...kun en sitä tiedä?
Mitä on...
12
899
Vastaukset
- sitämitä
tunnet. Tuskanhikeä ja raivonpurkauksia, itkun sekaisia ikävän kyyneleitä, kaipuun ja etsimisen epämääräisiä askeleita, ilon ja riemun kiljahduksia, surun alakuloisia lyyhistymisiä, pettymyksen karvaita kiristyksiä, nautinnon hekumallisia mielikuvia, huumaavaa pyörrytystä, ajatusten sekavuutta, katkokävelyä, unettomia öitä, pelonsekaisia menettämisen hetkiä, katkeruuden kaunaisia kostonhaluja, hiljaisia hetkiä olla yksin, kosketuksen kaipuuta olla kaksin, puhumatonta nälkää saada vastaus, tyydyttynyttä tunnetta sydämen alla, täyttymisen tunteja, heräämisen hetkiä......sitä se rakkaus saattaa olla.....
- kuin ripuli!
Sitäkään ei voi estää tulemasta (reittä pitkin?)
- tärkeintä on
kuin ripuli! kirjoitti:
Sitäkään ei voi estää tulemasta (reittä pitkin?)
se, että antaa rakkauden tulla, eikä estele. Rakkaus ei pääse tulemaan, jos liikaa estelee ja laittaa kaikki suojaimet päälle. Tosin silloinkin se saattaa tulla....Rakkaus rakastaa ainakin itse itseään ja ripulin tullessa kannattaa vaihtaa joskus housuja.
Tosin sehän ei ole mitenkään välttämätöntä, mutta yhtä vaarallista kuin rakkaus se saattaa kyllä olla. :)) - Nainen vihreässä poplarissa
tärkeintä on kirjoitti:
se, että antaa rakkauden tulla, eikä estele. Rakkaus ei pääse tulemaan, jos liikaa estelee ja laittaa kaikki suojaimet päälle. Tosin silloinkin se saattaa tulla....Rakkaus rakastaa ainakin itse itseään ja ripulin tullessa kannattaa vaihtaa joskus housuja.
Tosin sehän ei ole mitenkään välttämätöntä, mutta yhtä vaarallista kuin rakkaus se saattaa kyllä olla. :))todella jakaa ilot ja surut. Olla hauras ja vahva.Katsella maailmaa yhdessä.Olla paras kaverisi ja tuki..
- On!
Sisäistä kutinaa, joka ei lähde raapimalla.
- on#
välittämistä saavuttaen mielekkään tunnetilan, mitä ei voi estää ja sen voi löytää vaikka tässä ja nyt. Rakkaus on täynnä jotain mielekästä ihanaa tunnetta, "elämisen energiaa". Rakkautta on kaikkialla, opi löytämään se. Se voi hukkua kaiken maallisen alle, mutta se on löydettävissä oleva voima vara kaipaavalle.
- Animus
...harmainta hajuakaan ;)))
Tähän en voi kommentoida been there, done that. - Koikkalainen
Rakkaus on itserakkautta,toivo siitä että
joku onneton lankeaisi meihinkin.
Todella sikamainen toive. lainattuna, tällä kertaa H. Salakan sanoin:
'Minulle rakkaus ei ole vannomista,
vakuuttelua,
sitä ei voi pujottaa sormeen
eikä laittaa kaapin päälle.
Elämä itse on rakkaus
minulle: suru, kaipaus
katse, kosketus.
Tai Leonard Cohen: Rakkauden orjat
'Rakkaus on tuli
se polttaa jokaisen
se riisuu kaikilta hahmon
sen avulla maailma
peittää rumuuden
Ps. Kertoisin ominkin sanoin jos tietäisin/osaisin- rakkaus
on olut se tunne, jota olen kokenut, jota olen jakanut... Mutta turhaan... Syy ei siis ole minussa vaan siinä, ettei toinen ole kyennyt täysin vastaanottamaan sitä mitä olen yrittänyt antaa. Jatkan siis etsintää, että saisin tuon kaiken vielä kokea elämässäni.
- sinivuokko03
Luulen, että voimakkain ja puhtain rakkaus on äidin ja lapsen välinen rakkaus.
Kertovat, että miehen ja naisenkin välillä sitä voisi olla. Rakastuminen ja rakkaus on ihan eri juttu. Rakastumisen jälkeen tulee - tai ei tule - kiintymys, ystävyys, kumppanuus...tai ei mitään.
Jotenkin rakkaus tuntuu sanana kärsineen inflaation. - Siru2
Kaikkea sitä, mistä sinulle itselle, ja kenties toisellekin tulee hyvä olo, elämisen arvoinen asia: toinen ihminen, eläimet, luonto, harrastukset, matkat,... Ei rakkaus ole pelkästään kahden ihmisen välinen juttu: se on paljon laajempi kokonaisuus. Ja kun ne kaikki "pikkurakkaudet" summaa yhteen, huomaa että mullahan on käsis suuri rakkaus, elämä, josta nautin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422802Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423532574Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562265- 352194
- 251733
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251629- 471504
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa641213