Aurinkoista säätä toivoa päästäisiin nosto hommiin https://yle.fi/uutiset/3-12340537
Turve tulee takaisin kohta nostetaan taas.
9
142
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä että huomattiin että se oli puumies joka pöllytti ja sotki kaikki järvet.
- Anonyymi
Niin mutta kun ne palastelivat eli romuttivat jo kaikki turpeennostokoneet. Nytkö taas hitsaillaan uusia?
- Anonyymi
Ei missään nimessä turvetta saa enään alkaa nostaan se sotkee luonnon ja suot kuivaa maasta tulee köyhää eläimet häviää ei missään nimessä kerätään addessi turpeen nostoa vastaan.
- Anonyymi
Niin mutta kun hallitus päättää puumies.
- Anonyymi
Suomessa turve on omavarainen uusioutuva luonnonvara jonka käyttöä pitäisi lisätä. Siitä ei ole mitään maisemahaittoja ja se työllistää paljon. Tuulimyllyjä ei Suomeen tarvita yhtään ne on kahdenkymmenen vuoden jälkeen kallis ongelmajätekasa minkä hävittäminen tulee kalliiksi
- Anonyymi
Varmaan hyvä jos venäjä valtais suomen. Saisi turvemiehet huseerata kuinka huvittaa. Ei tartte mitään altaita, kaikki vedet vaan lähimpään järveen. Ei muutaku adressia pukkaamaan putlerille.
- Anonyymi
Kyllä on hienoa kun saadaan turvetuotanto takaisin. On uusioituvaa oman maan enerkiatuotanoa millä on tosi hyvä työllistävä vaikutus ja enerkiaomavaraisuus .Ei tarvita enää Putinin jäätynyttä haketta ja turvetta
- Anonyymi
Niin. Suomessa niin laiskaa porukka ettei viittitä tehdä haketta. Turve tehdään 2kk kesässä. Kyllä on ihan kauhee työllistäjä, muutama alipalkattu koppi kesällä. Rekkaralli talvella.
- Anonyymi
lapset niitä rattoreita ajoi kesällä piimäpalkalla joten se niistä tyäpaikoista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308378Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4358224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1561091Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17746Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57702Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28653Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?58633En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36607Yllätyspaljastuksia uudesta Maajussille morsian -kaudesta! Vappu Pimiä sometti, myös MTV3:lta infoa
No nyt on uusiakin tuulia Maajussille morsian -ohjelmassa. Kuka mahtaa olla tämä tuttu kasvo, joka jo toistamiseen lähte5579