Kaliningradin BMW-tehdas

Anonyymi

Venäjälle ei kovin pienet BMW:t kelpaa. Onneksi Kaliningradissa on tehdas, joka tekee venäläisillekin kelpaavia X5, X6, X7 ja 5-sarjan sedan malleja. Tehtaalla on jopa omat nettisivut avtotor.ru.

Saako näitä Suomestakin? Onko hinnassa eroa muissa maissa valmistettuihin? Pitääkö olla ruplia maksuvälineenä?

11

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

BMW:n valmistus Kaliningradissa muuttui surkuhupaiseksi äskettäin. BMW ja sopimusvalmistajan omistuksessa oleva tehdas allekirjoittivat juuri (02/2022) uuden tuotantosopimuksen, BMW-autoja valmistetaan Venäjällä ainakin vuoteen 2028 asti.

• Anonyymi

Suomeen nuo isot Cittarit ovat tulleet USA:n tehtaalta.

• Anonyymi

Citroenit?

• Anonyymi

Eikö se kirjoiteta vaan ihan sitikka?

• Anonyymi

Kiinnihän tuo Köningsbergin tehdaskin pistetään. Myös Bemarin valmistus Venäjällä loppuu, toistaiseksi tai lopullisesti.

• Anonyymi

Rekka autollisen verran tarvii ruplia, jos meinaa ostaa ja omistaa?🤑🤑

• Anonyymi

Eipä bemumies muuta valuuttaa kaipaakaan. Tai ehkä jotain muita itärämpylöitä ja ruotsin kurnuja kosiomatkoja varten.

• Anonyymi

Samasta pellistä vääntävät samalla tehtaalla bemut ja hapankaali purkit. Välillä lorahtaa kaalit väärään kippoon ja saadaan bemuihin pikantit tuoksut.

• Anonyymi

Enpä tiennytkään että BMW:llä on ollut tehdas Venäjällä. Nyt BMW on kuitenkin lopettanut kaiken tuotannon siellä eikä enää vie autoja Venäjälle.

• Anonyymi

Kaliningrad on vanha Saksalainen kaupunki (Königsberg). Tuo jäi venäjän puolelle WW2 jälkeen ja venäjä vaihtoi nimen.

• Anonyymi

Siberiassa lunta tuiskuttaa ja muhkea bemu on ainut vaihtoehto!!🚳

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      186
      8573
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4698
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4208
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3752
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3206
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2960
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2666
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2471
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2183
    10. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      36
      2117
    Aihe