Vuonna 2016

Panin merkille Ukrainalaiset mielenosoittajat Putinin vierailun aikana.
Asia ei silloin kiinnostanut ketään. Nyt todellisuuteen myöhäisheränneitä minun ja Kapin lisäksi ilmaantuu jatkuvasti.
Vielä odotetaan että Pystykin sanoo kyllä NATO:lle
Kun minua ei voitu uskoa.

9

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka sinua ei uskonut? Presidentti Niinistö, vaiko Katainen, kenties Antti Rinne, vai oliko se peräti Tarja Halonen? Ketkä kaikki väittivät vastaan?

• Anonyymi

Kyllähän OikeistoZossu yritti taivuttaa itsensä Putinin Naton kannattajaksi. On se sellainen heppu

• Anonyymi

Hakkeriryhmä Anonymous on sanonut saaneensa avatuksi Venäjän ulkomaisten agenttien listan .

Mielenkiintoista nähdä ketä suomalaisia poliitikkoja listalta löytyy.

Paavo Lipponen ja Tarja Halonen satavarmasti, Erkki Tuomioja myös. Myös Esko Aho on itsestään selvyys listalla, Mauri Pekkarinen on pekkaroinut itsensä niinikään agenttistatukselle. Onko muita kepulaisia? Demareisa vielä ainakin Kimmo Kiljunen. Persuja on listalla tietysti myös useita. Miten Kokoomus? Katainen varmasti, mutta onko muita?

Laittakaapa omat arvionne. Katsotaan sitten jos ja kun Anonymous listan julkistaa osuimmeko oikeaan.

• Anonyymi

Et sinä ainakaan silloin suutasi avannut. Nyt tietenkin olet jälkiviisas.

• Anonyymi

Sehän on se jälkiviisaus sitä makeinta viisautta, kuten Veikko Huovinen asian ilmaisi.

OkeistoSössö osaa jälkiviisastelun

• Minä olen syksystä 2015 saakka sanonut missä se "Pahan Valtakunta" on.
        Sekin nuori ukrainalainen kundi joka räjäytti itsensä sillan mukana tai ne rajavartijat jotka vastasivat "fuck you Russia" antautumiskehotukseen.
        Ex presidentti Kiovan kaduilla kiväärin kanssa. Lännen eli meidän moraalinen velvollisuus on toimia läntisten arvojen puolesta. Eläköön Ranskan vallankumous ja vapaus, veljeys ja tasa-arvo!
        Vaikka Putin pommittaisi Ukrainan kivipelloksi tilille hän joutuu jossain vaiheessa oikeusistuimen eteen.

• Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

Minä olen syksystä 2015 saakka sanonut missä se "Pahan Valtakunta" on.
        Sekin nuori ukrainalainen kundi joka räjäytti itsensä sillan mukana tai ne rajavartijat jotka vastasivat "fuck you Russia" antautumiskehotukseen.
        Ex presidentti Kiovan kaduilla kiväärin kanssa. Lännen eli meidän moraalinen velvollisuus on toimia läntisten arvojen puolesta. Eläköön Ranskan vallankumous ja vapaus, veljeys ja tasa-arvo!
        Vaikka Putin pommittaisi Ukrainan kivipelloksi tilille hän joutuu jossain vaiheessa oikeusistuimen eteen.

Ajele sinä kuormastasyöjä vaan sitä polkupyörääsi, turha valheellista propagandaa meille yrittää syöttää.

• Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

Minä olen syksystä 2015 saakka sanonut missä se "Pahan Valtakunta" on.

Juu juu. USA:n presidentinvaalien tulosta et ole vieläkään hyväksynyt ja kun sen tulos oli kaikille muille selvää, sinä vaan jankkasit, että Trump voitti ja jatkaa vallassa asevoimien avulla. Sin olet vaan pelkkä trolli jolla ei ole uskottavuutta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ajele sinä kuormastasyöjä vaan sitä polkupyörääsi, turha valheellista propagandaa meille yrittää syöttää.

Vituttaako karjalippistä kun Ryssän KHL ei näy.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      86
      1391
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      52
      997
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      370
      828
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      151
      800
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      709
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      707
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      658
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      622
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56