Opettajat saavat kovemman

Anonyymi

tuomion sanoo Jaak. 3:1. Tarkoittaa sitä että jos saarnaaja opettaa sellaista joka on totuuden vastaista niin häntä rangaistaan siitä ankarammin. Usko tulee kuulemisesta ja jos sinne syötetään ihmisoppeja niin kuulija on eksytetty. Väkevä eksytys on Jumalan lähettämä ja sillä koetellaan pysyykö ihminen kapealla tiellä.
Tällä palstalla on myös opettajia joita kohtaa ankarampi tuomio.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerrotko mihin uskot? Lausuit itsellesi tuomion tuossa kirjoituksessasi, josta vl-valheen-myrkkykapseli näkyy kuuhun asti.

      "Usko tulee kuulosta", on Room10,sä, asiayhteydestä iroitettu lause palvelemaan vl-valhetta, jossa usko on metafyysinen kummajainen, ohi oikean uskon kohteen Jeesuksen. Totisesti palkkanne tulette saamaan. Väärennetyn evankeliumin levittäjille on luvassa Jumalan kirous, rakkaat vl-puhvelit.

      Miksette koskaan siteeraa tätä Roomalaiskirjeen kohtaa?

      10:6 Mutta se vanhurskaus, joka uskosta tulee, sanoo näin: "Älä sano sydämessäsi: Kuka nousee taivaaseen?" se on: tuomaan Kristusta alas,
      10:7 tahi: "Kuka astuu alas syvyyteen?" se on: nostamaan Kristusta kuolleista.
      10:8 Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme.
      10:9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
      10:10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
      10:11 Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään.

      • Anonyymi

        Mitta kun täällä ei uskota Jeesuksen sanaan. Väännetään ja muutetaan totuus valheeksi ja se sana tulee uskonnollisten ihmisten puheista. Teit juuri itsestäsi väärämielisen tuomarin joka itse saa tuomion. Room. 2:1.
        Se mitä Jeesus sanoi on totuus, mikään muu ei ole totuutta. Jeesus on Herra.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitta kun täällä ei uskota Jeesuksen sanaan. Väännetään ja muutetaan totuus valheeksi ja se sana tulee uskonnollisten ihmisten puheista. Teit juuri itsestäsi väärämielisen tuomarin joka itse saa tuomion. Room. 2:1.
        Se mitä Jeesus sanoi on totuus, mikään muu ei ole totuutta. Jeesus on Herra.

        Ei riitä että olet vaehtelija, vaan olet tökerö valehtelija.

        Teet itsestäsi pellen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitta kun täällä ei uskota Jeesuksen sanaan. Väännetään ja muutetaan totuus valheeksi ja se sana tulee uskonnollisten ihmisten puheista. Teit juuri itsestäsi väärämielisen tuomarin joka itse saa tuomion. Room. 2:1.
        Se mitä Jeesus sanoi on totuus, mikään muu ei ole totuutta. Jeesus on Herra.

        Jeesus on Herra, sen tunnustit oikein, mutta miksi et sano sitä että pitää uskoa Jeesukseen?


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Jeesus on Herra, sen tunnustit oikein, mutta miksi et sano sitä että pitää uskoa Jeesukseen?

        Minä en usko ketään muuta kuin Jeesusta. En Moosesta enkä Raamatun tulkinnan tulkitsijoita. Siksi on helppo olla vapaa selittelijöiden käsityksistä olipa ne millaisia hyvänsä.
        Jeesus on Herra.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Ei riitä että olet vaehtelija, vaan olet tökerö valehtelija.

        Teet itsestäsi pellen.

        Ammuit juuri tykillä Jeesuksen seuraajaa. Tästä lähtien vastassasi on Jeesus ja totuus. Mieti hyvin tarkkaan mitä kirjoitat. Tiedoksi vaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ammuit juuri tykillä Jeesuksen seuraajaa. Tästä lähtien vastassasi on Jeesus ja totuus. Mieti hyvin tarkkaan mitä kirjoitat. Tiedoksi vaan.

        Hyvä muistutus,ei kannata lukea liian huolimattomasti. Pyydän anteeksi, väärinkäsitystäni. Käsin että kirjoitus yrittää tukea vl-valhetta. Mutta humalassa minulle, ettei vl-valhe ei voi tunnustaa Jeesusta Herraksi. Otan opiksi ja pyydän anteeksi.


      • SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Hyvä muistutus,ei kannata lukea liian huolimattomasti. Pyydän anteeksi, väärinkäsitystäni. Käsin että kirjoitus yrittää tukea vl-valhetta. Mutta humalassa minulle, ettei vl-valhe ei voi tunnustaa Jeesusta Herraksi. Otan opiksi ja pyydän anteeksi.

        Humalassa 😀
        Ennakoiva kirjoitus tekee hauskoja virheitä.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Hyvä muistutus,ei kannata lukea liian huolimattomasti. Pyydän anteeksi, väärinkäsitystäni. Käsin että kirjoitus yrittää tukea vl-valhetta. Mutta humalassa minulle, ettei vl-valhe ei voi tunnustaa Jeesusta Herraksi. Otan opiksi ja pyydän anteeksi.

        Eipä mitään, kiitti vaan. Mutta olen tottunut siihen että puolustaessani totuutta saan niskaani Raamatun tulkitsijat. Minä en moiti ketään, jokainen saa uskoa mitä hyvänsä.
        Itse pysyn siinä mitä Jeesus sanoi ja opetti seuraajilleen. Se on se kaksiteräinen miekka joka erottaa luut ja ytimet. Hepr. 4:12.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä mitään, kiitti vaan. Mutta olen tottunut siihen että puolustaessani totuutta saan niskaani Raamatun tulkitsijat. Minä en moiti ketään, jokainen saa uskoa mitä hyvänsä.
        Itse pysyn siinä mitä Jeesus sanoi ja opetti seuraajilleen. Se on se kaksiteräinen miekka joka erottaa luut ja ytimet. Hepr. 4:12.

        Oikean Kristillisen uskovan tuntomerkki onkin juuri se, että antaa toisille täyden omantunnon-ja uskon vapauden.
        Tarkoitaa sitä ettei saa yrittää käännyttää ketään, koska se ei ole meidän vallassa. Mutta Evankeliumia pitää julistaa niin, ettei mikään vallantavoittelu ole ketunhäntänä kainalossa.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Oikean Kristillisen uskovan tuntomerkki onkin juuri se, että antaa toisille täyden omantunnon-ja uskon vapauden.
        Tarkoitaa sitä ettei saa yrittää käännyttää ketään, koska se ei ole meidän vallassa. Mutta Evankeliumia pitää julistaa niin, ettei mikään vallantavoittelu ole ketunhäntänä kainalossa.

        Usko on lopulta niin yksinkertainen asia ettei siitä pidä tehdä itselleen pakkopullaa. Eikä missään tapauksessa uskoa muita kun Jeesusta. Kannattaa lukea Joh. 8.31-32.
        Olen vapaa totudessa enkä vilkuile mitä muut sanovat tai tekevät. Meni vaan aikaa tajuta se.
        Ilmeisesti silloin totetui tämä todistus. 1. Joh. 2. 27
        Että näillä mennään.


    • 1Kor. 16:22 Jos joku ei pidä Herraa rakkaana, hän olkoon kirottu! Maran ata

      Gal. 1:8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu

      • Anonyymi

        Juuri noin sillä Jeesus on Herra. Montakohan kirottua on tälläkin palstalla. Kommenteista päätellen suurin osa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin sillä Jeesus on Herra. Montakohan kirottua on tälläkin palstalla. Kommenteista päätellen suurin osa.

        Toivottavasti pääsisivät kirouksestaan, mutta valinta on heidän. Rakastavatko totuutta, joka voi heidät pelastaa, vai korvamakian tuovaa vl-valhetta, joka tuottaa turmion.


      • Joh.8:31 Niin Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani;
        8:32 ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi

        Joh. 2:27 Mutta te - teissä pysyy se voitelu, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa; vaan niinkuin hänen voitelunsa opettaa teitä kaikessa, niin se opetus on myös totta eikä ole valhetta; ja niinkuin se on opettanut teitä, niin pysykää hänessä.


    • Anonyymi

      Sehän se on puhvelien kohtalo.

    • Anonyymi

      Kun syntinen tekee synninpäästön syntiselle niin siitä saa vielä kovemman rangaistuksen. Eikä siltä säästy kirkkokaan joka päästää viiniryypyllä synnit anteeksi ehtoollisella.

    • Anonyymi

      Minä olen epäuskovainen putputputtiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe