Tuomioja, Niinistö, Aho, Heinäluoma, Saramo hyviä

Anonyymi

Tuomioja, Aho, Heinäluoma, Saramo ja muut heidänlaiset ymmärtää että suomalaisten pitää toimia ja tiedostaa elävänsä toisen ison maan alla. Viisasta poliitiikkaa

Terveiset kaksoiskansalaiselta eli minulla on venäjän ja suomen kansalaisuus. Tiedän varmasti venäläisistä johtajista miten ajattelevat.

Venäläinen ei koskaan ajattele olevansa toisen alapuolella vaan haluaa olla voittaja.

25

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinistö myös mukaan joukkoon

      • Anonyymi

        Aho pois.


      • Anonyymi

        Mitä Tuomioja tuolla tekee?


      • Anonyymi

        Heinäluomalla on Putiinin ystävyysmitali. Korkein ulkomaalaiselle myönnettävä arvomerkki.


      • Anonyymi

        Järjestää tukkaansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä Tuomioja tuolla tekee?

        Ja Heinäluoma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Heinäluoma?

        Heinänluontimies ja Lipi ovat putkidemareita saavat ruplia neuvostoputkista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heinäluomalla on Putiinin ystävyysmitali. Korkein ulkomaalaiselle myönnettävä arvomerkki.

        Tämä Heinäluoma ja Pekkarinen ovat surkeita suomettuneen ajan ikoneita. Oman edun tinkimättömiä kannattajia joille Suomen etu on perin vierasta. Tärkeitä on ajaa Venäjän asiaa saaden siitä jotain itselleenkin. Ajat ovat kuitenkin muuttumassa, valhemaailma on romuttumassa. Mitä sitten tapahtuu? Joko jäädään "vanhan historian" vangiksi tai aletaan selitellä asioita"parhain päin? Jokohan aika alkaa muuttua ja politiikan retoriikkaan saadaan edes hivenen rehellisyyttä ja samalla uskottavuutta? Nyt odotetaan vastauksia. Heinäluoma, Pekkarinen!


      • Anonyymi

        Missä Lehtomäki on?


      • Anonyymi

        Pekkarista kaipaan..


      • Anonyymi

        Pekkarinen pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä Lehtomäki on?

        SNS kokouksessa tehtaankadulla


      • Anonyymi

        Paula Lehtomäki on oikea Venäjän ystävä.


    • Anonyymi

      Liittyminen natoon ei kannata, odottakaa että ukrainan asia saadaan tasapainoon.

      Ei kannata katsella muualle eurooppaan

      Olisi hyvä jos suomi jatkaa edelleen samalla tiellä ja saa Ruotsin pidettyä liittoutumattomana. Kuten aiemmin on suomesta ohjeistettu.

      • Ruotsilla on erittäin hyvä asema tarkailla tämän hetkistä tilannetta. Jos Suomi liittyisi Natoon niin Ruotsi voisi edelleen olla ns. puolueeton valtioa samoin kuin Sveitsi ja Itävalta ovat. Jos molemmat valtiot siis Ruotsi ja Suomi liittyisivät Natoon olisi Suomi edelleenkin puskurimaa itäänpäin. Jos Ruotsi liittyisi Natoon, muttei Suomi niin Suomi olisi todella pelottavassa asemassa eli kaikista vaarallisin tilanne Suomelle.


      • Anonyymi
        ciccero kirjoitti:

        Ruotsilla on erittäin hyvä asema tarkailla tämän hetkistä tilannetta. Jos Suomi liittyisi Natoon niin Ruotsi voisi edelleen olla ns. puolueeton valtioa samoin kuin Sveitsi ja Itävalta ovat. Jos molemmat valtiot siis Ruotsi ja Suomi liittyisivät Natoon olisi Suomi edelleenkin puskurimaa itäänpäin. Jos Ruotsi liittyisi Natoon, muttei Suomi niin Suomi olisi todella pelottavassa asemassa eli kaikista vaarallisin tilanne Suomelle.

        Ruotsi käyttää Suomea puskurivaltiona. Taas.


      • Anonyymi
        ciccero kirjoitti:

        Ruotsilla on erittäin hyvä asema tarkailla tämän hetkistä tilannetta. Jos Suomi liittyisi Natoon niin Ruotsi voisi edelleen olla ns. puolueeton valtioa samoin kuin Sveitsi ja Itävalta ovat. Jos molemmat valtiot siis Ruotsi ja Suomi liittyisivät Natoon olisi Suomi edelleenkin puskurimaa itäänpäin. Jos Ruotsi liittyisi Natoon, muttei Suomi niin Suomi olisi todella pelottavassa asemassa eli kaikista vaarallisin tilanne Suomelle.

        Voiko Venäjään luottaa, voiko Ruotsiinkaan luottaa?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko Venäjään luottaa, voiko Ruotsiinkaan luottaa?!

        Kumpaankaan ei voi luottaa. Siksi Natoon


    • Ilman ydiasepelotetta Venäjä on vain pelkkä raaka-aineiden tuottajamaa isossa taloudellisessa mielessä. Venäläiset oligarkit ovat miljardiomaisuudet tehneet pääosin raaka-aineita myymällä.

    • Anonyymi

      Tuomioja on seuraava Presidentti. Venäjän seuraava Presidentti. 🤔 Heinäluoma on seuraava tehtaankadun mannekiini....ystävyysmitali rinnassa. Aho ja Saramo ovat jo pelinsä pelanneet.

      • Anonyymi

        Erkki twistaa Helsingin yössä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erkki twistaa Helsingin yössä....

        Erkki twistaa eikä siitä nauti


    • Anonyymi

      Siis vapaassa maassa ja maailmassa meidän kuuluu elää. Joka ei sitä hyväksy niin sota niitä vastaan kunnes muuttuvat tai kuolevat vaikka koko planeetta menis pieniksi päreiksi,näin on asiat ja oikeus.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaikkien suomalaisten pitää kuunnella Nukke Niemisen automatka.
      Meno on yhtä hurjaa Putiinin kyydissä....
      Siksi Natoon.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe