Kuka muistaa vielä Jouko Myrrän?
Kaameat tehot itävallassa 03/04: (40 peliä) 71 maalia ja 52 syöttöä!
Jouko Myrrä kuka muistaa
11
3218
Vastaukset 11
- thethjåhe
En satu muistamaan muuta kuin että kyseinen heppu pelasi aikanaan TuTo:ssa ja oli yksi joukkueen avainpelaajista.
- pelicanssissa
myös useamman kauden. Mies oli ruma, kun mikä mutta tehoja Jokelta synty ja fänit tykkäs.
- LIIGASSA
YKS SUOSIKEISTANI JARI LÄTTY HIRSIMÄEN OHELLA
- pelsu
hyvät tehot. taitaa lähennellä Jarkko "Japa" Ollikaisen tehoja norjan divarissa pari kautta sitten.
- tuo nyt
mikään ihmelukema TAPPARAn mieheltä ole.
- blackmagictiger
OLIKO MYÖS NIIN
- Pussileuka
Ikimuistettava peli oli Jaffa areenalla kun Pelicans oli noussut Liigaan. Jokke taisi tehdä hattutempun kun narripaitoja nöyryytettiin lähestulkoon olantakaa. Lopputulos taisi olla 4-2 Pelicansille.
Jokesta tuli pari viikkoa sitten tv- ohjelma, joka kertoi hänen nykyisestä seurastaan Lustenausta, ja muutenkin elämisestä Itävallassa.- vielä
Muistan saman pelin ja kun Myrrää haastateltiin, niin mies sanoi vain hämmästelevänsä areenan kirkkaita valoja! Siinä oli asenne kohdallaan. Hyvä Jouko.
- hokiaik
Jokke on nykyään aivan huippuvalmentaja,tekee loistavaa työtä Ilveksen junioireiden kanssa kun vaan liiga hommista kerkiää,tollaisia äijiä lisää, niin Suomi on maailmanmestari joka ikäluokassa
10 vuoden sisään.- sendo
heh, heh...näkis vaan
- Anonyymi
Ilveksessä jotkut kovasti ikävoivat Myrrää. Keukeukeu....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1452096Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja189934Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91907Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37848- 60840
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47772Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat51726- 73711
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö284709Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol35660