Kouvolasta huumeita??

Anonyymi

Onks kouvolas jotai sellast huumeille pyhitettyy mestaa? Nii ku joku tietty penkki mil istut ja joku tulee kysyy sult mitä kamaa haluut? Koska mul ei oo yhtään kontaktii joka tietäis mistä saa muuta ku pilvee enkä mä välttämättä haluis kysyy jokaikiseltä vastaantulijalt onks se diileri. Ja ennen ku joku vastaa et kokeile lehtomäkee, mä oon asunu tääl puoltoist vuotta eikä kukaan oo sanonu ees moita, saati sit tarjonnu kokaiinia.

Varmaan super tyhmä kysymys mut mä oon tyhmä ja epätoivonen.

11

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa lopettaa ennen ku alotatkaa. Pääset vaa hengestäs tolla.

      • Anonyymi

        Hiljaa.


    • Anonyymi

      Kerron, kun ensin kerrot miksi epätoivoinen

      • Anonyymi

        Mul on krooninen ahistus eikä perus lääkkeet toimi, mul on aivan liikaa ajateltavaa, mä en voi juoda alkoholii koska se darra on helvetinmoinen ja kestää kaks päivää. Muutama vuos sit oon kokeillu eri huumeita ja niist tuli super mukava olo mut mä oon menettäny mun kaikki kontaktit. Myös mun frendi just kuoli ja mun aivot on vaan täynnä juttuja mitä mä en haluu ajatella.


    • Anonyymi

      mä olen kouvolan shellin påarkkipaikalla maanantaina klo. 9.00 mulla on valkoinen bmv

      • Anonyymi

        Mä oon töissä maanantaisin siihen aikaan... Jos oot tosissas nii ootsä mahollisesti jollain toisel parkkiksel joku päivä?


    • Anonyymi

      Multa saa ihan mitä vaan. Annan myös pillua mutta se maksaa aika paljon. Kaikkea löytyy. Sano vain aika ja paikka

      • Anonyymi

        Käviskö kouvolan keskustas, vaik matkakeskuksel? Jos sulle käy nii tänään jossain puol kasin maissa? Mulle sopii kyl myöhemminki/joku muu päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käviskö kouvolan keskustas, vaik matkakeskuksel? Jos sulle käy nii tänään jossain puol kasin maissa? Mulle sopii kyl myöhemminki/joku muu päivä.

        Ois varmaan helpompaa jos sä asettaisit ajan ja paikan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois varmaan helpompaa jos sä asettaisit ajan ja paikan

        On hyvä erottaa trollialoitukset. Pappa on hyvin ihastunut saamiinsa trollialoitusvastauksiin.


    • Anonyymi

      trollialoitus itselle vastaus kd-lahkon ikämieheltä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2184
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      156
      1419
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1290
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1045
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1019
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe