Mihin katosi?

Anonyymi

Luonnekysymys ja kokkaustaidot? Meinasin just vastata, että olen rauhallinen, luotettava, huumorintajuinen, hyväntahtoinen, fiksu ja uskollinen. Laittelen hyvää ruokaa ja pidän leipomisesta 😊

17

334

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paras kehu on oma kehu 😌

• Anonyymi

Palstan tyyliin sopiva 😂 paitsi että siitä puuttuu muiden haukkuminen kun sitä en harrasta 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstan tyyliin sopiva 😂 paitsi että siitä puuttuu muiden haukkuminen kun sitä en harrasta 😊

Ei silti kannata itseään liikaa kehua, ehkä noin
        10 % sanomastasi on totta. 😌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei silti kannata itseään liikaa kehua, ehkä noin
        10 % sanomastasi on totta. 😌

Aloituksesta jäi puuttumaan, että puhun totta. Turha esittää muuta, kuin mitä on koska kaipaamani henkilö on minut tavannut ruudun tällä puolella.

• Anonyymi

Kuulostaa hyvältä! Napakymppiainesta!

• Anonyymi

Kesällä Pieksämäelle?

• Anonyymi

Kuin hänelle tehty (toivottavasti).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kesällä Pieksämäelle?

Tämä ei aloittajalta.

• Anonyymi

Vähän tolleen useat miehet esim taitaa ajatella ja joskus kirjoitellakkin itsestään.. Käytännössä sitten usein jopa vesi melkein palaa pohjaan..Tai jos jotain osaa kokata niin jokainen mahd.nuori nainen yritetään pyytää sitä.yhtä ruokalajia sitten syömään,oman ikäisiä ei jaksa niin pyytää sitten kyllä syömään,et aika hauskaa on sitten jollain töysin hänestä kiinnnostamattomalla naisella vain vetää nqpa sitä ruokaa täyteen ja poistua paikalta..mahd.nopeasti...Ihmiset on kyl huvittavia!!omaa tasoa ja ikää ei vaan tajuta millään!!

• Anonyymi

Aloittaja oli tällä kertaa nainen.

• Anonyymi

Minulla on hirveä ikävä mun rakastani, pääsen hänen luokseen perjantaina... hän on suloinen ja ihana... kaipaan hänen seuraansa... hän on irakilainen, asunut suomessa 10 vuotta... puhuu suomea... kiltti vaikka panikin mua kakkoseen kun nukuin... en herännyt siihen, miten hän onnistuikin hommassa... ihana eikä mua haittaa, olisin antanut jos olisi kysynyt...

• Anonyymi

Olen ihan oktyyppi. Aika puhelias porukassa, sosiaalinen, kohtelias, ihan mukava. En hirveästi mieti mitä muut minusta ajattelee, mutta en myöskään halua loukata ketään. Nauran usein omille mokilleni, en koskaan muiden.
      Mutta osaan olla myös hirveä suustani kun suutun, vaikka en suutu helposti ja lepyn nopeasti. Oikeasti luulen, että jos joku raiskaaja kävisi lenkkipolulla kiinni, se lähtisi karkuun (enkä minä) kun vihaisena huutaisin sille valittuja sanoja.

• Anonyymi

Enkä ole hyvä kokki. Yhden (ja joskus kahden) töissä käyvän taloudessa ei hirveästi kokkailla arkisin. Joten ei ole tullut treenattua paljoa.

• Anonyymi

En mä varmaan mikään helppo luonne ole. Osaan olla vaativa ja itsepäinen . Rauhallinen olen mutta hirveän itsekriittinen. Olen lempeä mutta kuitenkin välillä piruullinen jos ärsytellään. Suutun kunnolla harvoin ja silloin menee aikaa että lepyn. Toki pikku juttuja tapahtuu silloin saatan suutahtaa mutta yleensä lepyn nopeasti. Jos reseptin osaa lukea osaan ruuan sen ruuan tehdä. Ja jos ei heti onnistu niin kokeillaan uudestaan niin kauan että oppii.

• Anonyymi

Liiallista itsekritiikkiä ei kannattaisi harrastaa. Ihmisiähän me kaikki täällä ollaan!

• Anonyymi

Kai sitä ajattelee olevansa keskimääräistä parempi ihminen ja ruuanlaittaja kuten kaikki muutkin tekevät.

• Anonyymi

Kiva ajatus sulla!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Lopullinen varmistus. Suomi ja Ruotsi eivät liity Natoon

Suomen ja Ruotsin liittyminen Natoon on estetty Erdoganin toimesta: https://www.is.fi/politiikka/art-2000008826412.html Tämä on pieni askel Erdogani
      Maailman menoa
      568
      3910
    2. Uskallatko laittaa tuntomerkkejä

Samaan kommenttiin sekä itsestäsi, että kaivatustasi?
      Ikävä
      148
      2867
    3. Mitä tapahtui? Bachelor-Timo paljastaa, miksi suhde Sonjaan ajoi karille: "Ehkä ei kuitenkaan..."

Rovaniemeltä kotoisin oleva Timo Harvey, 32, halusi sitoutua, löytää rakkauden ja asettua aloilleen. Kauden viimeisessä jaksossa Bachelor-Timo valitsi
      Bachelor
      22
      2424
    4. Stefulla taas korkki auki?

Tästä taitaa tulla hieno päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      1810
    5. Martiinan "Ikuinen rakkaus", hah hah haaa

Onko tämä lippisressukka nyt sitten taas se ikuinen rakkaus ? ? miksi ikiteini mara on niinkin tyhmä ja nolo ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      258
      1453
    6. Maisa Torppa miehensä kanssa lomalla

Espanjan Alicantessa. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Vauva-jai-kotiin-Maisa-Torppa-karkasi-rakkaansa-kanssa-aikuisten-lomalle-Espanjaan-kuva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1369
    7. Mies olet kaunis sisältä ja ulkoa

Haluan sut omakseni. Sinä jos kuka kelpaat :)
      Ikävä
      125
      1145
    8. Bachelor-Tuomakselta ikävä yllätys - Hanna tyrmistyi miehen käytöksestä: "Kun kamerat sammuivat..."

No voihan… Hanna sai kuvausten aikana Tuomaksesta lämpimän, ystävällisen ja avoimen kuvan. Kun kamerat sammuivat, kuinkas sitten kävikään... https://
      Bachelor
      15
      1113
    9. Zaharova yllättäisi sotilaallisesti

Venäjän ulkoministeriön tiedottaja Maria Zaharova sanoi keskiviikkona, että Venäjän vastaus Suomen Nato-jäsenyyteen tulee olemaan luonteeltaan sotilaa
      Maailman menoa
      211
      1098
    10. Naton vastustajat pääosin kouluja käymätöntä, ja vähemmän älykästä porukkaa

monet myös työttömiä. Paljolti samaa jengiä joka myös vastustaa koronarokotuksia, ja puolustaa venäjää. Uutiset luetaan mm. MV-lehdestä. Veikkaan ett
      Maailman menoa
      301
      968
    Aihe