Vettä polvessa?

Anonyymi

Mikä auttaa kun on polvessa vettä? Polvi on Kuopiossa!

19

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tohtorille vaan. Liika neste pois nivelpussista ja vaikka kortisoonia tulehdukseen.

      • Anonyymi

        Diipa daapa! Eikö jo kyllästytä hokea tuota samaa mantraa. Kohta varmaan hoet että Kuopio-keskustelutkin käydään muualla.


      • Anonyymi

        Niin, mutta minä käyn ne keskustelut nyt täällä.


      • Anonyymi

        Tuolla tyylillä periaatteessa kaikki keskustelut pitää käydä muualla.
        Onko moderaattori niin laiska että toivoo kaikki keskustelut muualle niin ei tarvitse vahtia palstaa?!


    • Anonyymi

      Amputointi.

    • Anonyymi

      Voiko polveen asentaa hanan josta voisi laskea välillä vedet pois?

      • Anonyymi

        Sähän se vitsin murjaisit. Tälle nauretaankin Niuvanniemessä koko loppuviikko.

        Eihän tänne voi kirjoittaa mitään, kun joku Niuvanniemen tauno tulee ja kommentoi jotain muka hehe hauskaa.

        On kuin Vanhala tuntemattomasta sotilaasta. Polveen hana hihihii, polveen hana hihihii.


      • Anonyymi

        Olenkin hyvin suosittu🤣


    • Anonyymi

      Sittenhän polvessa on voimaa kuin hydraulisylinterissä, tosin vesi on kyllä huono hydrauliöljy... kiehahtaa helposti ja sitten on ilmakuplia nesteen seassa, hydrauliikka ei enää toimikaan...

      • Anonyymi

        On aika kuumaverinen ihminen, kun vesi polvessa kiehahtaa.


    • Anonyymi

      Mulla on plantaari faskiitti ja lonkan limapussintulehdus. Olen juuri täyttänyt 60. Ylipainoa on.

      • Anonyymi

        Kiviäkin kiinnostaa

        Tätä käytetään, jos joku sepittää ja jaarittelee tyhjänpäiväistä, turhaa ja tylsää settiä, jota ei jaksa kuunnella edes pilvipää terveysaseman jonossa.

        Hei et uskalla mennä pihalle ja kysyä tien laiden pikkukiviltä josko niitä kiinnostais.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiviäkin kiinnostaa

        Tätä käytetään, jos joku sepittää ja jaarittelee tyhjänpäiväistä, turhaa ja tylsää settiä, jota ei jaksa kuunnella edes pilvipää terveysaseman jonossa.

        Hei et uskalla mennä pihalle ja kysyä tien laiden pikkukiviltä josko niitä kiinnostais.

        No kyllä sinuakin sen verran kiinnosti että avasit viestiketjun, luit viestin ja päätit kommentoida🤣


      • Anonyymi

        Mistä tämä paljon puhuttu ja mainittu tyyppi on oikein kotoisin?
        Ei ainakaan Kuopiosta kirjoituksista päätellen.
        Voisiko hän siirtyä moderaattorin käskystä oman kaupunkinsa/kuntansa palstalle jotta kuopiolaiset voisivat keskustella kaupungin asioista ilman tätä pölkkypäätä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tämä paljon puhuttu ja mainittu tyyppi on oikein kotoisin?
        Ei ainakaan Kuopiosta kirjoituksista päätellen.
        Voisiko hän siirtyä moderaattorin käskystä oman kaupunkinsa/kuntansa palstalle jotta kuopiolaiset voisivat keskustella kaupungin asioista ilman tätä pölkkypäätä?

        ee se oo mistään kotosin.


    • Anonyymi

      Vettä polvessa, potta velvessä, ehhehe.

    • Anonyymi

      Aloittajalla tuttu sukuvika. Isäkin oli putkimies.

    • Anonyymi

      On se hurjaa, joissakin maissa vettä ei ole juurikaan, joet ja järvet kuivuneet ja suomessa vettä on kansalaisten polvissakin.

    • Anonyymi

      Me leikittiin lapsena vettä kengässä.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe