Onko kukaan käynyt Torin hampaassa Tampereella? Paljonko on tarkastus? Monen kehuma, mutta ei löydy hinnastoa mistään! Minkä hintainen paikka kyseessä? ei ole mukava lähteä hammaslääkäriin, jollet yhtään aavista paljonko lysti kustantaa.
Torin hammas, hinnat
13
4864
Vastaukset
- Anonyymi
Soita yritykseen ja kysy asiaa. Paikan hintaan vaikuttaa mm. monelleko hampaan pinnalle paikka tulee. Jos tarvitsee laajempaa hammasremonttia, niin järkevintä on käydä ensin tarkastuskäynnillä ja pyytää ensin hoitosuunnitelma ja kustannusarvio. Pelkkä tarkastus on kuitenkin suhteellisen pieni hinta kokonaisuuden rinnalla.
- Anonyymi
olisi hyvä tietää myös tuo tarkastuksen hinta....eroaako muista. Hammaslääkäri on kallista lystiä, mutta olisi esim tarkastuksen hinta tiedossa niin olisi hyvä :)
- Anonyymi
Halpoja hammaslääkäreitä ei ole missään. Kunnalliset ei ihan yhtä kalliita kuin yksityiset. Laskun loppusumma toki riippuu siitä, mitä tehdään. Kokemuksesta voin sanoa, että tuhat euroa on hammaslääkärissä pikkuraha.
- Anonyymi
tämä on valitettavasti totta.... ja kurjaa.
- Anonyymi
Ykstyispuolen hammaslääkäreillä kuin hammaslääkäri asemat on hinta taulu esillä tai kansio Ympäri Suomea!Siinä vastaan otto huonessa.Saa mennä katsomaan sitä!Tai soitaa ja kysyä hinnatJoloin saat noin arvio.Kansioita tai taulua vaan sinne vastanotto eteinen katsomaan.
- Anonyymi
Hinnat edulliset mutta en suosittele kyseistä yritystä mistään hinnasta. Vaikka olisi ilmaista 👎🏻 maksa jostain laadukkaammasta!
- Anonyymi
Voisitko avata vähän?m
- Anonyymi
Sivujen mukasn käytössä Straumann hammasimplantti ja Invisalign kalvohoito . Asiaa tutkittukin näyttöisivät olevan markkinoiden laadukkaimpia tuotteita.
Straumann hammasimplantti 2000€ mainoksessa, valtakunnallisesti muualla näyttäisi olevan sama tuote n 3000-3500- Anonyymi
Käsittääkö valtakunnallisesti koko Suomen? Edullinen hinta ei välttämättä suoraan takaa laatua.. Voitko linkata tähän jotain tutkimustuloksia noihin implantteihin liittyen kun kerran sanot, että tietty merkki on laadukkaampi?
Ja on vaikea lähteä vertaamaan hintoja, kun silloin pitäisi soitella kaikki pienemmätkin tekijät läpi.
- Anonyymi
Suosittelen ainakin suuremmissa remonteissa kirjallista kustannusarviota ja aikataulua. Useat hammasläääkäriasemat antavat sen automaattisesti. Mahdollisista muutoksista on hyvä keskustella.
- Anonyymi
Jaa kuta tarkastaa kenkä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463