Venäjälle ei kovin pienet BMW:t kelpaa. Onneksi Kaliningradissa on tehdas, joka tekee venäläisillekin kelpaavia X5, X6, X7 ja 5-sarjan sedan malleja. Tehtaalla on jopa omat nettisivut avtotor.ru.
Saako näitä Suomestakin? Onko hinnassa eroa muissa maissa valmistettuihin? Pitääkö olla ruplia maksuvälineenä?
Kaliningradin BMW-tehdas
11
230
Vastaukset
- Anonyymi
BMW:n valmistus Kaliningradissa muuttui surkuhupaiseksi äskettäin. BMW ja sopimusvalmistajan omistuksessa oleva tehdas allekirjoittivat juuri (02/2022) uuden tuotantosopimuksen, BMW-autoja valmistetaan Venäjällä ainakin vuoteen 2028 asti.
- Anonyymi
Suomeen nuo isot Cittarit ovat tulleet USA:n tehtaalta.
- Anonyymi
Citroenit?
- Anonyymi
Eikö se kirjoiteta vaan ihan sitikka?
- Anonyymi
Kiinnihän tuo Köningsbergin tehdaskin pistetään. Myös Bemarin valmistus Venäjällä loppuu, toistaiseksi tai lopullisesti.
- Anonyymi
Rekka autollisen verran tarvii ruplia, jos meinaa ostaa ja omistaa?🤑🤑
- Anonyymi
Eipä bemumies muuta valuuttaa kaipaakaan. Tai ehkä jotain muita itärämpylöitä ja ruotsin kurnuja kosiomatkoja varten.
- Anonyymi
Samasta pellistä vääntävät samalla tehtaalla bemut ja hapankaali purkit. Välillä lorahtaa kaalit väärään kippoon ja saadaan bemuihin pikantit tuoksut.
- Anonyymi
Enpä tiennytkään että BMW:llä on ollut tehdas Venäjällä. Nyt BMW on kuitenkin lopettanut kaiken tuotannon siellä eikä enää vie autoja Venäjälle.
- Anonyymi
Kaliningrad on vanha Saksalainen kaupunki (Königsberg). Tuo jäi venäjän puolelle WW2 jälkeen ja venäjä vaihtoi nimen.
- Anonyymi
Siberiassa lunta tuiskuttaa ja muhkea bemu on ainut vaihtoehto!!🚳
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117