Venäjältä laskutetaan kaikki kulut, mitä sodasta aiheutuu. Taitaa Putininkin tileissä alkaa pohja paistamaan.
Melkoiset sotakorvaukset!
6
92
Vastaukset
- Anonyymi
Sotakorvaukset kaikille. Venäjän Karjalasta, Petsamosta jne demilitarisoitu tasavalta. Ahvenanmaan oikeudet pois Venäjältä. Ne palautettakoon Suomelle.
- Anonyymi
...ja vastaavat demilitarisoidut alueet Venäjän ja EU:n väliin. Rajoitukset Venäjän armeijan suuruudelle jne. Samat seuraukset kuin Hilterin Saksalle aikoinaan. Albert Einsteinin sanoin: Maailma on vaarallinen paikka, ei niiden takia, jotka tekee pahaa, vaan niiden, jotka katsovat vierestä eivätkä tee mitään. Kaikki venäläiset ovat syyllisiä brutaaliin hyökkäykseen. He ovat nostaneet paholaisen valtaan ja mahdollistaneet hirmuteot ihmiskuntaa vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...ja vastaavat demilitarisoidut alueet Venäjän ja EU:n väliin. Rajoitukset Venäjän armeijan suuruudelle jne. Samat seuraukset kuin Hilterin Saksalle aikoinaan. Albert Einsteinin sanoin: Maailma on vaarallinen paikka, ei niiden takia, jotka tekee pahaa, vaan niiden, jotka katsovat vierestä eivätkä tee mitään. Kaikki venäläiset ovat syyllisiä brutaaliin hyökkäykseen. He ovat nostaneet paholaisen valtaan ja mahdollistaneet hirmuteot ihmiskuntaa vastaan.
Niinpä. Kaikki Cabalin juutalaiset olisi pitänyt pysäyttää jo 1800-luvun lopulla. Olisi säästytty maailmansodilta ja Venäjän vallankumoukselta.
- Anonyymi
Hitlerkin pakkolunasti, eli jäädytti Juutalaisten varat toisessa maailmansodassa..
- Anonyymi
Myös Valko-Venäjälle pakotteet ja maksamaan sotakorvauksia.
- Anonyymi
Sotakorvauksethan maksaa hävinny osapuoli, eli Ukraina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749