Käytin Primeraan huoltokutsun nollaamisessa (huollettiin aiemmin kun ostin sen vara-autoksi automme joutuessa korjaamolla) ja siinä varmasti tapahtui jotain outoa: Ilmastointi pysähtyi nappeja painaessa ja huoltokutsu ei kadonnut.
Hän teki uudestaan jotain ja huoltokutsu katosi, mutta ilmastointi jäi toimimaan pätkittäin. Niin kummalliselta kuin kuullostaakin, kun avaa ikkunan puhaltimen tauon aikana se lähtee päälle (on sattunut niin usein, että ei ehkä oikein voi olla sattumaa). Merkkiliike eikä nollaaja usko että siitä johtuu ilmastoinnin ja puhaltimen pätkiminen ja vaikea uskoa itsekkin, vaan ehdottavat hiiliä tms. Joskus puhallin on hiljaa kauankin, välillä pätkii ja välillä toimii. Ihankuin joku asetus olisi mennyt päälle. Ennen tuota toimenpidettä mitään ongelmaa ei ollut. Olen yrittänyt etsiä ratkaisua netistä, mutta ei löydy...
Primera 2005 ilmastoinnin tehdasasetukset?
Anonyymi
0
713
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043