Löytyisikö n. 20-40v. itsestään huolehtivaa naista jolla aikaa ja paikka aamuisin tai päivisin (opiskelija, vuorotyö, työtön tms.) Laita viestiä kik tommiespoo niin jutellaan tarkemmin ja katsotaan jos meistä voisi olla iloa toisillemme. Olen 49v. kaikin puolin asiallinen ja luotettava herrasmies.
Etsin naista 09 alue
19
2532
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittaja täällä. Muutamia vastauksia tullut jo ja kiitos siitä, vielä ei ole oikea osunut kohdalle, joten haku on päällä... kik tommiespoo
- Anonyymi
Aloittaja tässä..nyt olisi paikkakin..28.3. aamu hotelli Helsingin keskustassa... kuka tulee käymään? kik tommiespoo
- Anonyymi
Edelleen voimassa, kiitos muutamille yhteydenottajille, mutta haku vielä päällä. kik tommiespoo
- Anonyymi
Luuletko ihan oikeastikin että edes kukaan tosissaan haluaisi sunkaltaisen säälittävän tautipesäkkeen kanssa yhtään mitään
- Anonyymi
Tänään ei löydy koska kaikki seuraavat Heinolan Sedän raivoamista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään ei löydy koska kaikki seuraavat Heinolan Sedän raivoamista!
Näin kertoo itse Heinolan sedän iskä ihguu
- Anonyymi
Trolleista piittaamatta.. asialliset vastaukset kik tommiespoo
- Anonyymi
Heippa.. aloittaja täällä kukaan lakkolainen vaikka vailla erilaista ystävää? kik tommiespoo
- Anonyymi
Kesä on hyvää aikaa tienata vähän extraa. Yhteystiedot ilmossa.
- Anonyymi
Löytyisikö ketään? kik tommiespoo
- Anonyymi
Kesä meni, syksy alkaa tulla ja taas olisi kivalle vakkarille tarve. Rohkeasti vaan!
Nostetaan vähän.. tarve taas löytää joku, viestiä vaan rohkeasti tulemaan.
- Anonyymi
Ja edelleen voimassa kik löytyy ylempää
- Anonyymi
Piere ikeniis urpo
- Anonyymi
Uusi Vuosi, vanhat kujeet. Kik ylempänä. Rohkeasti vaan esittäytymään.
t. aloittaja- Anonyymi
Jos sää itte tajuisit lopettaa kyyläämisesi.Kerroit nimenomaan totuuden itsestäsi.
- Anonyymi
Mies6756 kirjoitti:
Ukko64 tyypillinen skitsoafektiivinen tapaus avautui jälleen piip piip
Ukko64 tyypillinen skitsoafektiivinen tapaus avautui jälleen. piip piip
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sää itte tajuisit lopettaa kyyläämisesi.Kerroit nimenomaan totuuden itsestäsi.
Sää mää ja bää ööööö
Ketjusta on poistettu 79 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039