Mietin onko varaa mennä, etten ihan itteeni nöyryytä.
Paljon maksaa kuppi kahvia Ramin uudessa paikassa?
16
660
Vastaukset
- Anonyymi
4 euroa
- Anonyymi
Jos asiaa pitää edes miettiä, ei sulla ole varaa sinne mennä
- Anonyymi
Ei monella muullakaan.
- Anonyymi
Taitaa Ramilla olla liian isot luulot itsestään, kyllä etelästä tulijat pysähtyy pitkiksen absille.
- Anonyymi
Miten niin?
- Anonyymi
myyvväänkö siellä inkivääräkeittova ? se suattaa tehä syöjästä saeraan v1ttumaesen .
- Anonyymi
Ei, se parantaa syövästä.
- Anonyymi
Kahvi maksaa 2.70€
- Anonyymi
Takahuoneessa piparia 5e
- Anonyymi
Varmaan itse kasvatetuista pavuista.
- Anonyymi
Paketti maksaa kaupassa jo 5.5 egee.
- Anonyymi
Miksi otsikossa on kysymysmerkki?
- Anonyymi
No mietippä sitä.
- Anonyymi
Miksi tässä sun jutussa on kysymysmerkki, mitä se oikein tarkoittaa?
Mutta itse aloittajalle... Kahvin makuista teetä sieltä vain sai eli aivan liian laimeaa kahvia 3€ PIENI kuppi.. - Anonyymi
Sinä varmasti kerrot mikä merkki siinnäpitäisi olla? Joten nyt saat tilaisuuden loistaa. Tai myöntää typeryytesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tässä sun jutussa on kysymysmerkki, mitä se oikein tarkoittaa?
Mutta itse aloittajalle... Kahvin makuista teetä sieltä vain sai eli aivan liian laimeaa kahvia 3€ PIENI kuppi..Olen huomannut, että yleensä kysymyksen perässä on ollut kysymysmerkki.
Kysy vaikka äidinkielen opettajaltasi miksi se siinä on.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1293917Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans143371- 193315
- 793257
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe573214- 292885
- 472697
- 542617
- 682421
- 192357