Naton kannattajat pelkäävät Venäjää !

Anonyymi

Puuttini vaistoaa pelon ja hyökkää heikompien kimppuun. Vain itsenäísenä ja puolueettomana valtiona Suomi on VAHVA ! Naton jäsenenä Suomi turvautuisi isompien apuun joka on heikon kansankunnan merkki.

26

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Iloitsen ja riemuitsen natottajien pelkoja, suorastaan suuri nautinto.

      • Anonyymi

        Ja aikaakin sinulla siihen riittää, ei elättiä kiireet paina kun sossu ruokkii....
        Vaan kuinka kauan?


      • Anonyymi

        Hullua on syytä pelätä.


    • Anonyymi

      Putte on hourupäänä tyhmä kuin saapas eikä enää ’vaistoa’ mitään! Itkee vain bunkkerissaan kun kaikki menee pieleen!

      Suomen kannattaa pian hakeutua Naton jäsenmaaksi, sillä vain ison sotilasliiton jäsenenä mekin olemme vahva!

      Naton jäsnmaana me juuri saamme turvaa isommlta!

      • Anonyymi

        Puolueettomann maana olemme vahva ja itsenäinen. Emme tarvitse Natoa koska olemme jo tilanneet F-35 hävittäjät, joita on myös Natolla.


      • Anonyymi

        Voi tulla pitkä bunkkerisessio mikäli laskeuma estää poistumisen sieltä.


    • Näinhän se on, naton kannattajat eivät oikeasti uskalla mennä rintamalle.

      • Anonyymi

        Ole vait. Kepun Saarikko etunenässä linjoille.... Heti kesäkuun puoluekokouksen jälkeen.


    • Ukraina oli itsenäinen ja puolueeton silloin kun Venäjä sinne hyökkäsi vuonna 2014 ja aloitti siellä jo kahdeksan vuotta kestäneen sodan, jota se viime päivinä on laajentanut tarkoituksenaan vallata koko Ukraina.

      • Anonyymi

        Ei Venäjä hyökännyt 2014 Ukrainaan. Krimi liittyi silloin Venäjään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei Venäjä hyökännyt 2014 Ukrainaan. Krimi liittyi silloin Venäjään.

        Venäjä hyökkäsi 2014 ensin Krimille valtaamaan sen sotilaallisesti ja sitten hieman myöhemmin itä-Ukrainaan, kuten muistat, jos tarkemmin mietit.


    • Anonyymi

      "Iloitsen ja riemuitsen natottajien pelkoja, suorastaan suuri nautinto."

      Se nyrhii Nato-Peikkoa rotan lailla.

    • Anonyymi

      Eihän Venäjä edes sodi.

      satoja kilometrejä kolonnaa kolmijonossa, vaunut vieri-vieressä.

      Ei se ole sotaa. Se on kaluston keskittämistä antautumista varten.

      molo voi ottaa lääkkeensä ihan rauhassa ja lakata pelkäämästä.

    • Anonyymi

      Putin ei pelkää NATOa!

      Kastelee sänkynsä muusta syystä.

    • Anonyymi

      Mitäs ihmeen höpönlöpöä trollit nyt yrittävät keksiä? Alkaa olla epätoivoista. Jääkö tili tulematta jos Suomi liittyy Natoon?

    • Anonyymi

      Jumala pilkkaa Putinin kaltaisia.

    • Anonyymi

      Ollaan aika pikkuinen valtio joten onko se kummallista, naapurissa on yhdessä kaupungissa enemmän ryhmää kuin meillä koko maassa.
      Nato mikään mukava rallatellen otettava juttu ole, kuka sen ostaa kalliilla turvakseen mutta onko kamalasti vaihtoehtoja , ei antanut putin Ukainan olla rauhassa rakentaa demokratiaa oli kauhistus sille Nato puheetkin.
      Mutta miksi sehän pelkää , se tässä on pelkuri rakki kun puree ensin....

    • Anonyymi

      Kuka turhaan lausuu Putinin nimen hän ei jätä rankaisematta sitä.

      • Anonyymi

        Putte…Putte…Putte…Putte….

        Riittääkö? Ei salama iske vaikka stallari niin toivoo! Ei Putte ole pitkäikäinen mies! Tämä sota koituu kohtaloksi!


    • Anonyymi

      Saatat olla oikeassa. Venäjän toimet ovat sitä luokkaa, että joitakin saattaa pelottaa.

      Itsenäisyys pysyy kun liitytään Natoon.

      Jos emme liity, on uhka että itsenäisyys menee, koskaan et tiedä mitä Venäjä keksii.

    • Anonyymi

      Naton kannattajat pelkää lähteä rintamalle. Laiskat pullamössö velliperseet haluaa ulkoistaa Suomen puolustuksen.

    • Anonyymi

      Lukemista puolueettomuuden kannattajille: Matt 12:30
      Tutkikaa erityisesti, mitä siellä puolueettomuudesta sanotaan, vai sanotaanko mitään.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1000
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      880
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      30
      713
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe