Pään kääntäminen

Anonyymi

Mikä sellaisella ihmisellä on joka kääntää päätään kun ihminen tulee häntä vastaan? En edes tunne saatikka muuten katsonut päälle mutta huomasin tällaisen eleen

43

1175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaunis nainen

    • Anonyymi

      Ehkä sattuma. Joku syyhän siihen on kun pää kääntyy. Luuli näkevänsä jotain ihanaa?

    • Anonyymi

      On täällä kyllä ihme vinkujia. Joku ventovieras tuli vastaan ja käänsi päätä ja sinä kirjoitat siitä nettipalstalle. Vttu että on hattara pää sulla ap.

      • Anonyymi

        Jos ei ole muuta elämässä kuin miettiä näitä.


    • Anonyymi

      Ootko niin hyvännäköinen, että oikein tuijotteli?

    • Anonyymi

      En voi tietää kun en ollut paikalla :)
      Siellä on aika liukasta, jos se katsoi onko toisella puolella parempi kävellä ja käänsi sinne päätä katsoakseen :) Tai jos se näki hyttysen.

    • Anonyymi

      Ei halunnut nähdä sinua tai tunnistaa sinua.

    • Anonyymi

      Jos kuvitteli tunnistavansa, eikä ollut varma?

    • Anonyymi

      Kumpaan suuntaan? Kohti vai pois?

    • Anonyymi

      Tuolla kaupassa joskus näkee kun jotkut katsovat silmöt tapillaan, että what? Voinut olla tuttu who knows?

      • Anonyymi

        Niin muuten näkee. Kaupat on just niitä pahimpia paikkoja.


      • Anonyymi

        Katsovat että siinä tämän kaupungin ilolintu mennä taapertaa.


    • Anonyymi

      Toinen oikein kääntää päätään vartavasten katsoakseen sinua ja mitä sinä teet...et ”katso päälle”. Voi, voi mitä menit tekemään!!

    • Anonyymi

      Jos olit niin inhan näköinen, että ei edes tohtinut katsoa.

    • Anonyymi

      Mä olen tuota samaa pohtinut, viimeksi eilen. Pää kääntyy poispäin, kun kohdalle sattuu. Ei se mitään, miehen pään vasenpuoli ja takaraivo on ihan kivannäköiset.

    • Anonyymi

      En ymmärrä näitä kakaroita, joiden elämä on muiden tekemisten ruotimista. Mummoni oli sellainen juorutäti, kaikki illan mietti mitä muut tekee. Silloin jo opin, että ei noin.

      • Anonyymi

        Aha ja nyt juoruilet mummosta.


    • Anonyymi

      Mitä olisit kirjoittanut, jos olisi katsonut kohti, jopa kohdistanut katseensa silmiisi tervehtiessään? Olisitko kirjoittanut kyttäämisestä, vai flirttaamisesta?

      Sinulle taitaa olla tärkeintä kirjoittaa palstalle heti kun näät jonkin liikahtavan näköpiirissäsi.

      Tässä minun kommenttini: anna ihmisten olla rauhasssa ja keskity omaan elämääsi! Jos on pakko kirjoittaa, kirjoita itsestäsi.

      • Anonyymi

        Järkevä kommentti/ sivusta


      • Anonyymi

        Mä voin jatkaa: hanki silmälaput ja varmuuden vuoksi vielä tummat aurinkolasit. Katsele tiukasti eteenpäin, älä liikuta päätäsi milliäkään. Mihinkään suuntaan. Mikäli silmämuniasi on pakko liikutella, niin liikuta niitä kengänkärkiesi suuntaan. Räpytä varovasti silmiäsi. Tämä voidaan myös eleeksi tulkita. Älä milloinkaan kirjoita tänne mitään, mieluiten poistu palstalta. Elämäsi on kuitenkin niin tylsää ja mitätöntä, ketään kiinnosta niistä lukea.
        Kulje kadun aurinkoista puolta kuitenkin, tummista aurinkolaseista on siellä hyötyä. Ja varaa aika hierojalle, niskat vetää helposti jumiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voin jatkaa: hanki silmälaput ja varmuuden vuoksi vielä tummat aurinkolasit. Katsele tiukasti eteenpäin, älä liikuta päätäsi milliäkään. Mihinkään suuntaan. Mikäli silmämuniasi on pakko liikutella, niin liikuta niitä kengänkärkiesi suuntaan. Räpytä varovasti silmiäsi. Tämä voidaan myös eleeksi tulkita. Älä milloinkaan kirjoita tänne mitään, mieluiten poistu palstalta. Elämäsi on kuitenkin niin tylsää ja mitätöntä, ketään kiinnosta niistä lukea.
        Kulje kadun aurinkoista puolta kuitenkin, tummista aurinkolaseista on siellä hyötyä. Ja varaa aika hierojalle, niskat vetää helposti jumiin.

        Hyvä kun vastaantulija ei katsonut. Käytöksestäsi päätellen et ole edes katsomisen arvoinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun vastaantulija ei katsonut. Käytöksestäsi päätellen et ole edes katsomisen arvoinen!

        Nyt ymmärsit jotain väärin. Nämä oli vain ystävällisiä neuvoja kanssakulkijoille. En minä itsestäni puhunut.


    • Anonyymi

      Mikä vaivaa sellaisia ihmisiä jotka tarkkailevat mihin suuntaan joku ventovieras katsoo. Ja vieläpä kiihtyvät kun hän ei katso päin vaan jotakin muuta.

      Voi kauheeta, miten pieniä ympyröitä voi jollakin olla. Olevinaan vissiin maailman napa!

      • Anonyymi

        Just ajattelenkin tässä että ajatteleeko
        Nää päänkääntäjät olevansa maailman napa että minä en heidän mielestä saisi tulla vastaan!!

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just ajattelenkin tässä että ajatteleeko
        Nää päänkääntäjät olevansa maailman napa että minä en heidän mielestä saisi tulla vastaan!!

        Ap

        Se ele tapahtuu muutamien kymmenien metrien päässä ja ”vahingossa” näin että tyyppi elehtii kääntämällä nopeasti päätään ja takaisin ennen kohtaamista ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ele tapahtuu muutamien kymmenien metrien päässä ja ”vahingossa” näin että tyyppi elehtii kääntämällä nopeasti päätään ja takaisin ennen kohtaamista ...

        Taidat olla vainoharhainen? Tai jotenkin epävarma itsestäsi?


    • Anonyymi

      Miksi sinut pitäisi huomata, jos ette kerran tunne toisianne?

      Jos kuitenkin tunnette, voisin arvailla muutaman seikan:
      1. Ehkä toisaalla oli mielenkiintoisempaa katsottavaa, etkä sinä kiinnostanut mitenkään häntä.
      2. Yritti olla huomaamaton siksi, koska tiesi sinun kuitenkin kirjoittavan näkemästäsi palstalle. Voi olla, että on bongannut joitakin aiempia kirjoituksiasi.

      Neuvo minultakin: jätä toiset ihmiset rauhaan. Kirjoita vaikka omasta vaimostasi, laspsistasi tai mummostasi, jos on ihan pakko kirjoittaa. He voisivat pitää huomionosoituksistasi.

      • Anonyymi

        Älä puutu asiohin joista et tiedä yhtään paremmin kuin kukaan muukaan ulkopuolinen.


    • Anonyymi

      Pahinta on parisuhteen ongelmien ja ristiriitojen selvittämisen väistely, se vasta pahaa tekee.

      Minua ei ulkopuoliset haittaa mitä kyttäämässä.

    • Anonyymi

      Voi hellanlettas sentään. Joku on kääntänyt päätä, ja jonkun piti siitä kirjoittaa. Jo on vähissä ap:n päässä ajatukset. Eiköhän sillä itsellään enää pää käänny?

    • Anonyymi

      Jos itse voi todella huonosti! Ei kiinnosta vastaan tulija tuntematon! Jos tuttu vois ehkä moikata!

      • Anonyymi

        Voi olla, ettei tunnistanut tai oli muuten vain väsynyt.


    • Anonyymi

      Minä luulin että minä murehdin liikaa mitä muut mimusta ajatelee ja miksi ne noin tekee. Ihan noin pitkälle en kuitenkaan ole vielä päässyt.

    • Anonyymi

      Ei hätää hänen päänsä kääntyy toisinaan 360°, täysin normaali tilanne.

    • Anonyymi

      Ahdistus. Yksinkertainen vastaus.

    • Anonyymi

      Voi olla myös jännitys. Ei tiedä miten kohdata itselleen vahvoja tunteita herättävä ihminen.
      Voi olla myös pelko, että kasvoista paljastuu tunteet.

    • Anonyymi

      Mulle on ainakin opetettu ettei saa tuijottaa. Ehkä käänsi sattumalta pään. Ehkä oli ahdistunut. Ehkä oli autistinen. Ehkä näki jotain jota kohti katsoi. Oikeastaan laki ei määrittele mihin suuntaan pitäisi katsoa.

      • Anonyymi

        Jos taas olet kaunis nainen niin häntä saattoi sekin hieman jännittää...


    • Anonyymi

      Äiti neuvoi että ei saa tuijottaa...

    • Anonyymi

      Pään pyörittely, en tiedä, mutta monestikin naiset painavat itseäni olkapäähän, kuin jotain tietokoeneen nappiakin ;D

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4187
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4036
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3642
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3049
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2751
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2538
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2538
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2416
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2299
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2255
    Aihe