Tuomioja, Aho, Heinäluoma, Saramo ja muut heidänlaiset ymmärtää että suomalaisten pitää toimia ja tiedostaa elävänsä toisen ison maan alla. Viisasta poliitiikkaa
Terveiset kaksoiskansalaiselta eli minulla on venäjän ja suomen kansalaisuus. Tiedän varmasti venäläisistä johtajista miten ajattelevat.
Venäläinen ei koskaan ajattele olevansa toisen alapuolella vaan haluaa olla voittaja.
Tuomioja, Niinistö, Aho, Heinäluoma, Saramo hyviä
25
101
Vastaukset
- Anonyymi
Niinistö myös mukaan joukkoon
- Anonyymi
Aho pois.
- Anonyymi
Mitä Tuomioja tuolla tekee?
- Anonyymi
Heinäluomalla on Putiinin ystävyysmitali. Korkein ulkomaalaiselle myönnettävä arvomerkki.
- Anonyymi
Järjestää tukkaansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä Tuomioja tuolla tekee?
Ja Heinäluoma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Heinäluoma?
Heinänluontimies ja Lipi ovat putkidemareita saavat ruplia neuvostoputkista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heinäluomalla on Putiinin ystävyysmitali. Korkein ulkomaalaiselle myönnettävä arvomerkki.
Tämä Heinäluoma ja Pekkarinen ovat surkeita suomettuneen ajan ikoneita. Oman edun tinkimättömiä kannattajia joille Suomen etu on perin vierasta. Tärkeitä on ajaa Venäjän asiaa saaden siitä jotain itselleenkin. Ajat ovat kuitenkin muuttumassa, valhemaailma on romuttumassa. Mitä sitten tapahtuu? Joko jäädään "vanhan historian" vangiksi tai aletaan selitellä asioita"parhain päin? Jokohan aika alkaa muuttua ja politiikan retoriikkaan saadaan edes hivenen rehellisyyttä ja samalla uskottavuutta? Nyt odotetaan vastauksia. Heinäluoma, Pekkarinen!
- Anonyymi
Missä Lehtomäki on?
- Anonyymi
Pekkarista kaipaan..
- Anonyymi
Pekkarinen pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä Lehtomäki on?
SNS kokouksessa tehtaankadulla
- Anonyymi
Paula Lehtomäki on oikea Venäjän ystävä.
- Anonyymi
Liittyminen natoon ei kannata, odottakaa että ukrainan asia saadaan tasapainoon.
Ei kannata katsella muualle eurooppaan
Olisi hyvä jos suomi jatkaa edelleen samalla tiellä ja saa Ruotsin pidettyä liittoutumattomana. Kuten aiemmin on suomesta ohjeistettu.Ruotsilla on erittäin hyvä asema tarkailla tämän hetkistä tilannetta. Jos Suomi liittyisi Natoon niin Ruotsi voisi edelleen olla ns. puolueeton valtioa samoin kuin Sveitsi ja Itävalta ovat. Jos molemmat valtiot siis Ruotsi ja Suomi liittyisivät Natoon olisi Suomi edelleenkin puskurimaa itäänpäin. Jos Ruotsi liittyisi Natoon, muttei Suomi niin Suomi olisi todella pelottavassa asemassa eli kaikista vaarallisin tilanne Suomelle.
- Anonyymi
ciccero kirjoitti:
Ruotsilla on erittäin hyvä asema tarkailla tämän hetkistä tilannetta. Jos Suomi liittyisi Natoon niin Ruotsi voisi edelleen olla ns. puolueeton valtioa samoin kuin Sveitsi ja Itävalta ovat. Jos molemmat valtiot siis Ruotsi ja Suomi liittyisivät Natoon olisi Suomi edelleenkin puskurimaa itäänpäin. Jos Ruotsi liittyisi Natoon, muttei Suomi niin Suomi olisi todella pelottavassa asemassa eli kaikista vaarallisin tilanne Suomelle.
Ruotsi käyttää Suomea puskurivaltiona. Taas.
- Anonyymi
ciccero kirjoitti:
Ruotsilla on erittäin hyvä asema tarkailla tämän hetkistä tilannetta. Jos Suomi liittyisi Natoon niin Ruotsi voisi edelleen olla ns. puolueeton valtioa samoin kuin Sveitsi ja Itävalta ovat. Jos molemmat valtiot siis Ruotsi ja Suomi liittyisivät Natoon olisi Suomi edelleenkin puskurimaa itäänpäin. Jos Ruotsi liittyisi Natoon, muttei Suomi niin Suomi olisi todella pelottavassa asemassa eli kaikista vaarallisin tilanne Suomelle.
Voiko Venäjään luottaa, voiko Ruotsiinkaan luottaa?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko Venäjään luottaa, voiko Ruotsiinkaan luottaa?!
Kumpaankaan ei voi luottaa. Siksi Natoon
Ilman ydiasepelotetta Venäjä on vain pelkkä raaka-aineiden tuottajamaa isossa taloudellisessa mielessä. Venäläiset oligarkit ovat miljardiomaisuudet tehneet pääosin raaka-aineita myymällä.
- Anonyymi
Tuomioja on seuraava Presidentti. Venäjän seuraava Presidentti. 🤔 Heinäluoma on seuraava tehtaankadun mannekiini....ystävyysmitali rinnassa. Aho ja Saramo ovat jo pelinsä pelanneet.
- Anonyymi
Erkki twistaa Helsingin yössä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erkki twistaa Helsingin yössä....
Erkki twistaa eikä siitä nauti
- Anonyymi
Siis vapaassa maassa ja maailmassa meidän kuuluu elää. Joka ei sitä hyväksy niin sota niitä vastaan kunnes muuttuvat tai kuolevat vaikka koko planeetta menis pieniksi päreiksi,näin on asiat ja oikeus.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=kF9KretXqJw
Kaikkien Suomalaisten pitää katsoa tuo video.
Katsokaa se. Katsokaa se nyt heti. - Anonyymi
Kaikkien suomalaisten pitää kuunnella Nukke Niemisen automatka.
Meno on yhtä hurjaa Putiinin kyydissä....
Siksi Natoon.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602