DON SOL OY

Anonyymi

Tuliko liikaa faktoja esille aiempaan keskusteluun kun on tarvinnut poistaa koko ketju...

28

5653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko se ketju muka hävinnyt?

    • Anonyymi

      Tää firma ei maksa palkkoja ja näillä myös muita nimiä firmallaan käytössä. Kusettaa järjestelmällisesti nuoria ihmisiä.

    • Anonyymi

      Tutkikaa kaikki tarkkaan ja lukekaa netistä kaikki tähän liittyvä. Puskaradio Kangasala facebook on julkaissut tästä yrityksestä jutun.

      • Anonyymi

        Mahtawa bulju.


    • Anonyymi

      Jos olette joutuneet tämän firman kusettamaksi niin tehkää ihmeessä kantelu käräjäoikeuteen. Ja jos olette olleet töissä täällä ettekä ole saaneet palkkoja niin tehkää palkkaturvahakemus ja sen jälkeen kantelu käräjäoikeuteen.
      Ilmoitus verohallinnolle mahdollisesta verovilpistä kannattaa myös tehdä, tällaiset puliveivarit aivan varmasti kiertävät veroja.

    • Anonyymi

      tiedetysti johtaja itse kiertelee veroja ja ostelee firman piikkiin omia vehkeitä. Alv kannassa ei ole pulju ollenkaan.

    • Anonyymi

      No enpä kehtaisi johtajaksi sanoa edes nuilla meriiteillä. Kusettaja

    • Anonyymi

      viestejä tästä ketjusta poistetaan jatkuvasti..
      Ei mene jatkoon koko pulju.

    • Anonyymi

      Kukahan tätä mahtaa johtaa??

    • Anonyymi

      pitää paikkansa.

    • Anonyymi

      Supsakka Oy uusi firma tällä porukalla ja tyyli on aivan sama!! Luulis että myyjäpuolikin jo ottais kantaa kenen paneeleita myyvät.

      • Anonyymi

        ei ne myyjät sen kummempia ole, raha kelpaa sinnekin. Supsakka hoitaa hommansa sipsakasti ja piste. amati miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ne myyjät sen kummempia ole, raha kelpaa sinnekin. Supsakka hoitaa hommansa sipsakasti ja piste. amati miehiä.

        Juu voi olla ihan ammattimiehii mut firman johto parturia myöden on täysiä kusettajia!!


    • Anonyymi

      poliisisikin oli tänään kiinnostunut tästä kaverista

      • Anonyymi

        Näytti olevan karhuryhmä kimpussa.


      • Anonyymi

        Onko heppu siis A.H, mistä kyse? Ja mitä siellä on tapahtunut, että poliisit paikalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko heppu siis A.H, mistä kyse? Ja mitä siellä on tapahtunut, että poliisit paikalla?

        A.H on ja vaimo A.J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        A.H on ja vaimo A.J

        No niin vähän epäilinkin, että sillai sit.
        Vieläkö A.J. on kuvioissa mukana, vai onko sinkkuna?


      • Anonyymi00040
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin vähän epäilinkin, että sillai sit.
        Vieläkö A.J. on kuvioissa mukana, vai onko sinkkuna?

        Ei A.J:llä ole vaihtoehtoa, kun on mennyt ottaa miehensä sotkut nimiinsä niin jos ajatellaan näin että haluaisi erota.. niin mites mites jos A.H eli tämä oletettu pää henkilö tekee sen nimiin muutaman törkysen Petkun


    • Anonyymi

      Naisomistaja on pikkuisen uhkea vaaleaverikkö jota katsoessa alkaa kikkeli elämään.
      Jumankauta kun tän rouvan sais sänkyyn ja pääsis nylkeen oikein kunnolla, pelkkä ajatuskin saa hymyn huulille ja hyvän mielen. On kyllä kaunis ilmestys. Voisi vaikka sijoittaa jos saisi. Ykköseen ja kakkoseen. Aiaiai.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe