Aina vikaa on kaikissa muissa – ei koskaan itsessä. Ja kaikki muun maalaiset tai väärän väriset ovat uhaksi edustamalleen valtiolle ja sen kansalaisille. Ainoa mitä osaa on kiukutella ja tuhota ehjää.
Pelokas mammanpoika siis, juuri sellainen kuin aito persukin on.
Putin on persun prototyyppi
20
105
Vastaukset
- Anonyymi
Persut oli ainoa puolue joka vastusti ottawan miinakieltosopimusta.
- Anonyymi
Suomessa aloittajan kaltaiset harhaiset ihmiset voivat toteuttaa fantasioitaan
- Anonyymi
Kiihotutko irti silpoutuvista raajoista?
- Anonyymi
Niin, Niinistö ei ottanut haastattelussa kantaa Halosen tekemään sopimukseen, mutta kertoi, että kyllä niillä nyt käyttöä olisi !
- Anonyymi
Eiköhän ne ollu siniset.....
- Anonyymi
Nytkin persu Halla-Aho vaatii äänekkäimmin aseellista väliintuloa Ukrainassa. Suvakit on todella irti todellisuudesta.
- Anonyymi
Persuporvari Halla-aho hinkuaa kolmatta maailmansotaa öyhötyslausunnollaan.
- Anonyymi
Sleepy-Joen trolli avautui aloituksessa.
- Anonyymi
Kieltämättä käytöksessä on paljon samaa. Myös vahvojen johtajien kaipuu heitä yhdistää.
- Anonyymi
Eikä Putin ole kumpienkaan mielestä ongelma.
- Anonyymi
Suvakit on oikeasti sokeita näiden mamujen/matujen suhteen. Suorastaan naivia on suhtautumine heihin.
Vaikka on selvää näyttöä että he ovat yliedustettuina raiskauksissa , lapsipornossa ym. rikollisessa toiminnassa.
Samoin näiden ansiosta meillä on näitä vaarallisia nuorisojengejä.
Huumeet ovat lisääntyneet myös heidän ansiostaan.
Faktaa on myös se että suurin osa ei käy työssä vaan nauttii suomalaisesta täysylläpidosta. Kaikki tuodaan nenän eteen kuin manulle illallinen.- Anonyymi
Mamut on ihania.niin on.isompi vehje kuin suomi pojilla ne on.niin ihania
Suvakeille on hyväksi kun Ukrainan sota on vienyt huomion näiden matujen/mamujen aiheuttamalta rikosaallolta.
- Anonyymi
Hyvä analyysi aloituksessa. Putin on tyypillinen persuilija eli sooloilee ylimielisenä.
- Anonyymi
Ja zelesky on Brontoasaurus.
- Anonyymi
Aika hyvin analysoitu. Osui ja upposi. Lisäksi, kun äly loppuu, käytetään lihaksia.
- Anonyymi
Kepulainen tai demari trolli, näistä puolueista ne Kremlin tosiystävät aina löytyvät!!!
- Anonyymi
On huomattava, että samat kirjoittajat jotka ovat kaiken aikaa spämmänneet persu sitä ja persu tätä tuubaa. Ovat myös erittäin ahkeria putinistisen sotapropagandan levittäjiä.
- Anonyymi
Persut hajoaa taas pienempiin porukoihin, koska persujen lahkolaissiiven helluntailaisten edustaja Niikko ja Turilaisen edustama VKK ovat Putinin kannattajia.
- Anonyymi
Taas? Persut ei ole koskaan hajonnut. Te ääripojat elätte kummallisessa keinotodellisuudessa, missä kiihotatte itseänne mitä kummallisimmilla tavoilla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625