Sulla se oli eikä kellekään muulle

Anonyymi

Sulle mun kaikki rakkaus on. En vaan tiedä miten itsesi täällä tunnistat. Ei ole ketään muuta kuin sinä eikä tule. (naiselta)

22

793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin..eihän siinä olisi järkeä jos useammalle samaan aikaan?:)

      • Anonyymi

        Ei niin. Mutta yksi asia saattoi hämätä häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin. Mutta yksi asia saattoi hämätä häntä.

        Jaa niin mikä asia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa niin mikä asia?

        Just se, hän arvaa jos näitä lukee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just se, hän arvaa jos näitä lukee.

        Jep jep


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just se, hän arvaa jos näitä lukee.

        Selvennä nyt nainen jotain,tumpelot ukot ei aina ymmärrä kaikkea.


    • Anonyymi

      Minäkin olen rakastanut vain yhtä naista mutta Bushin ja Putinin tavoin tehnyt virheitä ja virhearviointeja.

    • Anonyymi

      Siis mieheltä

      • Anonyymi

        Aloitus on naiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on naiselta.

        No tulipas taas selkeyttä. Informaatiosota 😂


    • Anonyymi

      Sehän se jokin olikin ja anna pois jo viimeinkin se.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hyvä niin jos nainen niin sanoo tai tässä tapauksessa kirjoittaa.
      Jos hän naimen rakastaa vain tätä miestä niin hyvä.
      Vaan kyllä midän se pitäsi kohdattaissakin toisillemme tunnustaa.
      Sitten kun me kohtaamme.
      Toivottavasti se päivä on pian.💏🤗😘

      • Anonyymi

        Kukaan ketään voi rakastaa ellei tunne läpikotaisin ja ensin rakastu kun elänyt yhdessä ja hoitanut omat mietteensä puhtaiksi että siihen pystyy edes.
        Vaan tätä miestä? Miksi kukaan nyt ketään lukitsee rakkaudeksi, ellei sitä saa ja niin edespäin?Ei pidä.


      • Anonyymi

        Minä aloittaja rakastuin kyllä häneen enkä tunne läpikotaisin. Ei noita uskovaisia kannata kuunnella ollenkaan. Viittaan tuohon toiseen sinulle vastanneeseen täti-ihmiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä aloittaja rakastuin kyllä häneen enkä tunne läpikotaisin. Ei noita uskovaisia kannata kuunnella ollenkaan. Viittaan tuohon toiseen sinulle vastanneeseen täti-ihmiseen.

        Oletko rakastunut siihen mieheen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko rakastunut siihen mieheen?

        Eikö tuossa aloituksessa jotain sellaista viitattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä aloittaja rakastuin kyllä häneen enkä tunne läpikotaisin. Ei noita uskovaisia kannata kuunnella ollenkaan. Viittaan tuohon toiseen sinulle vastanneeseen täti-ihmiseen.

        Aloittaja niin ei ihmistä tarvitse tuntea läpikotoisin niinkuin kirjoitit. En, minäkään tunne häntä läpikotaisin, kehen ihastuin ja Rakastuin erittäin , erittäin syvästi. Mutta nyt kun olen kirjoitellut hänelle, täältä kautta ja kertonut hänelle tunteistani. Niin, olen aika pitkälle tämän Kaunottaren luonteen eri vivahteita osannut tulkita. Ja,omia tunteita kun olen vuodattanut täältä kautta hänelle, toivon että hän olisi joskus jonkun lukenut. Ja, olemmehan nähneet myös ihan oikeassa elämässä. Ettei kukaan luule että tämä on mielikuvituksen tuotetta. Kyllä mielestäni voi Rakastua ilman monen päivän treffi juttuja ym. Uskon aina siihen tarinaan mikä on uneton seatlessa elokuvassa. Tom Hanks käy siinä treffeillä useamman kanssa, mutta mikään ei sytytä. Ennekuin tapaa sen oikean naisen. Minä ainakin olen Rakastunut häneen, ollut jo kohta puolitoista vuotta. Enkä ole sinä aikana ollut yhdenkään naisen kanssa. Kyllä minä vain Rakastuin häneen, ilman mitään monen viikon treffi kokeilua. Eli tyrmään täysin ajatuksen että ei voi Rakastua kuin pitkän kaavan kautta en usko, omalla kohdalla olen aina tominut näin. Se, vaan tapahtui kun tämä kaunis kasvoinen Kaunotar tuli silmieni eteen, ei ensimmäisellä kerralla. Mutta kyllä se oli toinen kerta, sen jälkeen Rakkauteni häneen on vain vahvistunut päiväpäivältä. En, oikeasti ole koskaan ollut näin Rakastunut kehenkään naiseen. Ja,kuitenkin olen ollut naisten kanssa yhdessä. Olen Rakastanut tätä Kaunotarta enemmän kuin niitä kaikkia naisia yhteensä. Ei, millään pahalla heille, mutta tämä on totta. Eli en allekirjoita läpikotaisin tuntemista.


    • Anonyymi

      Liian vaikeaa tunnistella, hämääviä juttuja. Mutta kyllä tajusin. Kiva!

      • Anonyymi

        Ymmärrän sen. Jos täällä lukee vaan "rakastan sua" niin vaikea sitä on tunnistaa.
        Silti se tekee mieli joskus laittaa. kun sitä tunnetta vaan riittää..


    • Anonyymi

      Joo, niin mä oikeastaan vähän ajattelinkin jo, mutta hyvä että varmistui nyt sitten tää.

    • Anonyymi

      Ei mullakaan ole ketään muuta naista. m>n

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe