Noniin tuossa kuukausi takaperin kirjoitin jutun volvon ongelmista eikä ole kummaksi muuttunut eli valot palavat edelleen. Anturit on tarkastettu ja vein auton myös sercapille keminmaahan jossa he tutkivat kaikkea ja tekivät huollon cem boksiin myös. Noh hekään eivät saaneet autoa kuntoon ja minulla on siis toinenkin abs yksikkö alkuperäisen tilalle joten mietin että onko se nyt vain niin että molemmat ovat mykkiä sillä kumpiakin on paikalleen kokeiltu. No vein boksit korjattavaksi ja sanoin että auttaisiko jos esim siirtäisi toisen tiedot toiseen… no eihän se auttanut sillä mitään ei tehty koska molemmat abs yksiköt olivat täysin kunnossa. En enää tiedä eikä pääkään enää toimi kunnolla tämän vian takia. Joten olisiko kellään mitään hyvää veikkausta missä vika voisi olla esim voisiko se olla vain jossaki johdossa jossa on huono kosketus koska kyseinen vika kuitenkin alkoin sillä tavalla että heitin pientä keppiluisua ja valot syttyi. Ja jos se jonkun mielestä voisi olla vain jonkun johdon pieni kosketus häiriö niin voiko se olla mikä vain johto vai onko joku paikka mistä etsiä.
Myös vikakoodeja on luettu ja auto antoi eilen lukea ja tälläiset luvut tuli 0052 ja 0115
Tuon jälkeen ei päästänyt lukemaan enää vikakoodeja ja siitä kun tunnin odotteli antoi suto taas lukea vikakoodit jonka jälkeen nollattiin viat ja auto toimi 50km kunnes valot pamahti takaisin tauluun… auto on siis volvo v70 2004 2.4bensa
Abs/esp vika volvo v70
Anonyymi
0
307
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984