Posliini, luomu, siistitty, kiitorata.. ?

Anonyymi

Itse olen vetänyt posliiniksi siitä saakka kun karvat alkoivat kasvaa. Nyt 15 vuotta myöhemmin olisi kiva kokeilla uutta ja näyttää aikuisemmalta myös alapäästä.

Mutta mitä se uusi olisi?
Siistitty "luomu"?
Karvakolmio, kiitorata...?

Kertokaa miehet mikä teitä viehättää ja naiset voi kertoa kokemuksiaan myös. :)

N26

20

1834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielestäni naiselle kuuluu karvoitus,täähän on toki vain minun mielipiteeni,oikea kolmio,saa meikän kiihottuun jo pelkästä näkemisestä,ja nuollessa tosi kiihottava.

    • Anonyymi

      Oikeasti tykkään posliinista. Paras nuolla, ihanin ihailla ja nähdä kun muna uppoaa sinne.

      Mutta jos tarvii valita, niin sillain mahdollisimman vähäiseksi ajeltu ja nivusista höylätty on hyvä vaihtoehto myös.

      Mitä vähemmän karvaa, sitä vähemmän kaikki tarttuu siihen ja myös kieleen. Toki kaikki käy, kokonaisuus ratkaisee. En ole kovin kranttu ollut. Ei ole pillu karvojen vuoksi nuolematta jäänyt

    • Anonyymi

      Itse kiihotun posliinista eniten on ihana nuolla saa rauhassa nauttia ei oo karvat suussa jos vaihtelua haluat niin joku kapea ohut kiitorata klitan yläpuolelle ois mielestäni vaihtoehto ja rohkein veto tuohon ois klitta koru T 55 mies

    • Anonyymi

      Tykkään siistitystä karvakolmiosta.

    • Anonyymi

      Posliini

    • Anonyymi

      Poslari tai kiitorata on parhaat, huulet saa kyllä olla paljaat ettei tosiaan tarvii nyppiä karvoja suusta. Korosta kokonaisuutta Jos on suloinen viivapimppi niin kiva ohut viiva sen päällä näyttää hyvältä, jos avonaisempana lotkottavat häbärit niin vähän rouheempikin parturointi menee. Muutaman päivän sänki ja jos vielä punaisine näppyineen on puskaakin pahempi kauhistus.. .

    • Anonyymi

      Ihan lyhyeksi siistitty ja häpyhuulet paljaana on paras.

    • Anonyymi

      Ihanan vapauttavaa antaa karvojen kasvaa.

    • Anonyymi

      Posliini on siistein, nätein ja mukavin.

    • Anonyymi

      Nuoleminen posliinia eri ku hyi yökk karvasta posliini vihje et haluu ja et nuolen vaiik mä orgut ja kieli sisälle se ja taitolaji t.make itähesasta 50v

    • Anonyymi

      Tapailen 64v naista jolla siistitty vaalea pehmeä karvoitus. Häpykumppu sellainen pullea. Näyttää tosi seksikkäältä. On sanonut et monet miehet ovat siitä pitäneet. Hänellä myös karvaton peppureikä kun monella tummalla naisella ollut karvoja sielä. Mies54

    • Netin perusteella vaikuttaa siltä, että miesten enemmistö pitää posliinista. Niin pidän minäkin. Kun ottaa posliiniksi, vittu näkyy houkuttelevimpana, mutta muuta sille ei pidä tehdäkään. Luonnollista kauneutta. 🌹👀

      • Vielä aikuisuuskysymykseen. Aikuisen naisen posliinivittu näyttää yhtä aikuiselta kuin aikuisen miehen leuka ajettuna. Posliini sopii kaikenikäisille. Se ei mitenkään tee vaikutelmaa lapsesta.


    • Pariskuntana vastaamme, että molempia kiinnostaa posliini.

    • Anonyymi

      Kummulle tarvittaessa sopivasti siistittyä karvoitusta, mutta kevyenä pöheikkönä, naisekasta ja sillä on mukavaa leikkiä.

      Sitten kaikki muu "mansikalta" koko peppuvakooon saakka sileäksi ... lähempää 'seurustelua' ajatellen ;-)

    • Anonyymi

      Lyhyeksi ajettu karvoitus siisti kiihoittava, mikäli vielä tumma, musta. Hyvä niin.

    • Anonyymi

      Siistitty kaevakolmio on nätti, naisellinen, aito ja oikeanlainen 💋

    • Anonyymi

      Karvainen ihanan rietas

    • Anonyymi

      Posliinia on kivempi syödä😍

    • Anonyymi

      Aito karvapillu voittaa kaikki

    Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      31
      1459
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe