SM-seksi

N.Y.

Onko muita pareja, joissa toinen alkaa vuosien suhteen jälkeen yhtäkkiä ihailla sm-seksiä ja odottaa samaa innostusta kumppaniltaan? Kumi, nahka, pvc-asut, kahleet ym. eivät minua kiihota, miestäni kyllä.

Voiko sm-seksiin hurahtaa lopullisesti, vai onko toiveita että tämä on vain väliaikaista ja normaalikin meno vielä maistuisi hyvälle? Ellen suostu, onko seuraava askel sitten Dominan palvelujen ostaminen salaa?

Onko vaihtoehtoina vain alistuminen tai ero?
Muuten liittomme on hyvä ja toimiva.

4

5220

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pete

Kumpaana osapuolena partnerisi ilmeisesti miehesi haluaa sinun olevan. Sehän vaikuttaa paljon siihen kuinka mielyttävää / epämielyttävältä tulet sen kokemaan.

• kivirta

itse olen kyllä sitä mieltä että kaikkea pitää kokeilla ennenkuin sanoo jyrkän ei:n.
      Eli eikö tilanne ole se, että miehesi haluaa olla sub(eli alistuva) ja sun pitäisi olla Domina?
      Mutta, jos et missään nimessä halua kokeilla, niin tuntuu että ero on ainoa vaihtoehto. Tai jos parisuhde kestää, niin sitten miehesi saa käydä luvan kanssa sessioimassa maksullisen dominan kanssa.
      Olen aika varma, että jos miestäsi s/m todellakin kiinnostaa, hän sitä tulee tavalla tai toisella kokeilemaan.
      Ei ole helppoja asioita ei.

• Pete

EHkä hän on jo ostanut Domina palveluja ja innostunut niistä ja haluaisi sinunkin kanssa kokea sitä.
      Dominana olo on naiselle helppoa , laitat vain miehesi käsirautoihin kädet selän taakse ja panet hänet makaamaan lattialle. Sitten vaan istut katsomaan lempi Tv ohjelamaasi ja painat kengilläsi rautoja kireemmälle jos hän vielä rimpuilee.

• Kaynyt

Niin, kun ei kotona saa niin kylla mina ainakin olen sen maksulliselta hakenut. Kun panee 75.00- 100.00 euroo likoon niin palvelu on hyva ja puhdas. saa sitomista ja piiskaa, olla dominana tai "bottom" hienoa hommaa eika jalkiselvittelya. Ala ole dominalle mustankipee, anna miehellesi vapaus kayda nauttimassa. Kayta sina dildoa ja vibaraattoria, olette molemmat tyydytettyja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      108
      6970
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      91
      5145
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      112
      3396
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3292
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      33
      2449
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1776
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1431
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1372
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1286
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1044
    Aihe