Olin illalla sporttibarissa katsomassa ottelusa. Join outta ja juttelin pöytään tulleen miehen kanssa. Sanoi olevansa läpikulkumatkalla. Ottelun loputtua vaihdoimme paikkaa. En muista miten mutta jutut päätyivät miesten väliseen seksiin. Asiaan josta minulla ei ollut mitään kokemusta. Huomasin miehen käden reidelläni. Annoin sen olla siinä. Päädyimme kuitenkin minun asunnolle ja kiihkeän yön aikana annoin miehelle peppua useasti. Ensimmäinen kerta kun harrastin seksi toisen miehen kanssa. Mies lähti aamukahvin jälkeen. Päivällä huomasin hänen jättäneen 50euron setelin kiitosten kera.
Tuli outo fiilis. Pidin kyllä tapahtuneesta. Nautin suuresti miehen panemisesta. Mutta maksu? Oliko mies pitänyt minua maksullisena poikana. Huorana, ajatus hävetti ja kiihoitti.
Onko muille maksettu pyytämättä?
Anonyymi
0
950
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774682- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161201- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902- 4868