IS: Venäjällä duuma hyväksyi uuden lain – armeijaan liittyvistä valeuutisista voi saada vankeustuomion
Putin joutumassa vankilaan
8
82
Vastaukset
- Anonyymi
Tää on kyllä hyvä laki. Ei muuten mutta laittaa aivan kaikki valtion, sotajoukon, johdon ja median linnaan sieltä :D Nehän ei muuta tee kuin valehtelee! Onkohan ne tollot nyt ajatellut tätä ihan loppuun asti, johan tälle nauraa pihtiputaan harakatkin!
- Anonyymi
Olen jo ohittanut Pihtiputaan. Olen jo Äänekoskella. Siellä harakatkin nauraa Venäjän uskomattomalle hölmöilylle. Ei ihme, että kymmenkertaisella ylivoimallakaan Venäjä ei pärjää Ukrainalle. Venäjän joukkoja huolletaan viemällä lisää kenttäkrematorioita omien kaatuneitten polttamiseen.
Sinkkiarkkujen vieminen kotimaahan kun kertoisi, että ei ole kyse operaatiosta vaan sodasta, jossa kuolee yhä enemmän nuoria venäläisiä sotilaita ja Ukrainan lapsia ja äitejä. Venäläinen sotilas kun ei uskalla mennä vastakkain ukrainalaisen sotilaan kanssa. Siksi Venäjä ampuu tykistöllä ja ohjuksilla lapsia, äitejä, sairaita ja vanhuksia.
Ryssä on ryssä vaikka kenttäkrematoriossa polttaa.
- Anonyymi
Putinilla on elinikäinen syytesuoja, eli ei ole joutumassa oikeuteen narratiiveistaan.
- Anonyymi
Tsaarillakin varmaan oli syytesuoja. Ei se paljoa paina kun valta vaihtuu. Luuletko, että Navalnyin kannattajat massoina alkavat miettiä Putinin syytesuojaa ja sen juridista merkitystä.
- Anonyymi
Mitä hemmettiä. Vieläkö se piru on vapaana. Se on jo kyllä valmista häkitettävää kamaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344502Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752934- 472443
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451747- 781419
- 211251
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831222PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69908
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86874