Mihin katosi?

Anonyymi

Luonnekysymys ja kokkaustaidot? Meinasin just vastata, että olen rauhallinen, luotettava, huumorintajuinen, hyväntahtoinen, fiksu ja uskollinen. Laittelen hyvää ruokaa ja pidän leipomisesta 😊

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paras kehu on oma kehu 😌

      • Anonyymi

        Palstan tyyliin sopiva 😂 paitsi että siitä puuttuu muiden haukkuminen kun sitä en harrasta 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstan tyyliin sopiva 😂 paitsi että siitä puuttuu muiden haukkuminen kun sitä en harrasta 😊

        Ei silti kannata itseään liikaa kehua, ehkä noin
        10 % sanomastasi on totta. 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei silti kannata itseään liikaa kehua, ehkä noin
        10 % sanomastasi on totta. 😌

        Aloituksesta jäi puuttumaan, että puhun totta. Turha esittää muuta, kuin mitä on koska kaipaamani henkilö on minut tavannut ruudun tällä puolella.


    • Anonyymi

      Kuulostaa hyvältä! Napakymppiainesta!

      • Anonyymi

        Kesällä Pieksämäelle?


      • Anonyymi

        Kuin hänelle tehty (toivottavasti).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesällä Pieksämäelle?

        Tämä ei aloittajalta.


    • Anonyymi

      Vähän tolleen useat miehet esim taitaa ajatella ja joskus kirjoitellakkin itsestään.. Käytännössä sitten usein jopa vesi melkein palaa pohjaan..Tai jos jotain osaa kokata niin jokainen mahd.nuori nainen yritetään pyytää sitä.yhtä ruokalajia sitten syömään,oman ikäisiä ei jaksa niin pyytää sitten kyllä syömään,et aika hauskaa on sitten jollain töysin hänestä kiinnnostamattomalla naisella vain vetää nqpa sitä ruokaa täyteen ja poistua paikalta..mahd.nopeasti...Ihmiset on kyl huvittavia!!omaa tasoa ja ikää ei vaan tajuta millään!!

      • Anonyymi

        Aloittaja oli tällä kertaa nainen.


    • Anonyymi

      Olen ihan oktyyppi. Aika puhelias porukassa, sosiaalinen, kohtelias, ihan mukava. En hirveästi mieti mitä muut minusta ajattelee, mutta en myöskään halua loukata ketään. Nauran usein omille mokilleni, en koskaan muiden.
      Mutta osaan olla myös hirveä suustani kun suutun, vaikka en suutu helposti ja lepyn nopeasti. Oikeasti luulen, että jos joku raiskaaja kävisi lenkkipolulla kiinni, se lähtisi karkuun (enkä minä) kun vihaisena huutaisin sille valittuja sanoja.

      • Anonyymi

        Enkä ole hyvä kokki. Yhden (ja joskus kahden) töissä käyvän taloudessa ei hirveästi kokkailla arkisin. Joten ei ole tullut treenattua paljoa.


    • Anonyymi

      En mä varmaan mikään helppo luonne ole. Osaan olla vaativa ja itsepäinen . Rauhallinen olen mutta hirveän itsekriittinen. Olen lempeä mutta kuitenkin välillä piruullinen jos ärsytellään. Suutun kunnolla harvoin ja silloin menee aikaa että lepyn. Toki pikku juttuja tapahtuu silloin saatan suutahtaa mutta yleensä lepyn nopeasti. Jos reseptin osaa lukea osaan ruuan sen ruuan tehdä. Ja jos ei heti onnistu niin kokeillaan uudestaan niin kauan että oppii.

      • Anonyymi

        Liiallista itsekritiikkiä ei kannattaisi harrastaa. Ihmisiähän me kaikki täällä ollaan!


    • Anonyymi

      Kai sitä ajattelee olevansa keskimääräistä parempi ihminen ja ruuanlaittaja kuten kaikki muutkin tekevät.

      • Anonyymi

        Kiva ajatus sulla!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      35
      7794
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4616
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3281
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2176
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1709
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1516
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1498
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1199
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      277
      1088
    Aihe