Kirjoitetaan sellaista jatkotarinaa yhdessä! Et niinku mä alotan kertomaan tarinaa, sitten kun mun viesti loppuu, joku toinen jatkaa tarinaa, sit kun se lopettaa niin taas joku jatkaa jne...
Mä nyt alotan:
Olipa kerran Punahilkka. Eräänä päivänä hän lähti viemään kaljaa isoäidilleen joka oli juoppo. Samalla Punahilkka päätti kidnapata Harry Potterin. Hän meni Tylypahkaan ja löi Harryä nuijalla. Harryltä lähti taju. Punahilkka kantoi Harryn metsään. Mutta hän kompastui puun juureen. Harry tippui alas hänen sylistään ja heräsi.
Harry:
"Kuka sinä olet? Miksi minä olen kielletyssä metsässä?"
Punahilkka:
" Olen Punahilkka. Minä kidnappasin sinut, ja siksi olet täällä."
Harry:
"Okei, no juodaanko kupponen teetä?"
Punahilkka:
"Selvä."
Harry:
"Minä voin taikoa meille teekupit."
Harry heilutteli sauvaansa.
Punahilkka:
"Miksei mitään tapahdu?"
Harry:
"Minähän vain hätistelin hyttysiä!" Kuprakippostus!"
Maahan putosi jotain isoa. Mutta se ei ollut kuppi vaan... (Seuraavan vuoro kirjoittaa)
Kirjoitetaan Harry Potter jatkotarinaa!
3
215
Vastaukset
- Anonyymi
Se oli posliininen perunanuija. Harry oli ihmeissään, koska hän oli jo käynyt viisi vuotta Tylypahkaa, ja kuudes oli nyt menossa.
Punahilkka purskahti nauruun: "P-p-posliininen p-perunanuija", se tokelteli.
"Miksi ihmeessä sinä naurat?" Harry kysyi.
"Eikö se ole ilmiselvää!" Punahilkka nauroi edelleen. "Minä kidnappasin sinut ja sinä vaan taiot minulle aseen, jolla voin päättää päiväsi!"
"Voi vittu", Harry sanoi, ja lähti juoksemaan jonnekkin - hän ei tiennyt oliko hän lähtenyt Tylypahkaa ja Hagridin mökkiä kohti vai syvemmälle metsään. Sillä ei ollut väliä. Yhtäkkiä Harry kuitenkin näki valon kajastusta, joka ei voinut olla lähtöisin mistään muusta, kun... - Anonyymi
Voldemort
- Anonyymi
Harryn kuparivaatteista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003164478- 162216
- 1882036
- 1071446
- 741316
- 74972
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57937IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2889Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119814Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59736