verrattuna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastailen sinun lapsellisiin kirjoituksiin, tietenkin älyllisen vajavaisuuden vuoksi sinun on selvästi vaikeaa ymmärtää ja käsitellä lukemaasi.
Olen pahoillani jos faktat sinusta satuttavat.
Sinä tosiaan kirjoitat kuten lastentarhalainen ja mentaliteettisi on samalla tasolla, minä kirjoitan kuten sivistynyt aikuinen.
Olen selvästi älyllisesti ja kaikinverroin ylivertainen sinuun verrattuna.Unelmissasi vain haaveilet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unelmissasi vain haaveilet
Olen jo tässä ketjussa todistanut ylivertaisuuteni älyllisesti sinuun kuten kaikki näkevät, minun ei tarvitse unelmoida kun elän sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo tässä ketjussa todistanut ylivertaisuuteni älyllisesti sinuun kuten kaikki näkevät, minun ei tarvitse unelmoida kun elän sitä.
Nimenomaan kaikki näkevät että oot vajaaälyinen lapsi pelleilemässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan kaikki näkevät että oot vajaaälyinen lapsi pelleilemässä
Tuo pätee vain sinun kirjoituksiin selvästi, kuten jo todistettu että sinun kirjoitusasusi ja kirjoitustesi sisältö on kuin lapsen.
Toistat yhä uudelleen samoja lapsellisuuksia koska rajallinen käsitykykysi ei pysty parempaan.
Sinun elämän täytyy olla erittäin vaikeata noin alhaisella älykkyydellä, en voi edes kuvitella noin surullista elämää.
Toivottavasti sinulla on joku läheinen tai edunvalvoja pitämässä huolta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo pätee vain sinun kirjoituksiin selvästi, kuten jo todistettu että sinun kirjoitusasusi ja kirjoitustesi sisältö on kuin lapsen.
Toistat yhä uudelleen samoja lapsellisuuksia koska rajallinen käsitykykysi ei pysty parempaan.
Sinun elämän täytyy olla erittäin vaikeata noin alhaisella älykkyydellä, en voi edes kuvitella noin surullista elämää.
Toivottavasti sinulla on joku läheinen tai edunvalvoja pitämässä huolta.Ketäköhän säkin aivovamma enää edes kuvitteletkaan pystyväsi huijaamaan kyllähän täällä kaikki näkee millainen luuseripentu oot. Oikeesti hakeudu hoitoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketäköhän säkin aivovamma enää edes kuvitteletkaan pystyväsi huijaamaan kyllähän täällä kaikki näkee millainen luuseripentu oot. Oikeesti hakeudu hoitoon
En minä huijaa ketään, ei ole tarvetta sellaiselle.
En tarvitse minkäänlaista hoitoa, sinä selvästikin sellaista kaipaat kuten lapselliset kirjoitukset jatkuvasti todistavat.
En usko että aivovammasta kärsivä kirjoittaisi näin hyvin ja selvästi, itse kirjoitin jo kahdeksan vuotiaana paremmin kuin sinä.
Et nähtävästi ymmärryksen puutteen vuoksi ymmärrä miten pahasti nolaat itsesi jatkuvasti, tai miten olen älyllisesti nöyryyttänyt sinua.
Minä käyttäydyn sekä kirjoitan kuin aikuinen, sinä et rajoittedesi vuoksi pysty siihen edes. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä huijaa ketään, ei ole tarvetta sellaiselle.
En tarvitse minkäänlaista hoitoa, sinä selvästikin sellaista kaipaat kuten lapselliset kirjoitukset jatkuvasti todistavat.
En usko että aivovammasta kärsivä kirjoittaisi näin hyvin ja selvästi, itse kirjoitin jo kahdeksan vuotiaana paremmin kuin sinä.
Et nähtävästi ymmärryksen puutteen vuoksi ymmärrä miten pahasti nolaat itsesi jatkuvasti, tai miten olen älyllisesti nöyryyttänyt sinua.
Minä käyttäydyn sekä kirjoitan kuin aikuinen, sinä et rajoittedesi vuoksi pysty siihen edes.Ihan unelmissasi vain edelleenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan unelmissasi vain edelleenkin
En vaan tässä maailmassa edelleenkin mutta lopetan keskustelun nyt.
Turha keskustella ihmisen kanssa joka ei ymmärrä lukemaansa, pysty sisäistämään sitä ja joka on älyllisesti noin paljon alempana.
Myönnän että sinun nolaaminen älyllisesti oli helppoa, toivottavasti joskus kasvat henkisesti aikuiseksi ja läheiset pitävät sinusta huolta siihen asti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vaan tässä maailmassa edelleenkin mutta lopetan keskustelun nyt.
Turha keskustella ihmisen kanssa joka ei ymmärrä lukemaansa, pysty sisäistämään sitä ja joka on älyllisesti noin paljon alempana.
Myönnän että sinun nolaaminen älyllisesti oli helppoa, toivottavasti joskus kasvat henkisesti aikuiseksi ja läheiset pitävät sinusta huolta siihen asti.Ihan oikean päätöksen teit kun lopetit kirjoittelun ja itsesi nolaamisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oikean päätöksen teit kun lopetit kirjoittelun ja itsesi nolaamisen.
Hah hah että sinä vajakki juntti sait tuolta turpaan!!!😅😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah hah että sinä vajakki juntti sait tuolta turpaan!!!😅😂😂
Nimenomaan sai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan sai.
Siis tämä vajakki joka kirjoitti sai turpaan:"Ihan oikean päätöksen teit kun lopetit kirjoittelun ja itsesi nolaamisen."😂😅
Eikä näköjää ees tajuu sitä ja ite aloitti vielä aukomaa päätään!!😂😂😅 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tämä vajakki joka kirjoitti sai turpaan:"Ihan oikean päätöksen teit kun lopetit kirjoittelun ja itsesi nolaamisen."😂😅
Eikä näköjää ees tajuu sitä ja ite aloitti vielä aukomaa päätään!!😂😂😅Älähän nyt enää vieläkin pahemmin ittees nolaa vajakki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älähän nyt enää vieläkin pahemmin ittees nolaa vajakki
Öö sähä se nolasit tossa viestiketjus itsesi koko ajan! Tuohan toine suolasi sut jatkuvasti!🤣😅🤷
Sähä se aloit ekana tota toista haukkuu ja käyttäytyy ku aivokuollu vajakki!!🤣😅🤷 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö sähä se nolasit tossa viestiketjus itsesi koko ajan! Tuohan toine suolasi sut jatkuvasti!🤣😅🤷
Sähä se aloit ekana tota toista haukkuu ja käyttäytyy ku aivokuollu vajakki!!🤣😅🤷Nimenomaan.
- Anonyymi
Oot oikeasti yksinkertainen!!😅🤣😂🤷
Sähkö se ekana aloit tota toista haukkuu ilma syytä ja sut nolattii ihan täydellisesti!!
Hankiha sairas pelle apuun jo😂🤣😅 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot oikeasti yksinkertainen!!😅🤣😂🤷
Sähkö se ekana aloit tota toista haukkuu ilma syytä ja sut nolattii ihan täydellisesti!!
Hankiha sairas pelle apuun jo😂🤣😅Hauska ketju
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauska ketju
Tätähän oli oikeasti jo huvittavaa lukeakkin.
- Anonyymi
Oon 27v,174cm, 74, C85 ja vaalea tukka ja joroisista, haluaisitko nähdä ja tehdä kaikkee kivaa?
- Anonyymi
Saanko pistää anaaliin?
- Anonyymi
Saako setä nuolla sinua?
- Anonyymi
Yhteyttä?
- Anonyymi
50v mies Varkaudesta olisi kiinnostunut tutustuu Joroisten naiseen.Kik on minulla.
- Anonyymi
Mitä kautta saisi yhteyttä otettua? Olen joroisista kanssa
- Anonyymi
Kiinnostaisi 33v kuvansi
- Anonyymi
Haluatko myös miestä?
- Anonyymi
Harrastin taas kilömppakivaa kahden nuoren naisen kanssa.
- Anonyymi
Sain eilen kahta teiniä, kunto loppui kesken.
- Anonyymi
Minäpä sain eilen kahta teiniä 🥳😝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäpä sain eilen kahta teiniä 🥳😝
Saitko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saitko?
Minä sain kolmea!
- Anonyymi
Löytyykö varkaudesta sitä seksiseuraa?
- Anonyymi
Löytyykö 60v miehelle naista Varkauden seudulta
- Anonyymi
Täällä 60v mies..Löytyykö..
- Anonyymi
Löytääkö 35 vuotias mies nuorta varkaudesta?
- Anonyymi
Saako 28 vuotias dominatrix pissiä sun päälle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyi!! Painu pehmustettuun selliin, ei kiitos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lait viest
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lait viest
Oot aloittaja?
mies3131 naiset kik.oon varkaudesta.isokalunen
- Anonyymi
Löytyskö seksiseuraa varkaudesta
- Anonyymi
Täällä olisi 38v noin 190cm 85kg mies joka haluaisi saada kiimaista naista? Olisiko täällä halukkaita panemaan.
- Anonyymi
Löytyskö seuraa kahelle orille kerralla?
- Anonyymi
Tälle aamulle selksiseuraa 18-45v naisesta? Itse olen 35 normaali vartaloinen
- Anonyymi
Löytyiskö pano seuraa naisesta.
- Anonyymi
Panoseuraa naisilta vailla. Tän illan tarjous.
- Anonyymi
Löytyiskö pillua.
- Anonyymi
Moikka kaikille.
Olisiko Varkaudessa tai Joroisissa seuraa?. Olen tämä nainen joka kirjoitti : Oon 27v,174cm, 74, C85 ja vaalea tukka ja joroisista, haluaisitko nähdä ja tehdä kaikkee kivaa?
T: Laura- Anonyymi
Moi mitä kautta sinuun saisi yhteyttä terv.M33
- Anonyymi
Moi Laura..kyllä haluaisin..Asun Varkaudessa..nähdäänkö vaikka tänään torstaina..
- Anonyymi
Kuvansissa 32v mies ois
- Anonyymi
Täällä vaalea nainen Joroisista, miehistä tykkään.
N45 - Anonyymi
Hieno homma miten saan yhteyttä mies 47v
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://www.kevatkiimajopaalla.online/H/V5f8J5
- Anonyymi
Moikka kaikille.
Olisiko Varkaudessa tai Joroisissa seuraa?. Olen tämä nainen joka kirjoitti : Oon 27v,174cm, 74, C85 ja vaalea tukka ja joroisista, haluaisitko nähdä ja tehdä kaikkee kivaa?
Vieläkö aloittaja oot täällä?:)
Aloittaja on homo!!!!
- Anonyymi
Tuskin on...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on homo!!!!
Jos sinä oot aloittaja sit varmaan onkin.
- Anonyymi
Kiinnostaisiko 33v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaisiko 33v
Onko viestisi tarkoitettu kelle?
- Anonyymi
Moikka kaikille.
Olen Joroisssa. Naista kaipaan!
- Anonyymi
33v kiinnostaako, asun kuvansissa
- Anonyymi
Oikein hyvältä kuulostaa
- Anonyymi
Moikka kaikille.
Löytyy keikkamiehesi (at) gmailpistecom osoitteen kautta
- Anonyymi
Olen huumorintajuinen mies kaipaan ihanaa naista seurakseni.
- Anonyymi
Puutteessa, naista tarVe. Heti!
- Anonyymi
Puutteessa
- Anonyymi
Moi täällä olisi nainen Joroisista...
N46- Anonyymi
Kiinnostaisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaisi
Miten sinuun yhteys?
N46 - Anonyymi
Kirjoittele suoraan keikkamiehesi (at) gmailpistecom osoitteeseen niin jatketaan sitä kautta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinuun yhteys?
N46Terve nainen46, täällä oikea ap, olisin kiinnostunut näkemään sinut. Täällä näköjään jo muut innokkaat laittaneet viestiä:)
Varkauden mies, ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terve nainen46, täällä oikea ap, olisin kiinnostunut näkemään sinut. Täällä näköjään jo muut innokkaat laittaneet viestiä:)
Varkauden mies, apVoin antaa numeroni tai sähköpostin jos olet N46 kiinnostunut näkemään Ap'n? :)
Varkauden mies, Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terve nainen46, täällä oikea ap, olisin kiinnostunut näkemään sinut. Täällä näköjään jo muut innokkaat laittaneet viestiä:)
Varkauden mies, apEi enää tarvetta sain jo mitä kaipasin myöhäistyit kyllä nyt pahemman kerran
N46 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei enää tarvetta sain jo mitä kaipasin myöhäistyit kyllä nyt pahemman kerran
N46Ei se mitään, en kauheasti päivystä näillä sivuilla :D
Varkauden mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mitään, en kauheasti päivystä näillä sivuilla :D
Varkauden miesÄläpäs TAAS suolla noita valheitasi sullahan ei ole muuta elämää kuin vuorokauden ympäri roikkua täällä päivystämässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläpäs TAAS suolla noita valheitasi sullahan ei ole muuta elämää kuin vuorokauden ympäri roikkua täällä päivystämässä
Meillä normaaleilla ihmisillä on ihan työt ja netin ulkopuolinen elämä, sinä et nähtävästi tällaista asiaa et ymmärrä.
Siksi en ole pahemmin vastannut tähänkään ketjuun koska on ollut kiireitä.
Varkauden mies, Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä normaaleilla ihmisillä on ihan työt ja netin ulkopuolinen elämä, sinä et nähtävästi tällaista asiaa et ymmärrä.
Siksi en ole pahemmin vastannut tähänkään ketjuun koska on ollut kiireitä.
Varkauden mies, ApEdelleen älä valehtele
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei enää tarvetta sain jo mitä kaipasin myöhäistyit kyllä nyt pahemman kerran
N46Näköjään epätoivoinen "keikkamiehesi" taas loisii toisten ketjussa kun ei pysty tekemään omia aloituksia.
Kyseinen heppu on epätoivoinen ja tämän palstan vitsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näköjään epätoivoinen "keikkamiehesi" taas loisii toisten ketjussa kun ei pysty tekemään omia aloituksia.
Kyseinen heppu on epätoivoinen ja tämän palstan vitsi.Niinhän sä säälittävistä säälittävin urpoluuseri pikkupoika oletkin ja hyvä että itsekin sen jo ymmärrät myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sä säälittävistä säälittävin urpoluuseri pikkupoika oletkin ja hyvä että itsekin sen jo ymmärrät myös
Näköjään et ole oppinut lukemisen ymmärtämistä ollenkaan, se ei ole ihme kun ottaa huomioon että henkinen kapasiteettisi on lapsen tasolla.
Toivottavasti joku perheenjäsen tai edunvalvojasi huolehtii sinusta, on selvää että et itse siihen kykene. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin antaa numeroni tai sähköpostin jos olet N46 kiinnostunut näkemään Ap'n? :)
Varkauden mies, Ap.Hei, anna vaikka s-posti...
Oikea N46 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, anna vaikka s-posti...
Oikea N46keikkamiehesi (at) gmailpistecom
Varkauden mies, Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, anna vaikka s-posti...
Oikea N46duracellpupuksi (at) gmailpistecom
Varkauden mies, Ap (se aito ja alkuperäinen) ;)
- Anonyymi
Löytyykö 32v miehelle seksiseuraa Pieksämäki-Varkaus-Joroinen alueella?
- Anonyymi
Löytyiskö 32v miehelle Pieksämäki-Joroinen-Varkaus alueella seksiseuraa?
- Anonyymi
Moikka kaikille.
Vieläkö aloittaja oot täällä vai hävinnyt?:)
Kiinnostaisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaisi
Sä ap?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä ap?
En ole
- Anonyymi
27 naiselle.
Täällä ois 33 v mies kuvansissa
Ketjusta on poistettu 354 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216755Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562313- 1471867
- 851271
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981065- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.90963- 32850
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon152783