https://www.s-pankki.fi/fi/tiedotteet/2022/s-biili-tuo-asiakasomistajuuden-ja-s-pankin-palvelut-pienemmille-paikkakunnille/
S-Pankki palauttaa pankkiautot Suomeen. Palvelu on neuvonta puolista mutta tietyt pankkitoimeksiannot onnistuu, kuten tilinavaukset & korttitilaukset sekä verkkopankin avaus. Käteispalveluita ei ole eikä pankkiautomaatti kulje Saksan / Sveitsin tapaan auton mukana. Käteispalvelut luonistuu Sale / S-Market / Prisma / ABC pisteillä.
Aluksi S-Biilit otetaan käyttöön Osuuskauppa PeeÄssän alueella Pohjois-Savossa ja Osuuskauppa Keskimaan alueella Keski-Suomessa.
S-Pankki tuo pankkiautot takaisin
Anonyymi
3
218
Vastaukset
- Anonyymi
Muilta voi laittaa toimilupia kuivumaan. Keräävät vain kermat päältä.
- Anonyymi
Tarvetta kyllä on, uusia asiakkaita tulee.
- Anonyymi
Ihmettelen, että millä parametreilla tuo voi olla kannattavaa palvelua kun huomioi S-Pankin hinnaston. Ettei vaan tuokin syrjäseutujen palvelu päädy muiden asiakkaiden maksettavaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358