Psykopaatin otteessa

Pitkäkorva

Entinen työnantajani on psykopaatti. Olen hänestä riippuvainen vieläkin, vaikka en enää ole töissä hänen firmassaan. Hän tekee minut hulluksi, mutta en voi päästää hänestä irti! Hän on viekas ja älykäs ja tietää, miten pitää minut otteessaan. En ole ikinä tavannut hänen kaltaistaan ihmistä. Hän manipuloi ihmisiä, eikä tunne mitään. Täydellisen tunnevammainen henkilö, joka kietoo ihmiset sormensa ympärille ja saa heidät jopa ihailemaan ja palvomaan itseään.

Olen hänen uhrinsa. Haluaisin toivottaa hänelle hyvää elämää ja heippa, mutta en voi. En edes halua ja haluan kuitenkin. Vihaan ja rakastan häntä. En kestäisi, että hän vihaisi minua, viakka tiedänkin, ettei hän tunne mitään. Tiedän, että kaikki hänen tunteensa ovat pelkkää kulissia. Hänen hyväksyntä on minulle yksi maailman tärkeimmistä asioista. Miksi ihmeessä?

Ärsyttää, mutta en voi tilanteelleni mitään. Toivon, etten olisi koskaan tavannut häntä. Hän meinaa viedä järjen minun päästäni. Onko minulla kohtalotovereita?

5

597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niksu

menet hakemaan apua vaikka mielenterveystoimistosta. Mikä hitto sut pitää kiinni ex työnantajassa???
      Itse asun olosuhteiden pakosta psykopaatti ex avoni kanssa ja lähtisin riemusta kiljuen heti, jos voisi. Se piinaa mua edelleen päivittäin ja manipuloi lostavana puhujana ihmisiä erittäin taidokkaasti. Mulla on ihana terapeutti, jolta olen saanut valtavasti tukea ja apua. Ilman häntä ex:ni olisijo saanut mut hengiltä.

Hea ihmeessä apua!

• Pitkäkorva

Järki sanoo, että pitäisi irroittautua ja olla pitämättä enää mitään yhteyksiä häneen.
        Mutta.
        Hän saa minut kieroilla ajatuksillaan roikkumaan itsessään. Hän saa minut tuntemaan, että en kertakaikkiaan selviä elämästä ilman hänen "ystävyyttään". En tiedä ketään, joka osaisi puhua niin uskottavasti kuin hän. Kaiken lisäksi tiedän, että hän jauhaa täyttä paskaa, mutta uskon silti kaiken!
        Ihan hullua.

• hullua,
        Pitkäkorva kirjoitti:

Järki sanoo, että pitäisi irroittautua ja olla pitämättä enää mitään yhteyksiä häneen.
        Mutta.
        Hän saa minut kieroilla ajatuksillaan roikkumaan itsessään. Hän saa minut tuntemaan, että en kertakaikkiaan selviä elämästä ilman hänen "ystävyyttään". En tiedä ketään, joka osaisi puhua niin uskottavasti kuin hän. Kaiken lisäksi tiedän, että hän jauhaa täyttä paskaa, mutta uskon silti kaiken!
        Ihan hullua.

jos kerran itsekkin tiedät tuon kaiken ja siitä huolimatta roikut hänessä, jotenkin tuntuu että tämä sinun juttusi on täyttä feikkiä, koska noin ei voi tapahtua.

• Pitkäkorva
        hullua, kirjoitti:

jos kerran itsekkin tiedät tuon kaiken ja siitä huolimatta roikut hänessä, jotenkin tuntuu että tämä sinun juttusi on täyttä feikkiä, koska noin ei voi tapahtua.

Jaa.
        Olen ilmeisesti parantumaton sekopää ja ex-työnantajani myös. Ei mene hyvin, täytyy myöntää.

Maailmassa (ja etenkin mun elämässä) tapahtuu paljon muitakin asioita, joita "ei voi tapahtua".

Siis hullua kerrassaan kaikki.

• Leena
        Pitkäkorva kirjoitti:

Jaa.
        Olen ilmeisesti parantumaton sekopää ja ex-työnantajani myös. Ei mene hyvin, täytyy myöntää.

Maailmassa (ja etenkin mun elämässä) tapahtuu paljon muitakin asioita, joita "ei voi tapahtua".

Siis hullua kerrassaan kaikki.

http://www.narsistienuhrientuki.info/
        Sieltä saat tukea ongelmaasi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe