Nato saattaa puuttua Ukrainan sotaan

Anonyymi

Brittikenraali on sanonut BBC:llä, että loppuviikosta voidaan käydä keskustelua Naton väliintulosta Ukrainassa. Jos kansalaiset reagoivat tarpeeksi voimakkaasti yhden eurooppalaisen kansan teurastamiseen, niin silloin Natolla voi olla samanlaiset edellytykset puuttua kuten Balkanilla 1990-luvulla.

46

720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei puutu vaikka Venäjä teurastaisi kiduttamalla kaikki ukrainalaiset lapset ja naiset.

      • Anonyymi

        Kyllä puuttuu. Hävittäjien tankkaamista harjoitellaan tällä hetkellä ainakin kolmen tankkauskoneen voimin Puolan ja Romanian ilmatilassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä puuttuu. Hävittäjien tankkaamista harjoitellaan tällä hetkellä ainakin kolmen tankkauskoneen voimin Puolan ja Romanian ilmatilassa.

        yhtäaikaa oli aikas monta gripeniä ilmassa tossa aamusella,jotain suurta tapahtuu kohtapuolin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä puuttuu. Hävittäjien tankkaamista harjoitellaan tällä hetkellä ainakin kolmen tankkauskoneen voimin Puolan ja Romanian ilmatilassa.

        Ei puutu. NATO on pelkurien sotilasliitto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei puutu. NATO on pelkurien sotilasliitto.

        Ajatuksenjuoksu ryssän tikapuuhermostossa on hyvin kaavamainen. Ensin kova uho, ja sitten kun asiat menevät pieleen, mahtava parku.

        Voi hyvinkin tapahtua niin että joku natolentue ohimennen koukkaa ja poistaa maan päältä siviilejä pommittavan tykistöaseman. Näin voi tapahtua koska tahansa.

        Siitä sitten itkupotkuraivarit alkavatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yhtäaikaa oli aikas monta gripeniä ilmassa tossa aamusella,jotain suurta tapahtuu kohtapuolin.

        Gripeneille olisi jatkossa hyvä myyntivaltti, jos niitä olisi käytetty tositoimissakin. Ryssän hätistely pois Ukrainasta voidaan siten hyväksyä pelkästään jo markkinointitempauksena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei puutu. NATO on pelkurien sotilasliitto.

        Kriminkö kohtalon perusteella tämän päättelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatuksenjuoksu ryssän tikapuuhermostossa on hyvin kaavamainen. Ensin kova uho, ja sitten kun asiat menevät pieleen, mahtava parku.

        Voi hyvinkin tapahtua niin että joku natolentue ohimennen koukkaa ja poistaa maan päältä siviilejä pommittavan tykistöaseman. Näin voi tapahtua koska tahansa.

        Siitä sitten itkupotkuraivarit alkavatkin.

        Kyllä ja Putkun pikku pippeli vaatii vielä paljon viagraa, että sen munanjatkejoukko pysyy pystyssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä puuttuu. Hävittäjien tankkaamista harjoitellaan tällä hetkellä ainakin kolmen tankkauskoneen voimin Puolan ja Romanian ilmatilassa.

        Nytkö vasta harjoitellaan? Mitä ihmettä ovat tehneet kaikki nämä vuodet????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nytkö vasta harjoitellaan? Mitä ihmettä ovat tehneet kaikki nämä vuodet????

        Vähemmän ovat harjoitelleet Neuvostoliiton aikaisten koneiden tankkaamista ja etenkään ukrainalaisten kanssa. Nehän saivat käyttöönsä Mig-29 ja Su-24 koneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gripeneille olisi jatkossa hyvä myyntivaltti, jos niitä olisi käytetty tositoimissakin. Ryssän hätistely pois Ukrainasta voidaan siten hyväksyä pelkästään jo markkinointitempauksena.

        Hmmmm!? Tossahan vois ollakin itua et Suomi ja Ruotsi puolueettomina maina alkais antamaan ilmatukea Ukrainalle! 👍🏾 Sveitsi vois osallistua kanssa? Niin Kremlin torakka ei vois alkaa edes syyttämään NATOa! ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ja Putkun pikku pippeli vaatii vielä paljon viagraa, että sen munanjatkejoukko pysyy pystyssä.

        Venäjällä ei ole enään mitään Viagraa, vodkaa on mutta ei se Puten ikäisillä ainakaan stondista aiheuta.


    • Anonyymi

      Todellako kansa kaipaisi verta ja suolenpätkiä eli kolmatta maailmansotaa? No, ehkä heidät on saatu mukaan sotakiihkoon vailla järkisyitä.

      • Anonyymi

        Mene ryssämaalle vinkumaan.

        Aivan varmasti länsivallat joutuvat ottamaan osaa sotaan, putlerin klaani antaa siihen monia syitä koko ajan lisääntyvissä määrin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene ryssämaalle vinkumaan.

        Aivan varmasti länsivallat joutuvat ottamaan osaa sotaan, putlerin klaani antaa siihen monia syitä koko ajan lisääntyvissä määrin.

        Heja 🇸🇪😅
        Sinä ottaa nyt vain rauhallinen ja pelata pinkiponkia.


    • Anonyymi

      Ehkä ensi vuonna saattaa puuttua....

    • Anonyymi

      Johtaja Johan Bäckman on sanonut että NATO iskee kohta

      • Anonyymi

        Bäckman ei iske kuin omaa näppiään katsellessaan murhattujen lasten kuvia! :) :/


    • Anonyymi

      Lukekaa se nato-sopimus, niin menee ymmärrykseen, milloin natolla on oikeus ja velvollisuuskin puuttua levottomuksiin.

    • Anonyymi

      Lukashenkan toimiin tulisi puuttua, valkovenäjällä.

    • Anonyymi

      Tyypillinen Ryssän toimintatapa on ollut jo jatkosodassa, että jos ei muuten pärjätä ruvetaan kohdistamaan väkivaltaa siviiliväestöä kohtaan.

      • Anonyymi

        Naurettava kommentti.


      • Anonyymi

        Kumma kun NATO, EU tai USA ei reagoinut mitenkään näiden kahdeksan vuoden aikana jolloin Itä-Ukrainassa tapettiin natsien toimesta 14 000 venäjänkielistä....?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumma kun NATO, EU tai USA ei reagoinut mitenkään näiden kahdeksan vuoden aikana jolloin Itä-Ukrainassa tapettiin natsien toimesta 14 000 venäjänkielistä....?

        Ei ne reagoineet siihenkään, kun Vogonien avaruuslaivasto pommitti Zorg planeetan tuhannen paskaksi.
        Faktuaalisesti saman tason tarina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne reagoineet siihenkään, kun Vogonien avaruuslaivasto pommitti Zorg planeetan tuhannen paskaksi.
        Faktuaalisesti saman tason tarina.

        .. no eiköhän noiden kommaritollien muumilaakson historiankirjassa löydy artikkeli siitäkin? :P :D


    • Anonyymi

      Onko suomenmaassa olevilla ortodoksikirkollisilla yhteyksiä rajantakaisiin itäortodoksikirkollisiin pappispiispoihin tai sellaisiin kreikkalaiskatolilaisiin pyhäinyhteisöihin , jos on niin toimittakaa rauhoittavia rukouksia ja kynttilöitä ikoneiden eteen kantakaa , suitsukkeiden kera rukoilkaa ettei tsaarinne Putin ystävällinen, suuressa viisaudessaan korskeasti uhoten nuoria poikiaan tuhoten, ilmeisesti oman paikkansa menetystä peläten enempää slaavilaisia omiaan peljästyttäen ja maailmaakin suurellapottoroviolla uhaten KaikkeaNiin kaunista pois enempää enää vääriä asioita voi voi meitä pieniä kilttejä muurahaisia taas uhrataan, jos tankit ei aja suoraan päin sotaa varmaan jo omilla tykeillä nekin jauhaisi samaan sotkuunsa... ka ei tainnu petonen arojen viljaisaa ukrainaa saaliikseen napata ihan kertahotkaisulla .Kuka tätä kaikkea tuhoa voi Ikään korvata, ei edes jumala eikä itse jumalaakin itseään etevämpänä pitänyt neroakin Nerompi pikku vlad. JA MIKSIHÄN?

    • Anonyymi

      Aikooko nato mennä pommittamaaan Ukrainan siviilejä?

    • Anonyymi

      Nato voisi mennä väliin, ennen kuin Ukraina kuppaa koko Euroopan.

    • Anonyymi

      On se ihme ettei niitä ryssän panssareita saada tuusan nuuskaksi? Ilmakuvista päätellen ovat kuin tarjottimella !

      Da

      • Anonyymi

        Onpahan isompi läjä surman suuhun menossa...


    • Anonyymi

      Olisi parempi puuttua jo tänään. Venäjän tankit ovat vielä jonossa moottoritiellä. Sinne vaan ohjuksia ja tankit romuksi.

    • Anonyymi

      Mä oon vähän toivonu että Kiina puuttuis niin se vähentäis huomattavasti 3. maailmansodan puhkeamismahdollisuutta! 👍🏾 :/

    • Kiinnostava vaihtoehto. Kotirintaman paine voi osoittautua liian suureksi. Tulee pakko puuttua peliin. Ukrainan julistaminen lentokieltoalueeksi olisi yksi vaihtoehto.

    • Anonyymi

      Jotain pitäisi tehdä että saataisiin siviilien ja lastentappajat kuriin ja vastuuseen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Uusi Balkanin kriisi odottaa vain enää Naton hyväksyntää. Suunnitelmat ovat olleet valmiina jo kauan. https://t.me/JFK_TV/8300 Oliko Putin väärässä?
      Ne ovat ne samat tahot taas asialla, jotka ovat aloitelleet näitä turhia sotia viimeiset 70- vuotta ympäri maailman. Kun kriisi on jossain kehitysmaassa, niin eipä ole kukaan Euroopassa tehnyt mittään asian eteen. Kun kriisi osuu kausityönkijöihin, niin johan alkaa säpinä. Tätä sotaa on valmisteltu jo vuodesta 2015, jotta saadaan talous kuntoon ja Venäjä polvilleen. Ei taida kumpikaan tavoite onnistua, mutta saadaanhan väestöä vähennettyä taas kerran. Kun tuo pandemiakin meni myttyyn.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe