Lavrovin valheet

13

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Putinin esittämät perustelut sodalle tekivät hänestä naurunalaisen. Putin ilmoitti kunioittavansa Ukrainan suvereniteettia, mutta halusi siivota natsit ja narkkarit pois Ukrainan johdosta. Tässä oli virallinen perustelu hyökkäykselle. Kunnioittaa suvereniteettia, mutta hyökkää silti, koska naapurimaan hallinto ei miellytä. Ei kullosta ihan terveen järjen logiikalta.

      Jostain kumman syystä selitykset eivät uponneet edes Venäjällä. Lavrov yritti vähän loogisempaa perustelua. Perustelujen vaihtaminen viikon sotimisen jälkeen ainoastaan vahvistaa ensimmäisten perustelujen paikkansapitämättömyyden. Jälkimmäisetkin perustelut ovat tottakai tekaistuja. Ukrainan ei ole tiedetty havittelevan ydinaseita. Ukraina oli köyhä maa ja köyhät maat eivät havittele ydinaseita. Ukraina on ollut Venäjälle veljeskansa.

      Vapaa tiedonvälitys tulvii joka tuutista ja edes Venäjällä ei kyetä blokkaamaan kaikkia tuutteja. Venäjällä käydään ennennäkemättömän laajaa sisällisotaa tiedonvälityksessä. Valtion mediat vs vapaa tiedonvälitys. Jos arvata pitää, veikkaan että Venäjän hallituksen kanavat häviävät mediasodan vapaalle tiedonvälitykselle.

    • Anonyymi

      Ukraina luopui ydinaseista 1994 tehdyllä Budapestin sopimuksella. Vastineeksi USA ja Venäjä antoivat sille turvatakuut.

      Ainoa, joka on pitänyt kiinni sopimuksesta, on Ukraina.

      • Anonyymi

        Niinpä jenkki tuli Ukrainaan rahakassien kanssa ja sanoi tälle korruptiotuneelle persekärpäs väelle että tässä on dollareita pistäkää venäjä aisoihin ja tässä on vasta pieni osa Krimin laivastotukikohdasta kunhan liitytte tähän MEIDÄN LIITTOON pistetään venäjä nurin Suomikin on saatu jo narrattua tähän maapallon suurimpaan roistovaltioon narriksi


    • Anonyymi

      LAVROV on Putinin ohella kaikkensa menettänyt katkera miehen puolikas. Jolla on vain oman kansan viha enää kokematta.

    • Anonyymi

      Alkuperäinen uutinen levisi tässä muodossa.

      Lavrov on sanonut, että Venäjä, joka aloitti viime viikolla erityissotilaallisen operaation Ukrainaa vastaan, joutuisi "todelliseen vaaraan", jos Kiova hankkisi ydinaseita.

      • Anonyymi

        Lavrov on pelkkä puhuva pää. Ilveilijä ja porttitoistin.


    • Anonyymi

      Tuo kaikki jossittelu on oikeastaan turhaa koska kaikki mitä ryccät puhui neuvotteluissa oli pelkkää valetta ja potaskaa

    • Anonyymi

      Lavrov on kyllä älykkäämpi ja viisaampi mies kuin monet meistä näillä palstoilla.
      Jokainen tulkitsee hänen sanojaan oman päänsä kautta ja siksi käsitys hänestä näyttää ristiriitaiselta?

    • Anonyymi

      Lavrov tietää varsin hyvin, että Ukraina kuuluu ydinsulkusopimukseen.

    • Anonyymi

      Ukraina kuuluu ydinsulkusopimukseen.

      • Anonyymi

        Tämä sotahan on sitä kun jenkki tuli kylään että nyt voitte liittyä meihin saadaan kunnon hyökkäys alusta kohti venäjän äärettömiä luonnonvaroja saatte itse jopa 0,0001 %voitoistamme sitten jakaa terveisin piden


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä sotahan on sitä kun jenkki tuli kylään että nyt voitte liittyä meihin saadaan kunnon hyökkäys alusta kohti venäjän äärettömiä luonnonvaroja saatte itse jopa 0,0001 %voitoistamme sitten jakaa terveisin piden

        Miten siellä Pietarissa menee? Joko kevät koittaa? Onko vielä lunta maassa?
        Onko pimsan hinta pudonnut taas alle kympin?


    • Anonyymi

      On vaikea ymmärtää Venäjää jos haluaa maan olevan Suomen kaltainen.
      Sitä se ei ole koskaan ollut, eikä tule koskaan olemaankaan.

      USA/Nato-päättäjien olisi kannattanut kuunnella Venäjän intressejä ja sopia kompromisseista raja-alueilla.

      Ukraina uhrattiin Naton vallan alttarille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe