Mikä on teidän mielestä paras tamponi merkki?

Anonyymi

Moi! Olen 15 vuotias tyttö ja minun kuukautiset ovat normaalit tai ne tuntuu vähän runsailta ( en tiedä miten selittäisin paremmin ) ja haluaisin alkaa käyttämään tai edes kokeilla tamponia. Olisiko teillä suosituksia mitä merkkiä ja mitä kokoa kannattaa käyttää. Olen pari vuotta sitten koittanut tamponia ja se oli ob mini ja se oli ehkä hieman vaikeaa saada sinne tarpeeksi syvälle yms. Haluaisitteko kertoo??

3

611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koko menee yhteen vuodon suuruuden mukaan. Niinä päivinä jolloin vuotoa on enemmän niin itse käytän näitä https://www.tokmanni.fi/tamponi-32-kpl-procomfort-super-3574661011295

Ja kun vähän vähäisempää ihan alussa ja lopussa, niin tätä. https://www.tokmanni.fi/organic-tampon-normal-16-kpl-6414100889252

Minustakaan en saa tamponia koskaan nyt mitenkään kunnolla syvälle, kun sormet vaan on vähän lyhyemmät, mutta kun laittaa jotain intiimivoidetta tampoonin päähän ja pukee kertakäyttökäsineen siihen käteen jolla sen työntää emättimeen niin menee hyvin paikoilleen.

En tiedä miten muilla naisilla tämä menee mutta tampooni ei aina ole mulla ainakaan 100% pitävä, vaan pidän myös pientä ohutta suojaa lisänä runsasvuotoisina päivinä, mutta ne toimivat ratkaisut löytyy vain itse kokeilemalla.

• Anonyymi

Se huono imukykly voi johtua siitä voiteesta tamppoonissa.Eihän se veri imeydy kunnolla kun se voide estää veren imeytymisen.

• Anonyymi

No en tunne paljoa muita kuin Ob ja onko nykyään Tampaxeita? Tampaxista en pitänyt, musta helpompaa laittaa ilman asetinta ja ne ainakin aiemmin laajeni vaan pituussuuntaan.

Olen vähän urautunut ja käytän vain Ob. Ne toimii ihan hyvin.

Libresselläkin taitaa nykyään olla tamponeita ja varmaan jotain halvempia merkkejä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      238
      14935
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      41
      1908
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      178
      1391
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      102
      1300
    5. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      28
      1189
    6. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      948
    7. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      912
    8. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      81
      764
    9. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      80
      718
    10. Voitko väittää

Ettet flirttaillut tai ainakin yrittänyt osoittaa kiinnostusta?
      Ikävä
      75
      648
    Aihe