Missä helvetissä on maskit? Ei näy monilla!

Anonyymi

Karmeaa mitä potentiaalisia taudinlevittäjiä on taas liikkeellä! Ei enää maski kasvoilla vaikka pitäisi! Tarttuu se korona edelleen ja on eilen tappanut 3 uutta lisää meillä. Miksi päättäjät eivät vaadi totaalista maskipakkoa sisällä ja ulkona? Mielestäni koko tämä vuosi pitää edelleen pysytellä mieluiten kotona sisällä ja jos menee pakolliselle ruokaostokselle niin maski kasvoille heti kotioven kiinni mentyä!

20

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pidä paskamaskis.

    • Anonyymi

      Ei mitään maskeja enään paitsi jos on ruma naama sen voit peittää.

    • Anonyymi

      Korona huijaus loppu jo. Nyy on sota huijaus, väittävät että olisi sota Ukrainassa, siellä kuitenkin on vain erikoisoperaatio käynnissä, "Taxi" laitettu hakemaan pressa saunomaan 🤭

      • Anonyymi

        Mutta Suomessa ihmiset ovat vieläkin vahvasti hysteriassa koronan takia ja vellovat vihassaan. Ja nyt tämä " sota", jolla media hypnotisoi uudelleen. Varmasti moni pää menee täysin sekaisin, kun ei ymmärretä ajatella omilla aivoilla. Ovat jo jossain hyökkäilleet esim. bensa-autokuskien kimppuun ja haukkuvat venäläisiä matkailijoita. Siis, - todella hullua porukkaa. Maskit ovat " mennyttä aikaa", eikä niistä koskaan mitään hyötyä ollutkaan, mutta media sai kansan tottelemaan, kuin koulutetun koiran. Siis, hyppää Musti !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Suomessa ihmiset ovat vieläkin vahvasti hysteriassa koronan takia ja vellovat vihassaan. Ja nyt tämä " sota", jolla media hypnotisoi uudelleen. Varmasti moni pää menee täysin sekaisin, kun ei ymmärretä ajatella omilla aivoilla. Ovat jo jossain hyökkäilleet esim. bensa-autokuskien kimppuun ja haukkuvat venäläisiä matkailijoita. Siis, - todella hullua porukkaa. Maskit ovat " mennyttä aikaa", eikä niistä koskaan mitään hyötyä ollutkaan, mutta media sai kansan tottelemaan, kuin koulutetun koiran. Siis, hyppää Musti !

        sokea kansa vailla taluttajaa

        t. kristitty


    • Anonyymi

      Maskien käytöstä on äärimmäisen vähän hyötyä. Hyötyjä on testattu Aasiassa sadoilla tuhansilla ihmisillä, jossa todettiin, että maskia käyttäneen ryhmän ero tartunnoissa ja kuolemissa on niin vähäinen, että menee virhemarginaalin piikkiin.

      • Anonyymi

        Vähäinen suojakin on turhaa, kun jokainen tulee viruksen saamaan usemmankin kerran, ei virus mihinkään katoa. Piiloutumalla ja maskeja käyttämällä tekee vahinkoa vain itselleen, kun kyseessä on perusterve ihminen.


    • Anonyymi

      Maskeist on aukottomat tutkimuste osoittamat edut! Vain psykopaatti ei sitä käytä! On rikollista tartuttaa korona toisiin. Maski auttaa ja se pitää määrätä koko täksi vuodeksi pakolliseksi. Olen lähettänyt kansanedustajille ja THL:n johtajille asiasta vetoomukset. Ei voi olla niin, että kodin ulkopuolella saa kulkea ilman maskia.

    • Anonyymi

      Olisikohan Ruotsissa 17425 koronaan kuolleitten määrä puolittunut jos olisi ollut maskipakko näinä kahtena vuotena ?.

    • Anonyymi

      En ole kertaakan käyttänyt maskia ja kokoajan olen elänyt normaalisti mutta ne keitä pelottaa voi olla kotona maskinaamalla jatkossakin ja permi myös näin että eivät tule ulos.

      • Anonyymi

        Väärin. Meidän enemmistön tulee suojata ikäihmisten, vakavasti sairaiden ja rokottamattomien henkeä käyttämällä maskia. Maski voisi jäädä pysyäksi osaksi pukeutumista, niitä saa kaikissa väreissä ja hienoilla kuvioilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin. Meidän enemmistön tulee suojata ikäihmisten, vakavasti sairaiden ja rokottamattomien henkeä käyttämällä maskia. Maski voisi jäädä pysyäksi osaksi pukeutumista, niitä saa kaikissa väreissä ja hienoilla kuvioilla.

        Näin juuri sinä voit pitää sitä jatkossakin ja miksipä et pitäisi kirurginmaskia olethan sinä kirurgi.


    • Anonyymi

      Ilman maskia saa siedätyshoitoa viruksia vastaan, vaikka en uskokaan, että maskilla on mitään vaikutusta suuntaan tai toiseen. Terv. maskiton

    • Anonyymi

      Sairaalat on merkannu kaikki mahdolliset koronapotilaiksi, jotta ovat voineet anoa korona erityiskorvsuksia valtiolta, koronaan kuolleet on vain merkitty sairastuneen ja kuolleen koronaan, rokotteidiin on kyllä kuollu jengiä.

      Ite terve ja täysin rokottamaton ja maskiton repikää siitä.

    • Anonyymi

      Ei kai niistä maskittomista ole haittaa niille jotka suojaavat itsensä maskeilla?

    • eipä ole maskipakkoa

      joten rauhoitu

    • Anonyymi

      Edelleen on suositus käsidesiin ja maskinkäyttöön ja turvaväleihin, meillä on sairaaloissa runsaasti hoidossa potilaita koronan vuoksi.

      Luulen, että nuoremmat ei vaan käsitä eikä niiden taistelukestävyyskään ole kummoinen. Väsyvät...

      • Anonyymi

        Jaa että sulla on oikeen taistelu menossa ei siinä mitään itse olen elänyt kokoajan ihan normaalisti enkä ole kertaakan käyttänyt maskia.


      • Anonyymi

        Kannattaahan tuo pakollisen käsidesin käyttö jatkossakin, sillä se ehkäisee ainakin influenssan leviämistä. Mutta myös maski auttaa, hävisihän "flunssa" totaalisesti pakon ollessa voimassa.


    • Anonyymi

      rere

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe